Ben artik tahammül edemiyorum. Hergün üzülüyorum agliyorum. Kafam cok karisik?

Öncelikle ben kibrista daü de okumak istiyorum. Dogdugum buyudugum yer burasi. Erkek arkadasimda burada. Daü nün kendi sinavi var ygs ile alakasiz ona girecegim. Gecenlerde annem romanyada 200 ve uzeri puan almak kosulu ile + ingilizce sinavi ile sizi tipa aliyorlarmis onu gordu. Iki ablamda doktor. Ailemde bir hirstir gidiyor. Benide doktor yapmak istiyor. Ben istemiyorum. burada eve 8 de 9 da geldigimde bana laf soyluyorlar. Anneme dedimki ben burada 8 de 9 da geliyorum eve oraya gidersem sabah 6 da 7 de gelsem kimin ruhu duyacak? Anneminde soyledigi laf cok dikkatimi cekti. Bana dedi ki, 'istersen eve hic gelme erkeklerle yat kalk parada alirsin. Yeterki tip oku.' Bu soylenecek laf mi cidden? Ne yapmaliyim yardimci olun. Ygs yi onemsemedigim icin deneme sinavlarindan dusuk aliyorum. Yuksek alsam kafama silah dayayipta gonderirler beni biliyorum. Yardimci olun yalvaririm dayanacak gucum kalmadi artik. Hicbir arkadasimin ailesi cocuklarina bukadar baski yapmiyor. Bir yandan cok sevdigim erkek arkadasim bir yandan ailem gercekten dayanacak gucum kalmadi. Erkek arkadasimda bana baski yapiyor.
Ben artik tahammül edemiyorum. Hergün üzülüyorum agliyorum. Kafam cok karisik?
Cevapla