Bekarlığa çok alıştım, hayatımda kimseyi istemiyorum. Bu gidişle evde mi kalırım?

2 senedir yalnızım yaşım 26 olacak devlette çok güzel bi işim var ama gel gelelim söz konusu evlenmek ya da yeni birisi olunca kaçıyorum resmen herkes söz nişan evlilik aldı başını gidiyor benim güvenesim bile gelmiyor kimseye buluşmak görüşmek istemiyorum bu gidişle evde kalırım 😂 acaba bir doktordan yardım mi alsam diyorum gerçi pandeminin de etkisi oldu ama
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar herkese çok teşekkürler 😊 içimi rahatlattıniz bazen güldüm bazen tavsiyelerinizi aldım ve sonuç akışına bırakıyorum kapıları da açık bırakıyorum ama 😂🙆🏻‍♀️ sevgiler herkese😌♥️🌼
Bekarlığa çok alıştım, hayatımda kimseyi istemiyorum. Bu gidişle evde mi kalırım?
Cevapla