Ben 31 yaşındayım ve aynen senin gibiyim. Evlilik yaş geldiği için değil insanın kendini hazır hissetmesiyle alakalı bir durum. Aceleye getirilmemeli çünkü bir kere geliyorsun bu dünyaya ve iyice düşünülmeden verilmiş kararlar sonradan hayatının pişmanlığına dönüşebilir. Bu da evlen diye baskı kuranların umurunda olmayacağı gibi sadece sana acı verir. Hayat senin hayatın, nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşarsın. Bir şeylerden iyice emin olmadıktan sonra sırf çevre baskısı yüzünden evlenmek zorundaymış gibi düşünmemeli. Tabi evlilik kararı verebilmek için ilk önce hayatında birisi olmalı. Bizim gibi kendi kendine yeten ve hayat şartlarından dolayı iyiden iyiye yalnızlığa alışmış kişiler için hayat arkadaşı bulabilmek için önce birisiyle tanışmak ve onunla sohbetin devamını getirebilmek zor bir şey. Sanki karşı taraf özgürlüğümüzü kısıtlayacakmış gibi. Sürekli mesajlaşmak, aramak, görüşmek isteyecek. Canım sıkılıyor, hayatıma anlam katabilmek için birisini bulsam iyi olur, ama acaba o birisi beni ilgisiyle boğar mı, anlaşabilir miyiz, yoksa ddaha en başından böyle bir arkadaşlık benim için zaman kaybı mı olur, şu anki durumum daha mı iyi, vb. sorular üstümüze geldikçe bunları cevaplamaktansa kaçmak daha kolayımıza geliyor. Sonuçsa günlük yaşamımıza 'halen zamanım var' düşüncesiyle devam ederken yılların su gibi geçmesini izliyoruz. Belki de sahte kişilere tahammül edemediğin ve çoğu kişinin böyle olduğunu düşündüğün için birisini bulma konusunda isteksizsindir. Öncelikle evilik ile ilgili düşünce ve kararlarını netleştirmelisin. Hayattan ne istediğini, beklentilerini, hedeflerini, seni gerçekte nelerin mutlu edebileceğini düşün. 28-30 yaş döneminde muhtemelen hayatı sorgulamaya başlayacaksın ve bu düşünceler senin için netleşecektir. Henüz daha gençsin, hayatını yaşamanı öneririm. Arkadaşlarınla gez toz, hobilerinle ilgilen, iş hayatında nasıl bir ortamın ve işin sana daha uygun olduğunu keşfet (maalesef bu deneyerek öğreniliyor, üniversitede okuduğun bölümü ömür boyu iş olarak yapamayacağını hissediyorsan bir B planı düşün derim). Gerekiyorsa aklına ve tecrübelerine güvendiğin bir yakınından destek al. Ailenle aran nasıl bilmiyorum ama her anne ve baba çocuğunun mutluluğunu ister, seni bu konuda zorluyorlarsa onlarla kendi hislerini ve düşüncelerini paylaş. Kimse senin adına senin hayatına karar vermemeli.
125 Yorumla- +1 yıl
Afedersiniz sorum icin acaba bakire misiniz cunki insanin normal cinsel yasantisi olunca evlenmek istemiyorda ondan sordum
- +1 yıl
Bakire değilim kardeşim. Nişanlanıp ayrıldım adam narsist kontrolcü çıktı şutladım Biplersin gitsin. Duygusal olarak bir şeyler hissettiğin, güvenebildiğin birisini bulduğun zaman cinsellik daha farklı olsa gerek. Öyle birisini bulunca illa evlilik şart değil, anlaşmak önemli. Evlilik olursa olur olmazsa olmaz.
- +1 yıl
destan yazdın okuyamadım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de 27 olmak üzereyim. Malesef devlette işim de yok, hala kpss çalışıyorum. Özelde 1,5 sene çalışıp çıktım, güvencesi yok. Memur olsam da rahatlasam artık...
Evililik de istiyorum ama şimdiye kadar benim ciddi ilişkim oldu, ailem istemedi ayrıldım. Ailemin etkisinde kalıyorum malesef. Ama artık ailem bile yaşın geldi armudun sapı üzümün çöpü diyip durma artik evlenmeye bak diyolar. Kırılıyorum bazen. 5 yıllık iliskimi onlar yüzünden bitirmemişim gibi ettikleri laflara bak.. Hem memur olmak hem de bana uygun hayırlı biriyle evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyorum ama umudum da pek yok. 25 e kadar hiç umrumda değildi. 26-27 olunca yalnızlık korkutmaya başlıyor.26 Yorumla- +1 yıl
çocuğun neyi vardı ki ailen karşı çıktı, böyle ailelere de ayrı bi sinir oluyorum. çocuk iyi biriyse bence git çocukla tekrar konuş bence eğrisiyle düzüyle madem üzümün çöpü armudun sapı :D ama senin görmeyip ailenin gördüğü bişey varsa çocukta bilemem
Cevap sahibi+1 yıl@aaquariuss cocukta bir sey yoktu. Ailesi çok baskici ve bize cok ters bir aileydi. Beni baski altina almaya çalıştılar. Kılık kıyafetime her seyime karistilar. Anlayissizlardi. Cocuk da arada kaldi
- +1 yıl
O zaman biraz haklılarmış, afedersinde çocuk kaç yaşına gelmiş 2 kelime edememiş mi karışamazsınız diye. knk çocukta da bişey varmış salla :D aileye zaten hiç gelmiyom öylelerinde a...
