AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
İçine kapalısın bunu çözmeye yelten. İnsan yalnız mutlu olamaz illa ki biriyle sohbet etmelisin arkadaş ortamına çekine çekine de olsa gir
Ya aslında iletişimim çok iyi Ama sosyal ortamım yok biraz da pandeminin etkisi var
Ya donemsel olagan seyler 28 yasindayim bende 25 dae basima gelmisti 2 sene surdu sonra duzeldi kapatmistim hatta sans eseri birisiyle tanismistim ilerletemedim guzeldide kacirdim onu mesele gecer takma akisna birakman gerekiyor
Pandemi etkisinde varsir içerde yıkımı kaldık
Ama pandemi bitiyor arkadaş ve sosyal cevren yok mu
Bekaraliga alışman normal tek yaşıyorsan
Tek yaşıyorum sosyal çevrem yok malesef hepsi evli
Kötü ilişkiler mi yasadin
Bu kadar yorum alan soru görmedim popüler misin burda
Evet 😔
Ya herkes aynı değil
Arkadaş çevrem sosyal çevren yok mu bence şans vermelisin
Yok malesef arkadaş çevrem istesem de edinemedim ki pandemiden dolayı
Evlenme boşanma yok degilmi
Görücü usulü hakkında ne dusunuyorsun
Yok tabiki tertemiz bir kızım alkol bile kullanmadım hayatımda ya ben de aşırı bir bahtsizlik var sanırım 😂
Nasıl birinden hoslanirsin
Kendi kafanda vardır bir şekil
Çalışıyorsun oradan bulabilirsin
Reis en fazla 3-4 yıl sonra yanmaya baslarsın biraz dhaa arayısta olsan iyi olur çünkü ömür gelip geçiyor yalnızlık Allah'a mahsus
Mesleğiniz nedir
Öğretmenim 😂
🤣 Tamam hocam özelde konuşsak daha rahat olur gibi tabi siz daha iyi bilirsiniz
Ne öğretmenisiniz
Hocam güvenmiyorum diyorsanız benden yana sıkıntınız olmasın
Size zararım dokunmaz zaten sohbet edelim diye dedim ama büyük ihtimalle yapmayacaksınız
Kanki 1 sene önce çevremde ki insanların evlenmeye başladığını görünce niyetlenmiştim hatta bulamıyorum diye psikolojim bozulmuştu. Masraflarını sürecin zorluğunu fark edince vazgeçtim bekarlık iyi ya :D Bu arada devlette vazifen nedir memur musun?
Yok ogretmenim
Öğretmenlik iyiymiş akışına bırak çıkarsa ne ala
pff yeniden insan tanımak çok zor her defasında aynı yollardan geçmek falan sıkıldım ben evlenmiyorumda sevgilide istemiyorum...
Aynen ben de öyleyim
Sen iki yıl ben 5 yıl ALLÂH C. C büyüktür
Nasibin dağın tepesindede olsan gelir seni bulur..
İnşallah 😌
Aynı durum bende de var ama hayatımda kimseyi istememek değil güvenebileceğim kimse yok
Evet gelenlere de güvenesim gelmiyor 😂
Öyle oluyor, hazır hissediyorsun olmuyor; hissetmediğin an bir sürü kişi/fırsat çıkıyor... Karışık işler
Doktora gerek yok bence sosyalleş, bağlantı kur insanlarla yeter
Sosyalleşecek ortamım yok ki malesef gerek pandemiden dolayı gerek iş ortamimin hepsinin evli olmasından dolayı😂
O zaman benle konuşabilirsin
Ben de evlenmek isteyip evlilikten kaçıyorum kendimi çözemedim
Ben de aynıyım. Hayatımda kimse olmadı şimdiye dek ve fazlası ile yabancıyım bu işlere. Korku da var.
En azından garanti bir işin var. Benim işim de garanti değil. Akışa bırakmak lazım.
Belli olmaz bi bakarsın birisi seni bulutların üzerine çıkarıverr 😉
Yaa keskee o kadar uzun oldu ki bu hissi yasamayali 😔
Çıkar çıkar acele etme az biraz sabret
Merhaba,
Yalnızlık kader değil seçimdir, düşünsen biraz
Aslanın erkeği dişisi olmaz.
Işıkla kal.
