AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Evde kalmak lafı eskide kalmadı mı hala? Bende 25 yıldır yalnızım evlenmek de istemiyorum ne gerek var abi? Bekarlık sultanlıktır nokta !
ilişkiden kaçmanın nedeni nedir?
Güvenmiyorum aslında çevremde de öyle sosyal hayatımda tanisacagim ortamım yol sosyal medyadan da asla istemiyorum yalan dolan
Bence harika bişey bekarlık, tek sorunum seks isteği, böyle sorunun yoksa asla evlenme
Ama çocuk falan istiyorsan evlen tabi bu yaşlarda
Kendinizi insanlara çok kapatmayın bence. Sonra bi bakmışsın yaş +30 . Ne bileyim insan en azından anne baba olmak istiyor o yüzden bile evlenilir yani. Ama hep erteliyoruz 😄
Bir yanın çok istiyor evlenmeyi ama öbür yanın ise o kadar hevessizki... seni anlıyorum.
Tıpkı söylediğin gibi
Ben ilişkide mutluğun anahtarının şu 4 şey olduğu kanaatindeyim.
1. si beklentilerini düşürmek. Bu senin hayal kırıklığı yaşamanı önler.
2. si hem aklının hem kalbinin onayladığı bir insanla birlikte olmak.
3. Sabırlı olmak. Güzel şeyler için, sıkıntılar için, dertler için... sabırlı olmak ilişkiyi zamana yayacak ve onu daha "çekilebilir" kılacaktır.
4. Evlilik düşündüğün için doğru bir insan tanımak yerine doğru bir insan tanıdıktan sonra evliliği düşýnmek lazım. Böyle düşününce ve kalp gözünü açık tutunca doğru insanı bulacağınıza eminim.🙂
1. deb sonrasına denk gelmedim işte 😂
Valla benim işim olsa hemen birini bulup evlenecemde işim gücüm yok. Bi atanabilsem bi yerlere ahhh ah!
Rahatlığa fazla alıştın ondandır 30 dan sonra keşke çekmeyeceksen evlenme 😂
bende öyle diyorum da asil neden ekonomik. evlenmeye kalksam bile ev gecindiremem o yüzden gönüllü bakmiyorum bu olaya.
Hiç kimse evlenmek zorunda değil
Ahahaha bende böyleyim herkes evlencek çoluk çocuğa karışacak diye bir kural yok her şeyin doğru bir zamanı var ayrıca daha gençsin, kimseye muhtaç değilsin… kafaya takılacak bir mesele değil hepsi çevre baskısı 😒
Bende alıştım 32 yaşındayım bekarım hayatımda hiç sevgilim de olmadı yalnız yaşlanıyorum
Nasıl olmaz yaaaa! Benimde el ele gezdiğim kimse olmadı ama illaki ya beni seven ya benim hoşlandığım flörtler vs. Oldu. Tamamen yalnız olduğum dönemler en fazla iki ay sürmüştür
Benim hiç sevgilim olmadı maalesef hayatımda hiç sevilmedim bile hiç bakan beğenen hoşlanan kız da olmadı herkesin olmuyor demekki
Asosyalmisin? Çirkinmisin diyecem de çirkinler daha şanslı bu konuda
Çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık asosyal sessiz özgüvensiz biriyim dış görünüş olarak da çok zayıfım yani kızların erkeklerde istediği aradığı özelliklerin hiçbiri bende yok
Sizi görmedim tanımıyorum derdim gömmek değil ama her topalın bir kör alıcısı olur derler.
