Narsist birinden ayrıldım ama aklıma gelip duruyor. Doğru olanı yaptım değil mi?

Narsistler ayni seytan gibiler, aylar oldu ayrildim ama zaman zaman aklima geliyor bana yaptigi haksizliklar manipulasyonlar ben bunlari haketmedim ama aklima gelip duruyor kendimi oyaliyorum ama yine aklima geliyor napicam?
Narsist birinden ayrıldım ama aklıma gelip duruyor. Doğru olanı yaptım değil mi?
Cevapla