Selamlar sitemizin evlenmeyi hak eden bekar kızları, evlenip görmüş geçirmiş tecrübeli kardeşler :D Gelinlik satın almak sizce şart mıdır? Yani gelinlik olmadan evlenir misiniz?
Kızlar, gelinliksiz gelin olur musunuz, evlenir misiniz?
Şimdi Ben Kız Değilim Tabiki 😅 onu söyleyim Neden görüş Yapıyorum çünkü kızlar hakkında düşüncemi paylaşmak için 🙂 Ve kendi görüşümu söylemek için Şimdi Yalan Yok Çoğu Kız evlenirken Gelinlik Giymek İster Tamam Giymeden de Razı olan Olur ama giymek isteyen Kız daha Çok Olur Şimdi Gereksiz Diyemem Çünkü Düşündüğüm de Kendimi Kızların yerine Koyduğum zaman Gelinlik Gerçekten Çok Güzel Bir Şey Ya beyazlar İçinde Çok Güzel tatlı Oluyorsun 😊💖 Sevdiğim kıza aşıksam Daha Çok bakıyorum 💖 Ben Evlensem Diyelim Gelinlik Giymesine Gerek Yok Derim sevdiğimin Çünkü Onu her Hâliyle çok Severim ben 😊 Ben Sevdiğim kızı kalbimden Çok severim ki O her Hâliyle çok güzeldir Benim Gözümde Gelinlik Neden olmasa iyi çünkü Zahmete girmesine gerek Yok kısa evlenme için giyecek sonra çıkaracak Ama isterse giyebilir O yeter ki mutlu olsun 😊 Ahh Ahh Böyle diyorum ama keşke sevdiğim kız beni seven kız olsa Daha Ne isterim ki ben
Gelinlik, yüzük, büyük kutlamalar, güller, çiçekler... vs. bana pek samimi gelmiyor. Özellikle günümüz dolayısıyla. Genelde erkeklere yükleniyor bu tür şeyler ve erkeklerde baskı altında kaldığı için bunlar yapıyor. Eee ne önemi kaldı? genelde kadınların yaptığı ''kendini kandırmak'' deyimi olur işte. Bu yüzden ve kişisel karakterimden dolayı zaten gelinlik giymek istemiyorum.
3-4 saat giyilecek bir gelinlik için 3 4 bin lira -hatta daha fazla- para verilmesini aşırı saçma buluyorum ben kiralık fiyatları ile satılık fiyat arasında neredeyse pek bi fark olmuyor 100 200 tl kadar ve sadece 1 kerelik birşey için bu kadarına gerek olmadığını düşünüyorum. Gayet de güzel nikah elbiseleri de var daha makul fiyatlı en azından.
Evet ne gerek var abartmaya düğüne derneğe harcayacağım parayla gidip bi hayır işi yaparım veya sokak hayvanlarına mama falan alırım en azından birilerine iyiliğim geçmiş olur 😊
Bunu iltifat olarak alma gerçeği soyluyorum" Adam cebinde taşir senin gibi gelini" yeminle kendi zevkinden vazgeçip sokak taki kediyi dusunuyorsun. Çok büyük bi erdem bu bence Heleki bu günde.😊😊😚
Senin düşünceni çok sevdim benimde insan hayvan yüzünü gulumsetip ve mutluluklarını görmek en pahalı arabadan evden eşyadan daha değerli benim için. Hele çocuklar. Çocuklar gülerse dünya guler
Doğruyu söylemek gerekirse çok gösterişli abartılı bir gelinlik olmasa da insan o deftere imza atarken beyaz bir elbise dahi olsa giymek ister. Bence bu içgüdüsel bir duygu istek her kız düğününde beyazlar İçinde olmayı ister
Yani tabiki şart değil herkesin düşüncesi kendine ama çocukluktan beri prenses masallarıyla büyüdüğümüz için ister istemez insan hayatında bır kez prenses gibi olmak istiyo bu da genellikle gelinlik giyerek sağlandığı için hemen hemen her kadın giymek ister
Satın almak manasız kiralanabilir ama giymek isterim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Zaten para tuzağından başka ne ki aynı şekilde takım elbiseler içinde geçerli sadece bir şey de olur yani gidipte bir takıma gelinliği 4 5 bin vermenin lüzumu yok sanki her gün giyeceğiz