Hayırlısı hakkınızda. Kimse yalnızlığı haketmiyor bence. En büyük psikolojik sorunlar yalnızlıkla başlıyor
Ben bu yaştan sonra sevileceğimi sanmıyorum evlenebileceğimi sanmıyorum demekki ben hak etmiyorum sevilmeyi yalnız yaşlanmaya mahkumum
Dış görünüş ve özgüvensizlik aşılır kendinize haksızlık ediyorsunuz. Psikolog yardımı, koçlar var size yardım edebileceklerini düşünüyorum dış görünüş için spor yaparsınız kilo alamıyorsanız doktor yardımı alırsınız üzmeyin kendinizi daha gençsiniz 😀
Dış görünüş olarak değişemiyorum kendimi bildim bileli zayıf cılızım yapım böyle özgüvenli olmak için her konuda yetersiz zayıf güçsüz biriyim kişilik olarak da değişemiyorum zaten çekingen utangaç içime kapanık sessiz biriyim bu yaştan sonra beklentim yok benim hayattan
6 sene sonra Kedi köpek besler, hayvan sevmez insan sevemez diye stroy atarsın, hatta insanlar çok hain konulu özlü sözler paylaşırsın
Ruhsuzluk, geçimsizlik, isteksizlik, vajinismus Türk kızlarında yaygın bir hastalık. Destek alsanız iyi olur
yalnızlık emin ol iyi bir şey değil işten eve geliyorsun bomboş sessiz eve giriyorsun
Nesi var ki ben yalnız yapacak çok şey buluyorum
ama birlikte yapacak hiç bir şey bulamuıyorsun
Valla 33 yaşındayım bende hem çok alıştım hem hiç yalnız yapamıyorum. Yemek temizlik konusunda kafam rahat ama dışarı çıkacak biri bulmak zor. Hep elim telefonda. Arkadaşları sıkboğaz edip duruyorum. Mutluysan sorun yok.
@Kararsızkız_90 insanin doğasında yanlız kalmak yok bir kere evde iken az iş yapmak yönünden tamam ama bir de evdesin sana yardım eden biri var şakalaştığın eziyet gibi gelen temizlik yemeği eğlenceli hale getirdiğin
Valla şimdiye kadar karşıma çıkanlarda o potansiyeli görmedim malesef. Görsem kaçırmazdım zaten😂eve girer girmez TV açarım ne olduğu önemli değil
@Kararsızkız_90 inşallah görürsün ne diyeyim herkesin görmesi tatması gereken bir şey
Aynı hayatı yaşıyorum aynı yaştayız aynı duygular 😂😅
şu an evde olduğun için öyle geliyor su kapanmalar bitse kendini bı insan içine atsan yine sabahlara kadar konuşacak biri çıkar bence karşına hepsi pandemiden bence karartma içini
İlişki istiyorsan yardım alabilirsin ama istemiyorsan da ille bir ilişkin olmasına gerek yok
Al bendende o kadar ama benim sorunum güven sorunu uzun bir ilişkiden sonra güvensizlik oluştu bende aşırı derecede yoksa isim falan gayet güzelde ugrasasi gelmiyor insanın
Yokya insan alisiyor en 10 senedir yanliz yasiyorum alisdim valla
🤣🤣🤣 olmasa daha güzel evlensen büssuru sorun dert kısıtlamalar rahat rahat takıl işte ne istiyorsun başka.
yaş biraz daha ilerleyince hissediyorsun yalnızlığı. şu an yaşın iyi olduğu için böyle geliyor. en kötü ihtimalle bi kedi alırsın
Bekarlık en rahatı bekar hayata dair etkili formüller im var
Bende evlenmicem. Hem kimseyi istemiyorum hem de ailemi bırakmak istemiyorum
Ailenin bundan haberi var mı 😂
@nkzlky evet
Kafana gönlüne göre birini bulursan evlen tabi ama bulabilirsen?
Bekarlık sultanlıktır bak ciddi diyorum 26 yasındasın 10 sene daha evlenme hayatını yaşa evlenicen en fazla 2 yıl sonra kavgalar baslıcak huzur bulamıcan
Hayatında kimseyi istemeyen biri olarak evde kalmayı mı umursuyorsun? Enteresan.
İşte bazen istiyorum bazen istemiyorum
Aile devlet toplum (destekli )=fuhuş evi
Sevmeden inanmadan guvenmeden çay içmeye bile çıkmayın devirr evlilik devri değil
Aa bu ben! Yalnız değilsin merak etme... :D
Evlenmek istemiyorsan evlenme
evde kal evlenmeye ne gerek var boşuna masraf çoluk çocuk oo ooo
Aynen evlenenler de bana özeniyo 😂
Ben de öyleyim. Ne varmış bunda? Birileri çıktı mı kaçıyorum. Takk.. topuk! İyiyim ben böyle. Çok da tın. Sen de takma.
Galiba bende aynı durumdayım 😄😄😄
Evlenme evlenip napcan
evde kalmak nedir isteyen evlenmez herkes evli mi olmalı
Ben de 24 yasimdayim sende geleceğimi gordum
Ahahah inşallah sen sevdiğin insanı bulmuş olursun o zamana 😂♥️
Hayırlısı olsun herkes için ama pek umudum yok erkekler farklı şeyler istiyo amaç evlilik degil
İstemiyorsan böyle yaşa boş ver.
