Flört ettiğiniz kişi fazla samimi olursa uzaklaşır mısınız?

Bi gün fazla samimi olmuştuk o zaman gelişen bişeydi. Sonra birden yakın davranmaya başladı bende rahatsız oldum ailem falan vardı yanımda. Korktum açıkçası. Görünce selam falan vermedim o da vermedi. İçime oturdu, hemde biraz özledim üzüldüm böyle davranmama. Yarın yanına gidip konuşmak istiyorum, ama yine fazla yakın davranırsa diye korkuyorum ne yapmam lazım?
Flört ettiğiniz kişi fazla samimi olursa uzaklaşır mısınız?
Cevapla