Cevap sahibi+1 yıl@aaquariuss aynen ben de o yuzden ayrildim işte
Evde kalmak diye bir şey yok bence herkesin kendi kararı. Ne güzel meslek edinmişsiniz elbet güvenebileceğiniz sevebileceğiniz biri çıkar karşınıza. Bu devirde zaten insanların tamamında bir güven problemi var bu aşılabilecek bir mevzu değil maalesef. Size önerim hayatınıza almayı düşündüğünüz kişiyi iyi analiz edin. Olur da evlenirseniz ve mutlu bir evlilik olmazsa bu "Keşke sap kalsaydım da bu yuvayı kurmasaydım," dersiniz. İnsan mutlu olmak için birine ihtiyaç duymamalı, bu bir ihtiyaç olursa sorun olur zaten. Eminim ki karşınıza bunca yıllık yalnızlıktan sonra iyi biri çıkar. Dediğim gibi tek önerim aceleci olmamanız ve yalnış kişiyi seçmemeniz.
20 Yorumla
Bu konuda yalnız olmadığını bilmeni isterim. Bazen aynı duygu ve düşünceler bende de oluyor. Her ne kadar kız arkadaşlarım bir takım imalarda bulunsalar da yalnızlığa tek başlılığa alışınca insan diğer türlüsünü düşünemiyor. Düşünse de fazla uzun ömürlü olmuyor.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvde kalmak kötü bir şey değil
21 Yorumla- +1 yıl
+99998
İçinde bulunduğun durum tamamen psikolojik aslında. Pandemi sürecince herkes kapalı kapılar ardında kaldı ve yalnızlaştı. Tek başına kaldı. İnsanlar kendilerini değersiz hissetmeye başladı. Bu durum geçici Bahar geldiğinde tabiat nasıl canlanırsa, bu süreç bittiğinde de kendini iyi hissedeceksin.
Evlilik konusunda ki düşüncelerinde haklısın. Madem iş bulma çalışma gibi imkanın var. Önceliğin bu çalışmak olsun. Ayaklarının üzenin durmasını ve hayatı öğren. Kendini geliştir, donanımlı ol. Sonrası gelir. Bu yaş geç kalınmış bir yaş değil. Artık insanlar bu yaşlardan sonra evlenmeye başlıyorlar.
Doktor konusuna bir şey diyemem. Senin kararın. Ama iş bulur çalışırsan seni meşgul eder, zamanın çabuk geçmesini ve aynı ortamda kalmaktan, can sıkıntısından kurtarır. Bu da psikolojin için iyi gelir.
İlla bir eş adayı bulmak istiyorum diyorsan acele etme. Arkadaşların olsun ama mesafeli olsun, sınırların olsun, kırmızı çizgilerin olsun. Her daim dostane konuş. Karşındaki insanın sana samimi olup olmadığını, güvenilir olup olmadığını bu yaklaşımından biraz çıkarabilirsin. Niyeti eğlence günü birlik bir ilişki içinde olan birisi senin bu oldun duruşundan dolayı sıkılıyorsa yani bana pas vermiyor, beraber gezemiyoruz, el ele dolaşamıyoruz, soğuksun diye yaftalıyorsa zaten senden sıkılır ve uzaklaşır. Derdi Aşk, sevgi değil tam tersi gönül eğlendirmekmiş diyebilirsin.
Ama senin karakterli duruşun, kendine olan dik duruşuna rağmen seninle halen dostane konuşmaya devam eden birisi varsa sana karşı en azından kıymet veriyordur demektir. Boş değildir demek ki. Böyle insanlarla bir yola yani ciddi bir evlilik olayını düşünebilirsin.
O yüzden acele etme. İnsanları tanı. Hemen gönül meyletme, dış görünüşe çok kıymet verme. Önceliğin güzel ahlaklı , sâdâkâtli, güvenilir, vicdanlı ve karakterli olmasına dikkat et.
Sen ne arar isen onu bulursun. Aşk kıymetli bir nesnedir, herkese emanet edilmez.14 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle tavsiyelerin için cokk teşekkürler zaten bir isim var 😌 o kadar haklısın ki pandemi döneminde atandım sosyal çevrem yok cevremdekilerin hepsi evli ya da birçoğu. Sürekli konuşmalar evlilik üzerine ben sıkılıyorum yalnız yaşıyorum zaten sürekli kendime vakit ayırıyorum aslında seviyorum da ama çevreye bakınca işte ister istemez böyle düşünceler geliyor aklıma birkaç flört oldu ve malesef çok çok fazla üzüldüm hemen değer veriyorum sanırim
Soran+1 yılİnşallah çok teşekkürler pandemi koşulları herkesi etkiledi nasıl atarız üstümüzden bilemiyorum gerçi bu süreçte bile evlenen evlenene😂
- +1 yıl
Yani güzel bir tespit. Sanırım insanlar zamanın boşa gitmesini ve yalnızlığın ne kötü bir şey olduğunu anladılar.