Düzgün biri de çıkabilir karşına iyi düşün en azından bir mesafeli tanıma şansı ver.
Kaderin kaderim gel sarılalim
Kardeşim🥺
Evde kalmak diye bişi yok evlenmek istemezsen böyle mutluysan evlenme
Sen bekarmisn
Kesinlikle sorun etme dünyanın sonundayız telaslanmaya gerek yok
2 senedir yalnizlik cokmus ya koymasin sana zor gelir bak, 25 yasima geldim ben ne yapayim
Herşey nasip kısmet ya fazla kasma herkes evlenmek zorunda değil bekarlik sultanlık 😂
Ne acelen var ammmkkk illa evlenmek zorundamısın ABD ve Avrupa’dakiler kariyer düşünürken siz hemen evlenmek 😂😂😂😅
Kariyerimi elde ettim zatwn kendimi de geliştiriyorum
yanlızlık başka güzel ama karşı cins olmadan olmuyor ben dayanamıyorum
bekarlı sultanlıktır diye bir söz var abla bilir misin :D
Evde kalmissin... Evlen evlen.😂😂😂verdiğim akla sesli güldüm
Valla bekarlık sultanlık hiç evlenme oku gez para kazan
Yaş doğrumu? Tanıdığım bütün 30 yaş üstü kadınlar başta böyle diyor sonra bi dertleşiyosun bende anne olmak istiyorum bende yuva kurmak istiyorum diye ağlıyor ben dahil😅
@Kararsızkız_90 yaş doğru ve hepsini yaşadım
Hala. E tabi yaşayınca demek kolay. 😏
@Kararsızkız_90 devam etmiyor tabikiiii
Yüzün bebeksi
Bedenin 34
Kalcan fındık
Basenin sıfır ise bul beni kelebeğim😝
35 yaşında aradığın kriterler çok bence sen onu değiştir 😂
Haha
Hiç de bile
Şunun gibi gari ariyom
Çok mu allaaaaasen be 😝
@soran bebegim bul beni 😅
Evet çok
Çok olan ne bebisim
Yaşına göre isteklerin valla kusura bakma da manken resmi getirip buraya koymuşsun yaşın olmuş 35 kim ne yapsın aşırı derecede zenginsen orasi ayri tabi😂
Tam bir memur kafasi...
Para tek ilahı...
Çöp...
Tabi canım şimdi öyle olur mutlaka biri sana gerçekleri söyleyince 😂
Heee bebeğim
Hayatın ne getireceğini bilemezsin.
Öyle diyorsun da okuldan eve bir hayat da ne getirebilir hayat bana
Hiç belli olmaz nasibinin nereden çıkacağı. Ummadığın yerden her an gelebilir. 😉😉
Hahah hadi bakalm 😂
☺️☺️
seks falanda mı yapmıyorsun 🤔
Yok hiç öyle bir ilişkim olmadi
olaydı iyiydi
Niye 😂
İyi Gelir🤣
çok alakasız olacak ama yanlız mı yaşıyorsun?
Evet 😌
ben de yalnız yaşamayı düşünüyorum da ve evliliğe karşı bir insanım ondan merak etmiştim teşekkürler
Yakında kedi de sahiplencem tam bekar olcam yani 😂
sokak hayvanlarını beslerim ama sahiplenmem
Çoğu kızlar böyle artık çünkü çoğunluk boşanıyor veya nafaka ödememek için aldattıkları halde boşanmıyorlar
Başına bela almak istiyorsan evlen
Ahahah istemiyorum 😂
18 yaşında veletler evleniyor biz yalnızlığa devam
Ahahah aynen ya şaka gibi😂
Hicmi sevgilin olmadı
Ya oldu ama birkez görüştük 😂
Peki cirkinmisin sen
Ahahah valla bence güzelim etrafimdakiler de güzelsin diyo hatta yanı güzel olduğum için normal değilmiş bekar olmam ne hadlerineyse 😂
Ozaman çok egolu havalı birisin
Sadece mutlu olacagın şeyker yap
Mutluyum ben mutsuzum demedim ki bekar olarak mutluyum 😂
Ee mutluysan daha ne illa bi erkekle yalaman gerekmiyor bekarlık en güzel şey 😂
Evet vaziyet onu gösteriyor
Ben hiç alışkın değilim 🤦♂️aşırı zor
Büyük ihtimalle kalırsın
Bence evlenme evlenip napacaksın?