Kaçmak değil aslında istiyorsun fakat kahrını vb şeylerim kim çekecek diye korkuyorsun
Evet de zaten karşıma bunları düşünecek kadar bile insan çıkmıyor ki
Ben çıktım ya
Bizde alıştık
Hiçbir şey olmaz takıl bee
Evlenip ayrılmaktan iyidir
Benim hayata bakışım böyle
Bende de bunun değişik bir versiyonu var. Ortalama bir tipim olmasına rağmen karakter güzellik ikilisi birlikte beni cezbetmiyorsa hemen modumu düşürüyorum. Aşırı güzel bir kız geliyor, ortaya bir laf söylüyor, buz gibi oluyorum. Veya gerçekten anlaşabileceğim birini görüyorum ama güzellik kriterlerinden eleniyor, sevgili değil arkadaşlığa doğru yol alıyoruz. İşin özü aynı yolun yolcusuyuz gibi 🙂
Pandemiden dolayı benim karşıma da biri çıkmadı ki sosyal medyadakiler hüsran 😂
Evde kalmak nedir ya? Bir. kadin olarak bu tabiri kendinize yakistirmaniz trajikomik. Isteyen evlenir isteyen ebediyen bekar kalir. Kime ne ki
Ya onu derken ciddi degildimm🤦🏼♀️
Ben de şu aşamaya gelmek istiyorum ya, işim gücüm var yalnız yaşıyorum...
İnşallah gelirsin ♥️
Kısmet bu belli olmaz belki günün birinde sürpriz aşk çıkar karşına
Hicc sanmıyorum
Senğn tipler evli olsada evli degildir Allah uzak etsin masum insanlardan ailelerden sizleri
Ne diyorsun ya kafan mı iyi
Asık olacak bırını bulamamıssın hele bır denk gelsın bakalım nasıl asık olacaksın
Aşık olacağımı düşünmüyorum kolay kolay olan biri değilim
Zor ınsan olmakta zor ama
Herşey ben de toplanmış ne bahtsizim ya
Yok oyle deme belkıde sanslı bırısın kı ask mesk ıslerı senden uzak kalmıs :)
Hiç yaşamadım demedim ya acısını da çektim flört de oldu ama 2 senedir ilişkim yok yani
Yogurdu ufleyeek yeme modu ozaman temklınlısın
Evliliğin manevi boyutunu sevgisini falan hadi oradan et.
Cinsel ihtiyaç manasında da erkek bulup ihtiyacını görüp o erkeği bir köşeye atarsan sultanlar gibi bekar olarak sürdürürsün hayatını.
Kimseye de eyvallahın olmaz
Bigün bu bakarsın bu adam çıkar karşısa ve tüm tabularını yıkmış sevmiş ve evlenmişsin. Bence umutsuzluğa kapılma
Neden mutluysan neden bahsetme gereği duyuyorsun ki? bir şeyden sürekli bahsetme gereği duyuyorsan o şeyden rahatsızsındır.
Hayatıma girmesini istemiyorum diyorsun, evlenip evlenmemek için endişelenmene gerek yok ozaman. sen kararını vermişsin zaten.
Kendine güven ve biraz ışık alsın diye perdeyi arala. Gelen olur ışıkla birlikte. Kısaca dış dünyaya merhaba de.
Beni kimse sevmeyecek, evde kaldım ama sizin benim gibi sorunlarınız yoksa hayır evde kalmazsınız, gençsiniz zaten bir gün biri karşınıza çıkar.
Yalnızlığa alışan birisi için yeni birisi gerçekten zor
Ama ben ona da alışırım 😂
Kendine güveniyormusun bu konuda
Tabi yani gerçekten sevgisini hissettiğim biriyle neden hayatımı paylaşmayayim ki
Mesaj at istersen
Büyük konuşma belki karşına çok seveceğin biri çıkar kader ve hayat bu
İnsallah
bir kere sal bi kendini ondan sonra bak bi neler olup bitiyor
Deniycem 😌
Çok da mühim bir durum değil. Doğru kişinin ne zaman karşınıza çıkacağı belli olmaz. Doğru kişiyle karşılaştığınızda yaşınızın da bir önemi yoktur.
ben de aynıyım. esra erolu izliyorum evlilikten tiksinmeye basladim
Hahah izleme öyle şeyleri ya insanın psikolojisini bozuyor
Bu devirde bekar kalmak, en akıllıca yapılacak hamledir.
Aslında ben de böyle düşünüyorum da işte çevre etkisi
Yarın öldüğünde, çevren seni unutur bile. Kendin için yaşa, toplum için değil.
