Sevgilimin, devvlete zarar verenlere bagirdim diye beni terk etmesi?

Metr0daydik, insanlar kapiyi tutuyorlardi arkadan gelenler icin, "5 dkk sonra bi tane daha gelecek. Ona binin. kapiyi tutmayin tutma tutma kapiyi! Dev etin treninin kapisi bozuluyo! Birak kapiyi" diye bagirdim oradakilere. gorevimi yaptim, isguzar diyor tavrimi tuhaf bulmus herkesin yapmasi gereken bu degil mi? Ona cok asiktim niye terk etti

Sevgilimin, devvlete zarar verenlere bagirdim diye beni terk etmesi?
Cevapla