Boş zamanları sevdiği insanla, baş başa geçirmenin değerini daha iyi anladılar sanırım. Zaten insanları şu dönemde tek sıkıntısı yalnızlık. Bence insanlar aşkın sevginin değerini az da olsa anladılar. Hayatın boşa geçirilecek bir zaman olmadığını anladıklarını düşünüyorum. Darısı tüm bekarların başına inşallah
Öncelikle bu durum sizi rahatsız ediyor mu yoksa halinizden memnun musunuz bu soruya cevap vermelisiniz. Eğer memnun iseniz, bu durum sizi psikolojikmen kötü ve özgüvensiz hissettirmiyor ise zaten kimseye laf düşmez. Fakat zaman zaman bu konuda kendinizi sorguluyor ve şikayet ediyorsanız sorunun kaynağını bulmanızda fayda var. Mesela yeni insanları tanımanızın ve güvenmenizin önündeki en büyük engel ne?
Geçmişte yaşadığınız talihsizlikler mi yoksa sorumluluk üstlenme korkunuz mu?
Bunun yanıtını bulduğunuz takdirde zaten çözüm yönteminiz de buna göre şekillenecektir.
Ayrıca evde kalma tabiri bana çok anlamsız geliyor. Kişilerin hayat gayesi ve standartları farklı olduğundan evlilik yaşı da farklı olacaktır.42 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle evde kalmak gibi birşey olamaz ya onda ciddi değildim tabikide. Evet şanssızlık mi bahtsizlik mi bilmiyorum yaşadığım ilişkiler evliliğe gitmedi. Ve böyle mutlu kuyum derseniz evet hiç sıkılmyorum çok da mutluyum ama herkes o kadar çok evleniyor ki ya da sürekli evlilik konuşuyorlar etkileniyorum ister istemez kendime diyorum ya acaba bende mi bir problem var
Bekarlık sultanlık sanarsın ama bir an gelir çevren arkadaşların hepsi aile kurmuş bebek yapmış bambaşka bir hayatları olmuş ve sen hala o bekar sultan olacaksın🙂 şu an yaşın daha genç bence şimdilik dert etme ama 35 yaş ve sonrası zaman daralıyor olacak senin için biyolojik anlamda 😉 bence bi 4 sene daha korkularını yenmeye çalış, sonrasına bi çare bulursun elbet! Yarına çıkacağımız belli mi sanki 🤷🏻♀️ Boş ver akışına bırak 💕
31 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ♥️
+1 yılKendini muhtemelen yasadigin son ilişkiden sonra kapamissin. İnsanlara guvenemiyorsun veya yeniden birilerine bir sey hissetmek emek harcamaktan cekiniyorsun. Sunu deneyebilirsin. Sonucta evlenmek istiyorsan genelde mantik veya belirli kriterler belirledigimiz evlilik turunu yapabilirsin. Yani senin için evelenecegin insanda ne gibi ozellikler ne gibi seyler olmali nelere dikkat edersin bunlari düşünüp takin arkadas aile yakinlarina görücü usulü tanismak isteyebilirsin. mesela sigara icmiyor ve sigara icen biri istemiyorsan sigarasi olmasin diye bilirsin. Ne bilim devlette calisan olsun diyebilirsin. Vb. Kendini karamsarliga itme derim ve henuz yasin gec ama 30 gecirmemende fayda var. Sonra bizim gibi kendini bulunmaz hint kumasi zannedip armutun sapi uzum çöpü dersin iste o zaman evde kalirsinn😀😀
112 Yorumla
Soran+1 yılAynen 30 a kadar evlenmek istiyorum tabiki ama ne bileyim ya görücü falan da olmuyor ki bizim oralarda😂
- +1 yıl
Birilerine citlatacaksin :) onlar bulur sana birilerini. Sizin oralar nereler ki gorucu olmuyor
Soran+1 yılYa ege bölgesi diyelim ama yani merkezi biryer hani öyle görücü falan olmuyor bu işler nasıl oluyor bilmiyoruz bile😂
- +1 yıl
Görücü usulunden kasit, sen evlenmeye artik niyetlendin diyelim akrabalarla muhabbet sohbet esnasinda aile buyukleri birbirine konu komsuya citlatir. İsi gucu vs iyi oldugunu dusundukleri yasi yasina uygun bir tanidiklari var ise onun ailesine seni senin ailene onu citlatirlar hatta resim neyn gosterirler iki tarafta gorusmek isterse buluşurlar bir iki kez gorusurler birbirlerine sorular sorarlar vs vs sonra olabilecegini dusunuyorlarsa aileler vs tanisir ya da biraz daha birlikte zaman gecirilir gibi gibi gelisir isler. Ya bana her ay bir aday buluyorlar sizi nasil bos geciyorlar bana mi garezleri var bu milletin 😭
Soran+1 yılBak ben güzel de bir kızım alında heralde kesin birisi vardır diye düşünüyorlar ya da kismetsiz biriyim ben de bilmiyorum 😂
- +1 yıl
Bosuna demiyorlar allah cirkin sansi versin diye :) sanirm banada yakışıklı olmadigimdan buluyorlar cirkin sansindan 😂 sen gencmissin 26 cok yaş farki var seni bu dertten kurtarirdim demek isterdim ama şaka şaka 😂😂😂
Soran+1 yılHahah genç bile olsanız zaten sosyal medyadan kimseyle görünüyorum prensip olarak 😂
- +1 yıl
Asosyal ortamdan gelirdim 😂😂 ben cok erken doğmuşum 🤣🤣
- +1 yıl
Burada kendini bulunmaz hint kumaşı sanan biri daha var 🙋♀️🙋♀️🙋♀️😂😂😂 yoklamada ben de varım 😃 şaka bir yana yorumunuz bana da yazılmış gibi hissettim. Deneme yanılma işi ilişkiler. Tabi deneyebilecek kadar kendine güveni olmalı insanın. Asosyalliğe yeni bir boyut kazandırmamalıyız 😃
- +1 yıl
+1 yılneden kaçtığını söylim okadr emek harcıyorsun sevıyorsun hayatına alıyorsun sonu hüsran olunca. dayanamıyor yoruluyorsun. ama tek yaşanmaz bende senle aynı dertten muzribim ama nerden nasıl tanışırım bilmem. allah güzel insanlarla karşılaştırsın. lütfen küsme hayata bu konuda. çünkü yarın öbur gun yaşlandıgımozda yanımızda kimse kalmayacak hosbır sohbet edecrgımız dost arıcaz. rahatsızlıgandında sana bır corba yapacak. evlılıl dostluk saygı sevgi güzellik yardım etme muhabbet ile sohbet ilr olur. ben istiyorum ama işte malesef oda olmadı rabbim büyük
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın tesekkurler yorum için 🙏🏻😌
+1 yılCanım artık evde kalma teriminin anlamını yitirdiği zamanlardayız. Kendi ekmeğini kazanıp, ayakta durabilen kadınlar arasında evlenmemek bir tercih artık, eskisi gibi zamanım geldi evleneyim deyip evlenmiyor kimse.
