ÇokÇok mutsuzum hiç iyi hissetmiyorum?

Aile evimde hiç mutlu değilim Şimdi de nişanlıyım düğünümü 3 ay var ama çok yoruldum Şu anda çünkü tanışmadığım nişandı hepsi çok uzun bir süreye denk geldi artık tahammül edemiyorum dayanamıyorum hiçbir şeye belli değil Ne yaşayacağımız ev ne eşyalarımızı ne zaman geleceğini nasıl yerleşecek zaten her gün sürekli evde rahatsız olduğum kişileri görmek baskı altında hissetmek Sürekli mutsuz hissettiriyor nişanlımında aynı şekilde yaklaşması benim sinirimi bozuyor Bir de uzak mesafe ilişkisindeyiz zaten uzak mesafe ilişkisinde olmaz da yoruyor nikahım kıyıldı nişan günü ve evliyim ama evdeki bir değilim nişanlımla zaten görüşemiyoruz yan yana gelemiyorum uzak mesafe olduğu için telefonda da sürekli çocuk gibi Her kavgada beni engelliyor ailemle zaten mutlu değilim eve gelmek istemiyorum Çok daralıyorum iyice bunaldım belirsizlik baskı artık tahammülüm yok Nişanlım da zaten artık Ne bileyim bunaltı iyice beni kadın gibi trip atmalar engellemeler iyice daraldım Ne yapacağım ben ya iyice bunaldım Allah aşkına sürekli Midem ağrıyor yani

ÇokÇok mutsuzum hiç iyi hissetmiyorum?
Cevapla