ahahaha işin zor ateist kardeş, inanmadığın kur'anı hatmetmek nasıl bir duygu acaba :D Malesef din işte, başa gelen çekilir. Kız olayına gelince sıkıntı büyük biz deistler açısındanda sizin açınızdanda. Ben dinsizim diye dışlanırım, sen Allahsızsın diye dışlanırsın. Hapı yuttuk, üstüne su içmeye bak.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Her tür insana hitap eden mekanlarda bulunmaya çalış. Normalde takıldığın yerlere değil de başka yerlere git arada. Ve okulun topluluklarına katılıp etkin rol almaya çalış. Muhakkak bir sürü kişiyle tanışırsın bu şekilde ve her türlü bir şeyler kazanırsın.
02 Yorumla- +1 yıl
kızla sürekli aynı ortamda olmam lazım değil mi
- +1 yıl
İlk önce belli başlı gruplara girip insanlarla kaynaşman lazım. Daha sonra zaten içlerinden birisi/birileriyle beraber görüşmeye başlarsın. Ondan sonrasında eğer hoşlandığın biri varsa yavaş yavaş olur bir şeyler. Ama öncelikle yapman gereken kız, erkek fark etmeden farklı mekanlara, farklı gruplara katılman ;)
+1 yılAmacın ne de ilahiyat okuyorsun? İlahiyat dışında sevgiliyi kendin bulucan biz mi diyelim şurdan bul diye...
04 Yorumlaseçtikten sonra ateist oldum asosyal olmayanlar ortamlar hakkında bilgilidir sen dert etme ;)
- +1 yıl
Sorun sende demek ki...
- +1 yıl
il küçük izmirde değilim bulayım genelde herkes dinci! dinci gibi görünüp kızın duygularıyla mı oynayayım?
- +1 yıl
erkekler bölümünden yazabilirdim
Allah cezanı vermiş :D
05 Yorumla- +1 yıl
Hıhı :)
- +1 yıl
Özelden yardım eder misin sen anlarsın beni
- +1 yıl
Ama xpear 1 mişsin ya mesaj yazamazsın 2 olunca dönersen sevinirim mesaj attım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sen nası bir yanlışa düşmüşsün ya.. ateistsen ne diye ilahiyat okuyorsun? ben inandığım halde okumayı gözüm kesmez..
08 Yorumlasonradan ateist oldum
- +1 yıl
olsun üniversite kazanmak kolay değil hem ilahiyat diploması ilerde işime yarar zaten 2. bir üni okuyacam
- +1 yıl
Turan dursun da muftu eski imam.. ama ateist.. insan zaten dini ogrendikce anliyor sorguluyor.. ateizm in en buyuk savunucusu dinler.. adam dogru yu bulmus..
- +1 yıl
herkes dini sorgulayamıyor knk imanla yaklaşıyorlar ben sorguladım gerçeği gördüm maalesef ki Allah yok :( keşke olsaydı
- +1 yıl
tanrı yok çok derin konular ya onu boşverin de ateist bir kız nasıl bulabilirim
+1 yılBaşlı başına ironisin
Okuduğun bölüme takmıyorsunda bulacağın sevgiliyi mi takıyorsun
İlginç
İşin zor06 Yorumla- +1 yıl
bölüm önemli değil ama ordaki kızların duygularıyla oynamak istemiom
- +1 yıl
O zman başta izah edeceksin durumunu öyle kabul eden varsa amenna
hani hoşgörü dini ya - +1 yıl
hocalara şikayet ederlerse dedikodu çıkarırlarsa biterim la
- +1 yıl
doğru o kısım var bide :)
aga okul bitene kadar uzak dur belki sanalda çıkar karşına - +1 yıl
5 yıl nasıl bekleyecem ya :(
- +1 yıl
sen okulu falan bırak ya
İnanmadığın bir dinin bölümünü neden okuyorsun merak ettim doğrusu
04 Yorumla- +1 yıl
sonradan ateist oldum
- +1 yıl
nasıl bulabilirim şans mı artık
Ilahiyat okuyan ateist olamazmis panpa ateist olana da ama sen okumamissin ki der bu dingiller fjsgdjs
Bulursun birini illa merak etme.18 Yorumlanerede karşıma çıkar ki otobüslerde filan mı çevrem hep dinci il küçük
- +1 yıl
izmire yatay geçiş yapacam ama yatay geçiş yapmak zormuş ya
- +1 yıl
haklısın da genel olarak bkarsak ateist kız nasıl bulacam nereden bilecem kız ateist
- +1 yıl
hımmm haklısın aslında ;)
+1 yılLa olum mal misin. ilahiyat okuyon madem vesile olur iste imana gelrsin
027 Yorumla- +1 yıl
ilahiyat okurken ateist oldum gerçekleri gördüm
- +1 yıl
Neymis onlar
- +1 yıl
boşver onlar derin konu sen cevap ver
- +1 yıl
:) boşver kardeşim herkes ateist olamaz :) herkes gerçeği göremez
- +1 yıl
Vaaaayyy beee :D
- +1 yıl
Inanmadgin gercek carpmasin aman dikkat et :D
- +1 yıl
cünüpken kuran okuyunca çarpmadıysa bir daha çarpmaz :)
- +1 yıl
Neeeeeeee !!! Sana inanmiyorum baska bisey demiyorum. bir kere bu aoylegin ateist birinn yapcagi bisey deil. allaha inanmiyn kelamini okur mu hic !