45 Yorumla
Soran+1 yılTamamen aynı fikirdeyim evde kalmak derken ciddi değildim tabi de yani bir yaştan sonra artık evlenEmemekten bahsediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ben kacmiyorum bile onlar benden kaciyor herhelde kskskfkfksk 23 senedir yalniz biri olarak soyluyorum ki berbat birsey yalnizlik skkdkffk kacma da evlenmek istiyorsan evlen he istemiyorsan da evlenme sirf cogunluk evleniyor diye evlenmek zorunda degilsin bunu evde kalmak olarak tanimlama, evlenmek istemiyordum olarak tanimla boylece evde kalmis olmazsin evlenmemis olursun bekarligi seviyorsan oyle kal ama yalniz kalmak istemiyorsan birini de seviyorsan veya sevmek istiyorsan istediginde evlenirsin zaten :)
00 YorumlaBen de aynıyım, boşver.. Çok sorun edilecek bir konu değil..
160 YorumlaEvlilik fazla kutsallaştırılmış bu ülkede evlenince ne bok oluyor da evlenmeyene evde kalmış deniliyor sırf arkandan konuşmasınlar falan diye sakın evlenme sevdiğin ve istediğin biri olursa evlen evliliğin yaşı ya da zamanı yok
31 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın hatta bugün bile bir hemcinsim dedi ki güzel bir bayansın Hala bekar olman normal değil 🤦🏼♀️ napym yani bekarsam bekarım
+1 yılEvlenmek zorunda değilsin, senin yaptığında farklı bir seçim sonuçta illa birileri olacak diye insanların baskılarına aldanma.
41 Yorumla
Soran+1 yılDaha bugün bir hemcinsim dedi ki güzel bir kızsın hala bekar olman normal değil sana ksimet bulalım bilmem ne sinir bozuyorlar ancak
- Aşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı.
+1 yılYeni moda evlenmemek zaten. Evlenenleri görüyorum hiç biri hayatından memnun değil. Güzel ama şöyle, ya güzel fakat böyle. Bana göre değil evlilik. Gel beraber evde kalalım :D
215 Yorumla
Soran+1 yılBenim evim var kendime göre döşedim çok guzel oldu 😌 kendimi ve evimi guzellestiriyorum hem ruhen hem de fiziksel olarak spor yapıyorum yemek yapıyorum kitap okuyorum film izliyorum vs
- +1 yıl
Aradığım her şey varmış sende e o zaman bir gün davet edilmek isterim haha biri kitap okusa dinlesem yemek yapsa da yesem hep hazır hep hazır ağlayacağım sonunda :)
Soran+1 yılÇok güzel sağlıklı yemekler yapıyorum deniyorum falan aslında zevkli 😂
- +1 yıl
Ben hep fast food besleniyorum. Beni otlatır mısın? Hahaha gerçekten nasıl şeyler yaptığını çok merak ettim :D
Soran+1 yılFırın yemekleri sebze tavuk et vs 😂
- +1 yıl
Fırın candır ya fırında patatesli tavuk <3 Patlıcanlı bilmem ne.. Yapsana yiyeyim :D
Soran+1 yılBen çok uzaktayım ya gelmezsin buraya 😂
- +1 yıl
Neredesin bir uçak biletine bakar ben zenginim ne olacak :d
- +1 yıl
Hatta sana yeni bir fırın çekeriz salla eskisini hahaha :D
Soran+1 yılHahah mini firinim var ama işlevi büyük çok seviyorum kendisini 😂 dogudaym isimden dolayii 😂
- +1 yıl
Bak oradan uçağa atla 1000 km yi geç İstanbul'a gel gerisini hallederiz :d
Soran+1 yılYok işimi birakip gelemem ki zaten sosyal medyadan kimseyle de konuşup bulacak kadar güvenmiyorum 😂
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun? aa deme öyle ben buradakilere benzemem :D ben çok güvenilir bir adamım. Burada anlaşalım kendimi yedirtmem bu konuda :D
Soran+1 yılÖğretmenim yani belki oylesindir ama yani işte sosyal medyadan kimseyle konuşmuyorum veya bulusmuyorum prensip meselesi haline geldi 😂
- +1 yıl
Aaa ne kadar hoş öğretmen bir hatun <3 Ama işte öyle düşünme tamam hem cinslerim güvenilir olmaya bilirler ama ben öyle değilim hemen İstanbul 'a tayinini alıyoruz o halde :D
+1 yılSizi o kadar iyi anlıyorum ki. Hayatında kimseyi istememek değilde düzgün biri çıkacağına dair umudunu kaybetmek bence bu. Bir de erkeksiz ilişkisiz yaşayamayan kadınlardan değilseniz azıcık aşım ağrısız başım durumu oluyor. Gerçek aşk sevgi ve karakterli insan bu devirde çok çok az var ve denk gelmiyor. Bir de evli olanlar çok mutsuz. Çevremdeki tüm evli arkadaşlarım bana özendiğini söylüyor. Paramı kazanıyorum. İstediğimi alıyorum istediğim yere gidiyorum. Beni hırpalayan sorumluluklarım yok. Ne zaman birinden işte bu desem bir yamuğunu yakalıyorum. Bu devirde evlilik işi çok zor.
22 Yorumla- +1 yıl
Seni tanımayı isterim
Soran+1 yılYalnızlığı seviyorum her zaman yapacak bir şeyler buluyorum kendime aslında. Tek yaşıyorum kendimi şımartiyorum çokça 😌 ama o kadar çok arkadaşım evlendi veya ciddi bir adım attı ki ister istemez böyle düşünüyorum
+1 yılBöyle dertleri bende isterdim.
Belki göremiyorsunuz ama çok şanslısınız çoğu insan bunu düşünüp kendine dert edemiyor bile evde mi kaldım acaba diye soramıyor çünkü bunu istemek bile bir lüks.21 Yorumla
Soran+1 yılMalesef günümüz şartlarında böyle dimi ama aslında ne kadar normal birşey
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoktordan yardım almayı düsündüysen bunu dert ediyosun kendine demektir. :) yani umursamaz tavırlar filan nedir yani? 😄 Açık olalım, sen ne istiyorsun? Hayatına birisini, özellikle ciddi anlamda düsünürsen istediğim zaman ararım istediğim zaman konusurum beni özgür bıraksın kafasındaysan bu iş olmaz. Çünkü evliliğe giden bir ilişki paylaşmak ister her türlü. Diğer türlüsünü yaparsan adam kaçar senden, sonra basa dönersin. Ama bazı insanın yapısı tek olmayı sever ona birşey diyemem, bazı insan ise yanlızlığı sevmez paylaşmak ister. Sen hangi taraftasın? Hayatı paylaşmak isteyen taraftaysan, tek basına özgürlüğü unut. Kimi evlendikten sonra özgür olur bunu hiç düsündün mü? Sen düsün bakalım ne zaman özgür olabilirsin. Ama önce gerçekten ne istediğini bil.
00 YorumlaAynı durumlar genel olarak bende ve herkeste var gibi yani illaki güvenilecek sevilecek iyi bir eş arıyoruz ama yani olmuyor çıkıyor anlaşamıyorsun veya beğeni olmuyor ne bileyim bir sürü şey ama yaş gidiyor işte bende istiyorum çoluk çoğum olsun mutlu bir ailem olsun ama ol deyince olmuyor işte Allah iyi insanları çıkartsın inşallah karşımıza
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah 😔
+1 yılValla ben de sen gibi olmak isterdim ben de yalnız kalmak istemediğim için sevgilim var ama daha iyi tartmak isterdim
26 Yorumla
Soran+1 yılBen yalnız hiç sıkılmyorum
- +1 yıl
Ben de yalnız sıkılmıyorum, ama insan kendini sadece kurslar eğitimler vs geliştirmiyor aşk da bir tekamül yolu. Aslında yalnız kalmak istemediğim için sevgilim var değil yanlış ifade ettim. Sürekli kolaya kaçıp kırıldığımı görünce ben ayrılıyorum diyemediğim için artık, bırakma yoluna gidemediğim için normalde birçok kez ayrılırım dediğim noktalarda devam ettim ediyorum. Doğrusu yanlışı yok artık gibi
- +1 yıl
Umarım hakkınızda yalnızlık ya da birliktelik en yol sizin olur
- +1 yıl
En güzel yol*
Soran+1 yılTeşekkürler inşallah senin de hayırlı olur hakkında ama yerinde olsam ki yaptım toksik bir iliskiyse artık mutluluktan çok üzüntü veriyorsa sürdüremem sevsem bile ayrılırım evet aşk güzel şey ama katlanilamaz boyuta geldiyse bir son vermek gerekir
- +1 yıl
Kesinlikle evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılKankam bende aynı senin gibiydim eve sürekli görücü geliyordu istemiyorum desemde ailem gelene gelme denmez diye kabul ediyorlardı hiç birine kanım ısınmadı en sonunda biri geldi ki aşık oldum güvensiz olmama rağmen kendine güvendirdi nasipmiş herşey
23 Yorumla
Soran+1 yılBana görücü gelmiyor bizim orda böyle şeyler yok ki😂
Cevap sahibi+1 yıl🤣Neresi orası kız
Soran+1 yılYani ege bölgesi diyeyim de görücü falan olmuyor yani merkezi yerlerde
Yalnızlık çok güzel bir şeydir ama önce tadına varmak lazım. Sen tadına varmışsın. Böylece kolayca vazgeçemezsin. Herkes evleniyor aman ben de geri kalmayayım diye yola çıkarsan zaten 30 yaşına gelmeden boşanırsın. Etrafına bak. Bu hep böyle oluyor ;)
Boşver ve keyfine bak.01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın
+1 yıl@soran Peki nasıl bir adam olmalı ömründe olacak olan? Mesela. kendimi anlatsam uyan nelerdir? Edeb, Ahlak, İnanç, Anadolu insanının saf duru adabı, namazını kılan, modern biri, bir süre avrupada yasamis şimdi Türkiye'de olan, özel güvenlik mesleği ile uğraşan, Haccimi yapmış , lisans mezunu görüntüsü düzgün bir adam
03 Yorumla
Soran+1 yılBboyle diyenler genelde sorunlu çıkıyor valla😂
- +1 yıl
Hiç birinin asılsız ve aksi çıkmayacağını her türlü ispat ederim.
