Can sıkıntısından yapmıcağim şeyler yapıyorum iyice mutsuz oluyorum?

Genelde evdeyim kendimi yalnız hissediyorum bir işim sevgilim yok arkadaşlarım uzakta depresyonda gibiyim ne yapsam olmuyor can sıkıntısından sosyal medyadan insanlarla bile konuşuyorum ama hiçbir şeye yaramıyor hatta bide gidip onalra bağlanıyorum şaka gibi aklımda kalıyorlar onlar bile uzakta benim kaderim bu heralde ne yapmalıyım

Can sıkıntısından yapmıcağim şeyler yapıyorum iyice mutsuz oluyorum?
Cevapla