Hayatin rahatlığından ziyade keşmekeşinden o kadar yoruldumki şu an biri bana evde kaldin evlen dese, yürü git isine yaaaa derim. ben böyle iyiyim aynen devam😂
Bende de aşk var sevgi var iş yok inşallah olacak okul bitince
“evde kalmak” türk kızları bu ilkel düşüncelerle bi yüz yıl daha güdülür.
Yaşın gayet normal, hayatının nasıl şekillenmesini istiyorsan öyle davranmalısın.
malesef zamanla evlenmeyen insanlarda böyle seyler gelisiyo bendede oldu ama aştım
Aman aynı yaştayız ama boşver bu devirde insanlara değer vermeye gerek yok bekarlık sultanlıkdır
Gız senin gene isin varmıs benim oda yok evde kalmis diplomali issiz 😂
İnternetten üniversite okuyabilirsin
@yksamelesi universiteyi bitirdim diplomalıda dedim fardaysan anlamanmi😂
Farkindaysan dicedim 😂
Pardon alışık degilim internette yazı okumaya dikkatsizlikten yanlış okumuşum benim hatam ne bitiridiniz hangi üniversite de
@yksamelesi bitirdim iste 😂 orasini kurcaklama 😂
Normalde nerden okuyordun pardon 😂
“üniversite yoksa MOOC var” adlı videoya bakabilirsiniz o zaman anlayacaksın beni
Onu anlatan da bir üniversite hocası
@yksamelesi oney
Videoya bak diyom ya ondan sonra gel yaz buraya
bazen senin kafadayım. Alıp başımı uzaklara gidip tek başıma yaşamak istiyorum 😂😂
Bende de var aynı fikir
Evde kalmak mı... o da ne... şey olmaz Arada ihtiyaç duyarsan.. biraz ağlarsın
Al benden de o kadar boşver bekarlık sultanliktir 😀
Kızlar, Nasılım emin değilim, yakışıklıyım desem kendini beğenmiş oluyor, değilim desem, ben böyle olsam diyen çıkıyor, neykiBu? ↗
Yalnızlık mantıklı bir tercih olur seni mutsuz etmiyorsa.
Genelde insanlar evede kalır zaten, çadırda falan kalacak halin yok ya :)))
28im evde kaldın diyenler oldu amaaaaann ne alaka ya
Kafamıza göre biri çıkarsa evleniriz
evlenmek istemiyorsan kendini zorlama sorumluluk almak sıkıcı zaten bi de onla mı uğraşcan
Uygun birisi karşınıza çıkarsa bence hemen evlenin. Zira her şeyin bi zamanı var. 25-30 arası kızlar için 27-32 arasi da erkekler için ideal evlilik yaslari diye düşünüyorum. Cok da geciktirmemek gerek. Hayat kısa
Haklısın ama evlenmek için evlenmem
Kesinlikle. O yüzden uygun birisi çıkarsa dedim zaten. Kumar oynamanın alemi yok. Sonuçta evlilik bu.
Evet o zaman ne yapalım bskliycezz🤷🏻♀️😂
Boşver bekarlık sultanlıktır.35 yaşına kadar bekle ondan sonra birini bulursun zaten garanti işin var. Napıcan evlenip.
😂😂 haklısın
Valla bazi seyleri tembellikten olmayabiliyor , ama ask kapiyi calinca zaten pekde hayir demezdin
ben de bekarlığa alıştım. 4 yıldan beri hayatıma almadım kimseyi
Bende aynı durumdayım. Biraz ciddiye gidince soğuyorum
Güzel işim kazancım olsun isterse 1 kız bakmasın yüzüme ben işimle ilişkiye girerim ben
Dünyada her bir erkeğe 3 kadın düşüyor!! O yüzden işin zor!!
Bence böyle devam et hiç evlenme en güzelini yapıyorsun
Devlette çok güzel işi varmış Mis mis bizene kardesim
Allah kerim. Evde kalmazsın ya alır seni evlenmiş boşanmış biri. Illahaki çıkar seni alacak birisi. Hayata küsme bu kadar. Ben 50 yaşında olsam seni alırdım mesela
Aslında alışıyorsun, hayatına müdahale edilmesine karşı biriysen yalnızlık çok super bişey.
Birini tanı et olmadı baştan artık yoruyor 2 seneye yakın evde durunca kimseyi de hayatına sokma isteği de kalmadı saplar derneği kuralım 🤣