
Erkeklere zeki ama çirkin bir kadın çekici gelir mi?

Çirkin ve zeki kadın iş hayatında 5-0 önde, ama ilişkilerde sadece 0 olur. Mesela ben:( İnsanlar bu kadar acımasız olmasaydı, yaşamın kuralları da böyle olmazdı. Estetik yaptır olur biter değil mesele. Herkes estetik yaptıramaz veya yaptırmaya durumu olamaz. İnsanları oldukları gibi sevmiyorlar malesef, kusurları kabullenemiyor ve değiştirmek istiyorlar. Ama şunu KAFANIZA SOKUN: Kimse sizin "güzellik" standartlarınıza uymak zorunda değil!
Bu değerlendien kişinin bakış açısına bağlı. Benim için önemli olan yaptığı iştir. Ama arkadaşım işletmesinde hayatta çirkin kadın calistirmaz. Şirketine gitsen Sanarsin mankenlik ajansı. Çünkü kendisi çok çirkin. Sanırım ego bastırıyor böylec.
Cevap
22Cevap
Güzel olan birisi ana karnından güzel doğmuyor, dolgu ve estetik yaparak güzel oluyor. Kafa yapım uyuştuktan sonra güzelliğin hiçbir önemi yok
Güzelliğin hayatta çok da bir işe yaramadığını, zamanla anlayacaksınız zaten.
sanamam yaa. Onlar aptal ama güzel kızlara baya düşüyorlar.
yoktur dış görünüş de önemli biraz bunu önemsemeyen yoktur ya
Bence vardır çirkinlik estetikle yok olabilir ama bir kadının zekası iyi değilse bu düzeltilemez ki
diş teli olan kişi çirkin değildir. elbette zeki kadın daha şanslı.
Zeki kadın önemlidir ama çirkin olması dezavantajdır
zeki kadın üç sıfır öndedir, güzel kadını alt etmesini de bilir
Zeki, kendini gelistirmeye calisan kadin erkek cirkin guzel fark etmezin benim için en önlerdedir
Tabii ki şansı vardır bir kadın vardır Çok güzel değildir ama ruhu çok tatlıdır, güzel bir kadın vardır ama odun gibidir
Önceden olsa evet ama şimdi herkes dış görünüşe önem veriyor ben yakışıklı ve zeki olmasını isterdim erkeklerde güzel ve zeki kız seviyorlar yani herkezin tabi farklı
Ne yazık ki ikisinin de şansı yok
Ugly Betty ve gerçek hayattaki hali :)))
Karşılarındaki yöneticiye bağlı eğer iş sahibi patron ise güzel olan avantajlı ama yönetici ise zeki olan avantajlı bence hayatta güzel olan her zaman bir adım önde
Bence 2 de avantajlıdır hatta 2 özellik bir insanda aynı anda olsa kraliçe baş üstünde tutulur hatta gerçek anlamda da baş üstünde tutulur gerçekten onu sırtlarında ya da omuzlarında taşırlar hep
Zeki insanlar herzaman kazanır :d
Güzel kız soğuktur, odundur, salaktır gibi gibi böyle bir durumda güzelliği de bir işe yaramaz. Tabii ki olabilir.
Kesinlikle vardir. Artik cogu insan sapyoseksuel. Estetikle cirkin guzel olabiliyor ama aptal akilli olamiyor malesef
çirkin de değilim güzel de değilim zeki de değilim canım da değilim ne deyim bilemiyorum. Neyim la ben?
canımsın
@atsız_kovboy öyleyimdir.
ok
güzel olmak kesinlikle öne atar ama adamına denk gelirsen zeki olmak çok daha değerlidir.
tabikide var. tipi umrumda değil zevkli ve zeki olduğu sürece
Bana çirkinle güzel aynı şey gibi geliyor ben sapyoseksüelim sanırım
Güzel olup şeytan olacağına çirkin olup melek olması daha iyi
Aptal kadın görmedim. Aptal ayağına yatan vardır belki
bence kesinlikle avantajlıdır bu devirde güzellik hiç bir şey kazandırmıyor maalesef
Herkesin bir silahı vardır
Güzel ama zeki olmayan kadın süsbeveöi olur
ortaguzellikteyse olabilir degilse zor
Sıfır
Zeka her zaman avantajdır.
Vardır
Var.
Akıl olarak var
Vardır
tabi ki
Tabiki de olur
Kesinlikle hayır
Kararsız kaldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?