- +1 yıl
mecbur okuyacaz dersimiz o bizim :)
- +1 yıl
Ne diyim. insallah carpilmazsinda. cezani cehennemde cekersin. burada cekmek ordaki azabini hafifletr. sana dua etmek gelmedi icmden allah afetsn gbi seyler...
- +1 yıl
etme zaten boş boşuna yorma dilini yok öyle bir allah ;)
- +1 yıl
Toobe estagfirullah git isine benide dinden imandan cikartcan
- +1 yıl
2 yıldır güsul almıyorum dinin yanlış olduğuna dair yazılar paylaşıyorum allahı inkar ediyorum ama hayatımda kötü giden bir şey yok cinlere küfür ediyorum gece ama hala gelen yok oysa siz abdestsiz kurana dokunmaya korkuyorsunuz :) sizi kandırıyorlar
- +1 yıl
Geri zekali. bakarsan zaten muminler hep sikinti ceker kafirler dunyasini yasar. bu allahin rahman sifatidir. dunyada muminat ve kafirata inam ve ihsan edicidir. rahim sifati ise ahirette yalniz muminata inamve ihsan esici olup kafirlere ise adli ilahisi ile azab edici olandir. ilahiyat okuyon madem bunlari bil yani
- +1 yıl
ahahah ahiret yok bir kere dine girmen için kandırıyorlar. Adam insanlığa onca fayda sağlamış hayatını iyiliğe adamış inanmadı diye ahirette yanacak ha oysa adam hristiyandı sadece muhammede ve allaha inanmadı ahirette yanacak ha :) bu mu adaletli allah
- +1 yıl
Iyiki yanimda diilsin yoksa seni bogabilirdim suan.😡
- +1 yıl
sen de iyiki yanımda değilsin seni ateist yapabilirdim ilmim yeter yani ;)
- +1 yıl
Bulundugun dunyayi yaratani bulursan sana daha hicbisiy demiycem. bakalim o guzel kafanda buna nasi bir kilif uydurmussun
- +1 yıl
Beni hicbir kuvvet ! ama hicbirsey ateist yapanaz. hatta biraj ateisti namazima bile mani olamaz !
- +1 yıl
Hayirdr ses yok :D
- +1 yıl
:) başka yorumlara cevap veriyodum :) bilim daha ilk var ediciye ulaşamadı ama evrim ve kozmolojiyi inceleyip felsefeyle uğraşırsan allahın saçma olduğunu anlarsın. Madem bu kadar aşırı bağlısın o zaman sen allahın tek bir delilini versene dikkat et tek bir diyorum. Bana sorarsan spıder manın gerçekte olma ihtimali ile allahın ki aynı :/
- +1 yıl
Kuran canim en buyuk delil ! ihlas suresinin ilk ayti kerimesi! ya da incilde gecen peygamber ismiyle bizim peygamberimzn isminin ayni olmasi. ya da yeni dogan bir bebegin sadece aglamasi gerekirkn peygamberimzin secdeye yatip ümmetii ummetii diye aglamasi. din ugruna kazanilan zaferler peygamberimize kalkan ebu cehilin elinin kurumasi. kabeye saldiriya gelen ebrehenin ordusunn helak olmasi. akli bir delil mi istiyosun alemdeki duzenin nizam ve intizamin devami. yeterli mi :)
- +1 yıl
:) ilmin çok zayıf zaman kaybı yaşatıyorsun incilde paraklitos geçer o da muhammede değil kutsal ruha işarettir. Kuranı incelersek insan ürünü olduğunu anlarız ama ben de imanlıyken okuduğumda bir şey anlayamıyordum tabiki. Zmanın olsa mesaj atarsın kuranın insan ürünü olduğunu KANITLARIM. yazdığın mucizelerin hiçbiri yaşanmadı bütün dinlerde insanları inandırmak için böyle hikayeelre yer verilir. Mesela ay gerçekten yarılsaydı şu an bilim adamları bunun üstüne bir sürü tez yazmış olmaz mıydı? Okullarda okutuluyor olamz mıydı? Ama hiçbiri takmıyor bile
- +1 yıl
Zaman kaybisin ama ilginc hikayelerine acigim komiksin :D
- +1 yıl
:) peki mesaj atabilirsin istediğin zaman :)
- +1 yıl
At simdi merak ediyom hayal gucun ne kdar genis :D
+1 yılTakdir ettim ama dinler yalan olabilir de Tanri curutulemez gel sen deist ol
02 Yorumla- +1 yıl
:) o da yalan önce deisttim
- +1 yıl
Nasil eminsin?
