Eşimden bana yaşattığı bütün acıların intikamını alacağım öyle bir köşeye sıkıştırdım sizce imza atar mı?

4 yıldır evliyiz evliliğimiz boyunca beni hep ikinci tercih olarak gördüğü başta ailesi arkadaşları işi vardı ben onlardan sonra geliyordum hattında 4 yıldır evliyiz bir defa ağız tadıyla evlilik yıldönümünü kutladığımız olmadı İlk yıl annesi babası kavga etmiş onları yatıştırmak ile meşguldü ikinci yıl arkadaşının hanımı rahatsızlanmış kimse yok Sanki ya bunu çağırdı birlikte hastaneye götürdüler teyze ya da biz kavga ettik zaten kutlama dedim kesinlikle istemiyorum kutlamalık neyse ki boşanıyoruzBir de bu adam yüzünden çocuğumuz olmuyor tedavi görüyordu Allah biliyor da vermiyor demek ki ama ne yazık ki hamileyim eşime çocuğu aldırmak istediğimi söyledim kesinlikle imza atmayacağız baba olmak istediğini söyle onun da çocuğuymuş çocuk şimdi aklına gelmiş Bir zamanlar benim görümcem 25 yaşında bir sevgilisiyle birlikte olmuş sevgilisi bunun çıplak fotoğraflarını falan çekmiş tehdit falan ediyormuş o fotoğraflar eşimin telefonunda gördüm savcılığa sermek için deliBen de onları kendi telefonumu açtım hepsini tehdit ediyorum eğer bu imzayı atmazsan Ben de onun fotoğraflarını herkese yayarım dedim tabii asla ve kesinlikle böyle bir şey yapmam ama eşim bu çaresize yaşasın istiyorum madem o kadar çok aktifsin tercih ediyor bakalım çocuğunu da terfi edecek mi çocuğu aldırır mı yanında olur muyum şimdilik bilmiyorum daha bi aylık eşim imza atar mı sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Madem bu kadar sorun Duygu niye çocuk yaptık eşim de çevrem çocuk olursa her şeyin daha iyi olacağını konusunda Beni ikna etti
Güncellemeler
+1 yıl
dediğim gibi görümcemin ya da bir başkasının kusurunu kesinlikle orta yatacak değilim Ama eşimin bu çaresizliği yaşamasını ve hangisini tercih edeceğini görmek istiyorum
Eşimden bana yaşattığı bütün acıların intikamını alacağım öyle bir köşeye sıkıştırdım sizce imza atar mı?
Cevapla