Mesajda resimlerimi de görebilirsin.
Kaldı ki bu sözleri gizlice saklanarak da demiyorum - +1 yıl
Tüm samimiyetim ve tertemiz hal ile seni tanımak istedim
Bence sen direkt sonuçlara bakarak kendini mukayese ediyorsun. Sana zor gelen bir şeyi, "Başkaları nasıl da yapabiliyor?" psikolojisi ile gözlemliyorsun. Bence sadece yumuşak bir girişe ihtiyacın var. Bırak insanlar hayatına girsin... Sonrasını kader sana gösterecektir.
04 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınn
Soran+1 yılDeniycem tabi çıkarsa biri karsima😂
+1 yılBence pandemide yalnız kaldığınız için böyle düsünuyorsunuz, ben de normalde insanlarla sosyallesmeyi severim ama su anda evdem çıkayim veya biriyle tanisayim hissi hic gelmiyor. Normale döndüğümüzde yani siz de okula döndüğünüzde fikriniz değişecektir, Furkan dedi dersiniz 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya pandemi mahvettii
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yalnızlık Allah a mahsus derler biz insanlar birbirimize için varız. Yaşadığın olumsuzluklar seni soğutmus güvensizlik yaratmış olabilir ama her zaman bu durum olacak değil. Öğretmensin madem meslektaşın birisini bulabilirsin sadece biraz insanlara şans tanıman gerekir. Yalnız mutluyum takmıyorum demişsin ama biryerlerde takılmış ki bu soruyu sormak istemişsin sanki.
02 Yorumla
Soran+1 yılNerden bulucam ki ben biraz sakin biryerde yaşıyorum sosyalligim de yok malesef cevremdekiler evli
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik yaşı ortalams 30'u buldu sen o zamana kadar aklını çelen çıkabilir veya senin fikrin değişebilir ama evlenmek istemeyen çok ki, yalnız değilsin. Ya rahattan ya alışkanlıktan ya da evlilik korkusundan evlenmiyorlar.
20 Yorumla Yani şimdi hissetmezsin. Bende 4-5 yıldır yalnız yaşıyorum. Alıştım aslinda. Ama büyük yaşlarda biriyle konuştun mu ileride istediğini söylüyorlar. Kaldı ki kadınlarda daha farklı. Hormonal olarak çocuk yapma durumlari oluyor. Bu sefer de kimseye güvenmiyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDevlet memuru olman bir extra degil.
Hayatini kazanman dogru olan bu durumda olan tek sen degilsin. Gecmiste yasanilan problemli ve guveni kiran insanlarin biraktigi psikolojik hasar bu!
Cok isteyen gelir havasindayim bende gurur meselesi benim icin bu zamana kadar kari kiz pesinden kosmadim gelenler kendileriydi Allah da o duruma dusurmesin beni.02 Yorumla
Soran+1 yılEkstra değil zaten aldığımız maaş belli 😂 ama iş sahibi olduğumu söyledim yanu
Cevap sahibi+1 yılÖlüm ve dogum tarihi birde evlenecegin kisi asla degismez acele etme bence 😁 herseyin bir zamani var. ilk adimi erkek atacak diye bir kuralda yok 😉
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de 26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı hep kaçtım
Flört ediyorum 3-5 ay sonra bitiyor soğuyorum37 Yorumla- +1 yıl
Ben de aynı sizin gibiyim. Kötü bir alışkanlığı varsa ( içki sigara), ya da kaşı gözü çok oynuyorsa hemen uzaklaşıyorum ve bu şartlarda ne yazık ki ciddi ilişkim olamıyor. Bir de yurt dışındayım ve yabancı birini istemiyorum kültürleri bana uymuyor. Ne olacak halim bilmiyorum. İçimin ısınmadınız gelecek görmediğim birine de vakit harcatıp hakkına girmek de istemiyorum. Hayat çok zor.
- +1 yıl
@AsabiÖküz Hayır görmedim
Soran+1 yılAynen ya 😔
+1 yılBekarlık sultanlıktır ama çok geç e de kalırsan belli bi yaştan sonra da sabrın enerjin kalmıyor çocuğunu bile başın çekmiyor kaldıramıyorsun geç evlenince seçici olmamak lazım kimse dört dörtlük değil malesef en geç 26 27 iyi bence..
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama yaşım geldi diye de evlenmek olmuyor ki sevebilecegim biri olsa keşke
- +1 yıl
Tabiki canım benim sevmediğin biriyle olmanı asla aslaa istemem hakkında hayırlısı canım 🥰
Evde kalmak falan saçma sözler bence. Sen nasıl mutluysan öyle devam et. Kimi insan 20sinde direkt evleniyor ve bu şekilde mutlu oluyor kimisi 40da evleniyor kimisi de hayatını ailesiyle arkadaşlarıyla geçirip hiç evlenmiyor. Önemli olan senin mutluluğun senin isteklerin yani takıl kafana göre akışına bırak hayatı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. sen evde kalmışsın resmen...
biraz daha bu şekilde devam edersen umutsuz vaka olacaksın... artık silkelenme zamanı... kalk ayağa ve şöyle çevrene bir bak bakalım noluyo... arkadaşlarından yardım al...12 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlarımdan nasıl bir yardım alicam anlamadım😂
Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Bende aynı sen gibiyim. Ve senden 2 yaş büyüğüm. 28im. Ama aynı kafadayım. Kimseyle görüşmüyorum. Ama bundan sonra görüşmek isteyenler ile görüşerek birini seçeceğim artık bakalım. Nasip bu işler
23 Yorumla- +1 yıl
Tanımak isterim
Soran+1 yılHahah of çok severek evlenmek neden bu kadar güç 😔
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen devlet memuruyum diyorsun senin pandemi eveliyatın var sen hiçmi ilişki yaşamadın bakiremi kaldın hiçmi rüyanda boşalmadın veya kendin mastürbasyonla boşalmadın sekse karşı soğukmusun insanlaramı küskün duruyorsun hem cinslerine karşıdamı onlarla arkadaşlık ortamın yok mu.
00 Yorumla
+1 yılEn iyisini yapıyorsun dert yok tasa yok.. Bekarlık sultanlık arayan yok soran yok kendin nasıl istiyorsan öyle yaşıyorsun miss. Al ehliyetini, arabanı takıl kızlarla işte o diyar senin bu diyar senin hesabı..
02 Yorumla
Soran+1 yılEhliyetimi aldım şimdi araba istiyorum onu da seneye piyasa malum😔
- +1 yıl
Zamanla olur hepsi acelesi yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız olduğunda, seni kimse yıpratamaz kolay kolay. Birini düşünmek kendin gibi önemsemek zorunda kalmazsın.
Bunun rahatlığına alışmış olabilirsin. Doktora gitsen hayatından vereceğin örnek adaylara şans vermeni isteyecektir. Bu durum için doktora gitmenin gereksiz olduğunu düşünüyorum. Duygularını serbest bırak.
Zamanla değişir herşey.00 Yorumla
+1 yılEvlenmek iyi bisey degil bekarlik sultanlikdir gez toz eğlen hayatın tadını çıkart ama evlilikde öyle mi sıkıl dur o yüzden en dogrusu bu😂😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Yalnız evliyken de gezip dolaşıp eğlenilebiyor. hem de sevdiğin biri seninle oluyor
- +1 yıl
@emir190734 ikisinide denedim en güzel bekarlik oldunu Farketdim
- +1 yıl
Senin tercihin, evlendiğin kişi demek ki senin kimyan ile uyuşan biri değil.
her doğan insan evlenecek diye bir kaide mi var cidden toplum olarak bunları aşmamız lazım sen nasıl kendini mutlu hissediyorsan onu yap..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı. Yaş 31 matematik öğretmeniyim, benzer şeyler yaşıyorum bende. Güvenemiyorum. Seçici de olmuşum. Bakalım nereye kadar gidecek böyle...
24 Yorumla
Soran+1 yılBen de ingilizce 😜
Bende böyleyim artık hevesim isteğim kalmadı. Yalnız yaşayıp çalışıp, geçinmek en iyis geliyor bana.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO yaşta iken bende sorun etmezdim. Ama şimdi bütün çevre evli. Ben sap kaldım. Sıkıntıdan patlıyorum. Sevgili yapmasam da illa bir flört günaydın diyecek biri oluyor hayatımda😅onlarda olmasa zaman geçmez
27 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz 34
Cevap sahibi+1 yıl@AsabiÖküz tühhh. Ama zaten şu fotodaki kızın yanından geçemem. 😅😅😂
Soran+1 yılAhahah çok iyi 😂♥️
Aşk İlişkileri konusunda 429 cevap paylaştı. Bu devran hep böyle sürüp gitmez ki! Şimdi sen istemiyorsun hayatında kimseyi, bir gün gelecek bu seferde kimse seni hayatında istemeyecek.
Hoş evlenenlerin de başı göğe ermiyor ya orası da ayrı mevzu.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yıldevir evlilik devri değil zaten . devir imanı kurtarma kendini cehennem den kurtarma devri
evlilikse kim erkek kim kadın belli değil . yeni nesil evlilik denen müessesenin içine etti ne evliliği02 Yorumla- +1 yıl
Devir kendini cehennemden kurtarma devriyse burda işiniz ney
- +1 yıl
emribilmaruf ve nehyi anilmünker
Günümüz kadınlarının tamamına yakını senin gibidir , amaçsız ve öz güvensizlik içinde yaşamak böyledir.