+1 yılSonradan olduysan bırak o bölümü istediğin yere git sevmediğin bişeyi okumak çok zor
01 Yorumla- +1 yıl
dini ince ayrıntısına kadar öğrenmek istiyom sonra dinlerin yalan olduğuna dair kitap yazacam açıktan da felsefe okuyacam
+1 yıl:) çok güzel aynen devam.
01 Yorumla- +1 yıl
kralsın ;)
+1 yılneden ilahiyat sectin ki cok garip
03 Yorumlaseçtikten sonra ateist oldum
- +1 yıl
vay bee o daha ilginc
- +1 yıl
gerçekleri gördüm :( ben sorguladım herkes gibi iman etmedim
Dinci nedir arkadaşım? Din alıp satan?
03 Yorumlaaynen herkes dincidir dinin kendisine yarar sağlamayan insanın dinle ne işi var :) sıradan insanlar bile dinin kendilerini rahatlattığını söyleyip cennete gitmek için dine uyuyorlar
- +1 yıl
hıımmm olabilir :(
Şaka gibisin, türünün tek örneği
03 Yorumla- +1 yıl
benim hayatımda her şey şaka gibi
- +1 yıl
Çok derin konular cidden burdan anlatılmaz araştırın tarafsız şekilde görürsünüz
- Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı.
+1 yılposta gazetsei sarı sayfalardan bul
01 Yorumla- +1 yıl
aynı ilde olmamız lazım
+1 yılBaşka bölümden arkadaşın yok mu?
03 Yorumla- +1 yıl
Var aslında onları devreye sokarım ama kimse ateist olduğumu bilmiyor
- +1 yıl
Tanıştırsınlar seni biriyle. Kimsenin bilmesine de gerek yok. Sevgiline baştan anlatırsın isterse devam eder istemezse etmez. Belki o da ateist çıkar :D
- +1 yıl
Yok arkadaşlarım. ateist oldumu bilmiyor dini ilmim çok yüksek olduğu için bana soru soruyorlar
Bu site tam kafana göre
06 Yorumla- +1 yıl
aynı ilde olmak istiyom ya
- +1 yıl
yok la hepsi öyle değil ahlak din ile alakalı değil ben ateistim ama sigara içmem içki içmem küfür etmem
- +1 yıl
çoğunluk öyle olabilir ama mantıklı kız ise vermez ateistlikle alakası yok bunun çok inançlı kız var veren
- +1 yıl
olayı anlamadın. Neyse. Ateist kıza hıyarım var de tuzluğu alır gelir. Hayat onlara güzel. Tecrübelerimin %70 i onlara ait. Kullan at da çok iyi oluyorlar. Aynı anda başkası ile olman bile dokunmuyor. Onlar bu dünya da yaşadığını sanıyır biz de üzerinden geçiyoruz. Karşılıklı memnuniyet yani:)))
- Aşk İlişkileri konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılIlahiyat bile seni imana getirmemis..😆😆😆
027 Yorumla- +1 yıl
ben imanlıydım ilahiyata girdim ardından cemaatlere yöneldim sorguladım deist oldum bilime yöneldim ateist oldum
- +1 yıl
bilim işte onu doğru anlamak gerek derinine inmek gerek :)
- +1 yıl
pardon bilmiyorum :) seni ikna edecek zamanım yok bana bilim soran biri değil bilimden anlayan biri lazım
- +1 yıl
Hayyalel saleee.. Kanka bak ezan okunuyo bos islerle ugrasma. Yeryuzu adaletsizlik kayniyo. Zalimin zulmu yanina kalir mi. Kalmazzz. Pur dikkat madem oyle ateler olumsuzluk iksiri uretin. Bos ideolojinizle kendi kendinizi doldurusa getirmeyin. Bem hic uretken ateist gormedim..
