Güncellemeler
+1 yıl
Terbiyesizce yorumlar yazmayın yok at gibi giden it gibi söner kız hatalı olmasa neden pişman olsun tekmelediğin ayağı öpersin falan. Kafama esti diye ayrılmadım herhalde benim yerimde olan bir çok kadın aynı şekilde ayrılırdı geç yanıt veriyordu ben olay çıkarmak için değil sebebini öğrenmek için nedenini sorduğumda benimle dalga geçer gibi öyle demişti azıcık düşünerek konuşun ben pişman olduğum için değil sevdiğim için barışmak istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Uzattığın ele tükürenler tekmelediğin ayağı öperler demişler ilgisiz kaldın şimdi dönmeye çalış akli başında adamsa kabul etmez
Eğer seviyorsan her yol mübah peşinden git
bende senınle aynı durumdayım ama beklemelısın eger gercekten sevıosa o yazıcaktır
Niye o yazsın ak kendisi ayrılmış monaco prensesi mi peşinden koşsun adam hatalıysa kendi yazacak tabi
@Krank kız haklıysa it gibi gelir gelmezsseede kendı bılır
Ben haksız falan değilim insan gibi neden geç yazdığını sordum dalga geçer gibi öyle dedi ne yapacaktım peki diyip oturacak mıydım
@krank
Kız hatalı ki pişman olmuş adam neden ilk adımı atsın
Erkek kafası işte pişman olmam hatalı olduğum için değil sevdiğim için her insan sinirlenirdi bu duruma
@Krank kız dıo ıste aw gec yazıo hatalı dıe
sen haklısın knk sktr et boylelerını erkek ya savunurlar bırbırlerını
Geç yazması mı ayrılık sebebi ne yaşıyorsunuz siz ruh hastaları dünya sizin etrafınızda dönmüyor herkesin hayatı işi gücü var sizinle ilgilenemez yedi yirmidört sizde o anlayış yok işte
Bence de sktr et yazma adama kaza ile kabul eder adamın hayatı kayar
@Krank abı kafasızmısın mk kız nıye gec yazdın dıye sormus oda gevsek gevsek cvp vermıs ayrılır mk haklı
Sen bu kafayla daha çok pişman olur nefes alamazsın random nickli arkadaş hatanı anlayıp egondan özür dileyemeyecek birisin işte gelmiş tavsiye veriyor bide yorganin altında ağlıyorsun dimi her gece 😄
@Krank uınfhygnjurvı ağlamıyorum ama ağlasam bıle senı ne kadr ılgılendırır nıckımden sanane sana ılıskımı anlatsam ona sove sove bı hal kalırsın o yuzden bos yapma sg
Boşver yanıt verme şu terbiyesize uzun süre toksik maddeye maruz kalmaktan zehirlenirsin sonra beyin göçü gerçekleşmiş arkadaşta ne desen boş
Tam bir kezo yazma stilinden bile iticilik akıyor herif allahın sevdiği kuluymuş kurtulmuş
@Krank ujıuh9yujıu dedi pp sine joker koyan ergen vatandaş
Beynimi bir kenara bırakıp konuşuyorum sizle eşit seviyeye gelmek için soran arkadaş
lafı yıyo yıyo doymuo bu
@Krank olmayan şeyı nasıl koydun knk
@Krank pandomım falan mı yapıosn
Hahaha kuyruk acısını nefretini buralara kusuyor yazık gittin etrafa baktın senin gibi kezoyu isteyen olmadı şimdi eskisine dönmeye çalışıyorsun dimi az peynir değilsin sende
@Krank peşimde it ibi olanlar varken omu sectım ztn kendıde it gıbıydı merak etme sen kendı poponu kolla senide it etmim
Yazma şeklinde bak hele tam kezban kısaltma yazmasından belli 😄 senin gibiler benim masama meze olur ancak
@Krank. dd bak yazmama karıştın edebıyatcı oldn demı mk salağı laf soktu sanıo bıde
Hadi kızım uza hadi küfür etmek istemiyorum sülalen falan kalmaz ben küfür edersem hadi git
En önemlisi ayrılık sebebin neydi?
Alelade bir tartışma önemli bir sebebi yoktu geç yazma meselesi sürekli geç yanıt veriyordu sebebini sormuştum açıklamamıştı sinirlenmiştim ben de
Büyük bi konu değilmiş aslında yazabilirsin bence
Niye ayrıldın? Yaptığının arkasında dur bence
Geç yanıt veriyordu birkaç gündür sebebini sormuştum açıklama yapmadı öyle dedi ben de dalga mı geçiyorsun diye sinirlenip ayrıldım
Yanı o zaman boşver çünkü gene yapacak neden açıklayamıyorsa bi şey vardır
At gibi giden it gibi gelirdeki it sen oluyorsun
Nezaman ayrıldınız?
Üç gün oldu
Niye ayrıldınız sevıyorsan yaz fazla gurur gote vurur askta gurur olmaz
Geç yazma meselesinden tartışmıştık
Bunun için mi :)