3 senedir sevgilim var, çok bunaldım. Bana maddi destek olduğu için ayrılamıyorum. Nasıl bunalımdan çıkabilirim?

Bir süre daha ayrılmam mümkün değil. Kendimi hapiste gibi hissediyorum. Aslında genel olarak aramız iyi. Ama yalnızlığı özledim. Kendimi özgür hissetmiyorum. Derin bir mutsuzluk içindeyim.
3 senedir sevgilim var, çok bunaldım. Bana maddi destek olduğu için ayrılamıyorum. Nasıl bunalımdan çıkabilirim?
Cevapla