Çok mutsuzum. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum? Kimi sevsem yarım kalıyor? Bu sefer oldu diyorum yine yarım kalıyor. uğursuz muyum?

27 yaşıma kadar çok kişi sevdim. Konuşuyorum olmıyor yarım kalıyor hep. Her defasında yıkılıyorum. Ben sevilerek büyümediğim için hep sevgiyi dışarı da aradım. Ama olmuyor neden? Canım çok acıyor. Evde kaldım. Üniversite kazanamıyorum. Durumumuz iyi değil. Çok bunaldım. İlginize ihtiyacım var.
Çok mutsuzum. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum? Kimi sevsem yarım kalıyor? Bu sefer oldu diyorum yine yarım kalıyor. uğursuz muyum?
Cevapla