arkadaslar sevgilimle 1 yıl öncesinden konusmuslugumuz var ama o zaman bazı nedenlerden dolayı soguk yapmıstı ve ben konusmayı kesmistim daha sonra bir kaç ay gectikten sonra bana yazmıstı bulusmustuk ve sevgili olmustuk simdi de sürekli kız takip ediyordu rahatsız oldugumu dile getirdim ve onları takip etmem bir sey degistirmiyor sadece seni seviyorum dedi ama ben yine de rahatsız hissettiğim icin olaydan bir süre sonra sana güvenemiyorum sürekli kız takip ediyorsun dedim o da takip ettigim her kızla iliski mi yasıyorum dedi ve yalanladı ben de güvenemiyorum bence artık konusmayalım dedim ama sürekli aklımda ve yazmamak icin cok zor tutuyorum kendimi kötü ayrılmadık o zaman hayatına bakabilirsin dedi ben de 'sen de' dedim ve konusma bitti ayrılıgımız pek umrunda olmamıs gibi ama ben sürekli düsünüp duruyorum ne yapmalıyım lütfen yardım edin :(
bu arada depremde ailesi vefat edenlere de bassaglıgı diliyorum umarim enkaz altındakiler en kısa sürede saglam bir sekilde cikarlar :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer