Sevgilimden bir anlık öfke ile ayrılmıştım şu an barışmak istiyorum ama çekiniyorum yazmaya ne yapmalıyım?

Barışmak istiyorum uyku girmiyor gözüme ama gururum engel oluyor yazmama ya tepki gösterirse çocuk oyuncağımı bu diye ki öyle derse haklı zaten ya da ne bileyim geri istemezse beni onun gözünde gurursuz biri gibi gözükmek de istemiyorum açıkçası ne yapsam sizce söylesem mi barışmak istiyorum diye?
Güncellemeler
+1 yıl
Terbiyesizce yorumlar yazmayın yok at gibi giden it gibi söner kız hatalı olmasa neden pişman olsun tekmelediğin ayağı öpersin falan. Kafama esti diye ayrılmadım herhalde benim yerimde olan bir çok kadın aynı şekilde ayrılırdı geç yanıt veriyordu ben olay çıkarmak için değil sebebini öğrenmek için nedenini sorduğumda benimle dalga geçer gibi öyle demişti azıcık düşünerek konuşun ben pişman olduğum için değil sevdiğim için barışmak istiyorum.
Sevgilimden bir anlık öfke ile ayrılmıştım şu an barışmak istiyorum ama çekiniyorum yazmaya ne yapmalıyım?
Cevapla