- +1 yıl
Bak dostum karsimda uretken bir ateist istiyorum bana kitap sozleriyle baskasinin bilgileriyle gelme.
- +1 yıl
Bu kadar erken sıkışacak olsaydım ateist olmazdım ama sizin ruhunuzu biliyorum. ben seninle zaman kaybetmeme değmez ;) sözlerin beni etkilemiyor egomu yıktım ben ;) çok bilgili isen bilimi kullanarak allahın varlığını kanıtlarsın ;)
- +1 yıl
Hani ateistlerin birde kullandigi dil cok agir. Iki secenek var bunun icin. Dillerinin agir olmasini sebebleri yaa diger insanlari aptal yerine koymaktir ya da kendi aptalliklarini gizlemek icindir. Agir dilden kastim dolambacli sozler sorulan sorulara somut orneklerin verilememesi ve uretkenligin olmayisi
- +1 yıl
Kraliçe bu konularla ilgili 6 makalem. var daha 19 yaşındayım ama ortam ve zaman uygun değil bu konular basit şeyler değil
- +1 yıl
Cok bilgiliysen Allahin yoklugunu goster.
- +1 yıl
Ateleler icin var kadar yok da elle tutulur gozle gorulur olmali. Hadi bekliyorum Allahin yoklugunu goster. Yok kavramini somut bir sekilde goster. Elle tutulur gozle gozle gorulur olsun ama.
- +1 yıl
Olmayan bit şeyin yokluğu gösterilemez spıder man gerçekte var mı? Yoksa bana yokluğunu kanıtla belki farklı bir boyutta var? Ben dün miraca çıktım hadi yalan olduğunu kanıtla!
- +1 yıl
Allah neden yok... yoksa buna delilin nedir. Allah neden yadsiniyor yadsiniyorsa buna delilin nedir.
- +1 yıl
Bunu tek cümle ile açıklayamma işte bunu açıklayabilmek için tanrıyı tanıyor muyuz adında 7 sayfalık makale yazdım siz bu işleri nasıl görüyorsunuz anlamadım ki :( ya sorum bunlar değildi ama
- +1 yıl
Kardeşim kimseyle tartışmak istemiyorum ben yeterli bilgiyi aldım ateist olmak için almaya da devam ediyorum bıktım artık senin gibilerle tartışmaktan lütfen soruma cevap yoksa rahatsız etme hrrkes inancında özgürdür
- +1 yıl
Siz olmadigini ispatlayamiyosunuz. Meta olarak algiliyosunuz herseyi fakat yoklugu da meta olarak ispat edemiyosunuz. Vee buncaa yokk nerde nereye gidiyor.. Yoklar var olmali. Vee bizim bu yoklari gormemiz gerekiyor ama atelerin bu konuda bir uretkenligi yok. Tek cevabiniz var yok ispat edilemiyo deyip isin icinden cikiyorsunuz. Yokun yok oldugunu goster.😆😆😆
- +1 yıl
Konuyla ilgili cevap veirr misin
- +1 yıl
All iste dakka bir gol bir..😆😆konuna senin bu konusuzluga cevap verememenden oturu cevap vermicem. Allahhha ismarladik. Kiiiihhh kiiihhh kihhh😆😆😆
- +1 yıl
Kraliçe şikayet ettim seni
- +1 yıl
Sorad aptal yerine koysaydım dinci kızları kullanabilirdim vicdanlı olduğum için sordum içine ettiniz
- +1 yıl
Yaptigin cok cocukca. Digrr makalelerinde bizim cozumsuzlugu de dile getirirsen sevinirim.😆😆😆😇😇😇
- +1 yıl
Sana sen aptalsin demiyorum. Senin tercihlerin arasinda boyle bisey varsa tabiki ozgursun kimse kimseye karisamaz.😆😆😆
En sonunda kendimden birisini buldum merhaba.
00 YorumlaBen de ilahiyat okuyorum ateistim
01 Yorumla- 1 yıl
@Bengü1881 ajanlık yapmak için mi girdiniz o kulvara :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇelişkiye bak ya hahahah
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCarpilma
01 Yorumla:) yok ki öyle bir şey çarpsın :) cünüp kuran okuyorum ama tık yok
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar