Hayattan cok bunaldim cok mutsuz hissediyorum?

son zamanlarda ailemle buyuk olaylar yasadim ve telefonumu elimden aldılar 1 ay vermediler erkek arkadaslarim oldugu icin demediklerinş birakmadilar ustune kapanmam icin beni zorladilar telefonun hattını çıkartıp geri verdiler arkadaslarimla gorusmeme izin vermiyorlar evde cok bunaliyorum ustune konustugum bi cocuk vardi kapandıktan sonra bana karsi ilgisinin azaldigini söyledi konusmayi kestik cok kotu hissediyorum kapaliyken kendimi cok cirkin hissediyorum istedigim hayati yaşayamiyorum cok kucuk seylerden dolayi hayatimi mahvetti ailem simdi evde dizi izlemekten baska yapabilecegim hicbisey yok evden kacmak istiyorum ama bi yandan onlarinda uzuldugunun farkındayım cok dindar insanlar beni hic bi zaman namaz kilmaya falan zorlamadilar ama benden tek istedikleri gezmiyim arkadaşım olmasin erkeklerle konusmiyim kufur etmiyim onlarin istedigi gibi biri olamiyorum sen ne zaman duzeliceksim diye her aksam yemeginde kavga cikiyor ve aglamadigim bi gun bile yok babam her zaman nasil oldugumu falan soruyor bide hicbisey yokmus gibi gecenlerde onunda benim yuzumden agladigini gördüm ama gercekten beni kısıtlayarak hicbiyere varamiyor beni sadece dinden sogutuyor ne yapacagimi bilmiyorum uzun suredir depresyondayim anlaticak kimsem yok kendimi bu dunyada yapayalniz hissediyorum
Hayattan cok bunaldim cok mutsuz hissediyorum?
Cevapla