Aşağıda kadınların yorumların da bile çok var... ve en büyük avuntulari da nasip ve kader... oysa nasiple alâkası yok.00 Yorumla28 yaşındayım bende istemiyorm kendime güvenim yok doğru bir erkek yok çünkü boşver evlenip ne yapcan gayette güzel bir işin varmış benim işim bile yok.
13 Yorumla- +1 yıl
Tanımak isterim
- +1 yıl
Peki saygı duyarım 🌹
- Aşk İlişkileri konusunda 450 cevap paylaştı.
+1 yılBenimde zamanla evliliği yapabileceğime inancım kalmıyo
10 Yorumla
+1 yıl🤣🤣🤣 boşver hayatımızı yaşayalım bende boşladım evliliği
10 Yorumla
+1 yılİnşallah kısmetin çıkar ölümle nikah günü hiç şaşmaz Allah’ın izniyle
10 YorumlaHerkes kendi hayatını kendi saatine göre yaşar. Kimi 20 de kimisi 25 de kimisi 35 yaşında evlenir. Kimiside hiç evlenmez. Başkalarına değil de kendi saatimize bakarsak daha sağlam adım atarız.
10 Yorumla
+1 yılbende ayniyim. Az once evde kaldin dedi bir vicdansiz aile üyem
10 YorumlaDevlette çok güzel bir işim var demeyecektin güzel kardişim😂😂😂 artık istesen de yalnız bırakmazlar😂😂😂
11 Yorumla
Soran+1 yılHahah burdan tanışmam ki kimseyle
- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılMeslektaşız, boşver evlenip ne yapacaksın? Bekarlık sultanlıktır 🥳
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşi olmayan ne yapsın. Düzenim yok hayatıma kimseyi almak istemiyorum bende 26 yaşındayım hayatım boyunca da bir düzenim olmayacak çünkü mühendisim. Bence sen değil ben evde kalıyım.
23 Yorumla- +1 yıl
Takip
Soran+1 yılYa inşallah gönlünüze göre bir işiniz olur. Herkesin olmalı
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim inşallah
Yalnızlık bir hastalık değil tercih meselesidir. İnsanlar evlenmek üzere doğmaz zorunda değillerdir.
21 Yorumla
Soran+1 yılBunu bir de çevreye anlatabilsem... Neymiş bekar olmam normal değilmiş kim karar veriyor acaba buna
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hayat tek de yaşanır kimseyi istemiyorsan evde kalmayı zaten göze almışsın demektir. Ama yalnızlık da bir yerden sonra bıkkınlık veriyor. İhtiyaç haline geliyor bir yuva kurmak.
00 Yorumla
+1 yılya çıldırıcam evde kalmak ne ya? bu senin kendi tercihin cahil halk ağzıyla konuşmayın artık lütfen ya.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa onda ciddi değildim tabiki
Aşk İlişkileri konusunda 462 cevap paylaştı. Peterpan sendromu yaşıyor olabilir misiniz? Somut ve ruhsal anlamda belki birtakım sorumlulukları almaktan kaçıyor olabilirsiniz farkında olmadan.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilirim😂
Aşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı. Valla ayni senin durumundayim 25 yasindayim yani huzurluyum bi suredir ama sonra cok mu canim yanar diye de dusunuyorym cozum bulursan soyle
02 Yorumla
Soran+1 yılBuldum böyle devam edicez 😂
+1 yılBende kaça kaça 32 oldum ya resmen. Çok sıkıldım keşke evli olsaydım diyorum tanışmak o aşamalar cidden yoruyor insanı. Güven kazanmak için 40 takla atmak... 😅
00 Yorumla
+1 yılNe evlencen başkasının kahrını çekeceksin. Salla kafana göre takıl başkasını mutlu edeceğim diye kendi mutluluğundan feragat edeceksin saçma bence. Bende 34 yaşındayım. Ailem evlen diye çok ısrar ediyor ama ben istemiyorum. Çocuk sahibi olmak istemedikten sonra evlenmenin mantığı yok bence..
00 Yorumla
+1 yılYardım alacak ne var herkesin hayatında ille biri olmalı mı? Alistigina göre seviyorsun bu düzeni niye kendini içinden gelmeyen şeylere zorlayasin ki?
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın sadece etrafımdakiler sürekli evleniyor ve evlilik konuşuyor etkileniyorum ister istemez ,😂
- +1 yıl
Çoğunluk bir şeyi yaptı diye yapman gerekmiyor ki zaten çoğunluğu özellikle kadinlari eski kafalı anneler hep evde kalma aman diye diye yetiştiriyor yaşı biraz ilerleyince hemen koca adayidina giriyorlar sevmeseler bile sırf elalem evde kaldı demesin diye
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılMutlu olduğun gibi yaşa
İlla ki evleneceksin diye bir şey yok
İyi bir işin varsa zaten muhtaç da değilsin. Mutluysan böyle devam et.02 Yorumla
Soran+1 yılÇok şükür öyleyim 😌
- +1 yıl
Ne mutlu 😊
Kimsenin safsatalarına kulak asma.
Hatta erken evlenen biri olarak, bekarlığının da tadını çıkar diyebilirim 😊
- Devamını Gör (191)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer