Benim hiç şansım yok. Hep üzgünüm. Hep mutsuz. Sevgili bile yapmayı beceremeyen biriyim. Düzelemiyorum. Niye üzgünüm bukadar?

Çok aşırı mutsuz biriyim. ya da hiç mutlu oldummu? Hayır sanırsam. Ama çok gördüm şansı aşkta olanı. Sinirli agresif insanlarınbile şanslarını şahit oldum. niye böyle? Konuşmaya ihtiyacım var.
Benim hiç şansım yok. Hep üzgünüm. Hep mutsuz. Sevgili bile yapmayı beceremeyen biriyim. Düzelemiyorum. Niye üzgünüm bukadar?
Cevapla