32 yaşındayım hâlâ bekarım hiç sevgilim de olmadı hayatımda hiç sevilmedim yalnız yaşlanıyorum bu kötü mü iyi mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHiç te kötü değil en doğrusunu yapıyorsun hatta sevilme daha iyi ki gerçekten seviyorlar mı orası da bilinmez ya boşver zarar vermekten başka bişey yapmıyorlar akışına bırak senin olan sana gelecektir benim dayımdan örnek vereyim onun da hiç sevgilisi olmadı 33 yaşında evlendi şu an iki çocuğu var gayet te mutlu o yüzden bırak kimse sevmesin gerçekten kısmetinde varsa istemesen bile olur🙏
214 Yorumla- +1 yıl
Yani dediğim gibi boş işler benim yaşım 18 iki ilişkim oldu ve ben artık hayattan soğudum ölmek istiyorum kaç defa intihara kalkıştım acıdan başka bişey vermiyorlar insana önce seviyorum diyorlar asla bırakmayacağım falan sonra çekip gidiyorlar bu yüzden yaşama daha iyi ya
- +1 yıl
Ama genç yaşında o güzel duyguları o heyecanı yaşamışsın tatmışsın herkesin senin gibi genç yaşta sevgilisi oluyor o duyguları heyecanı falan yaşıyor sonra da hiç sevgilisi olmayanlara boşver boş iş diyorsunuz ama öyle değil işte hiç sevgilisi olmamış bir insan anlar ancak bunun eksikliğini
- +1 yıl
Ya Allah aşkına bu duygunun neresi güzel ben sana diyorum ki ben intihara kalkıştım sırf bu konu yüzünden yaşamamış bilmemiş olsaydım gelip sana burda boş demezdim gerçekten boş olduğunu bildiğim için boş diyorum acı çekmekten başka bişey yok valla yok
- +1 yıl
Yani düşüncene saygı duyuyorum ama yanlış düşünüyorsun sonradan pişman olursun emin ol
- +1 yıl
Hayır değil öyle düşünmeyi bırak lütfen ne eksiği
- +1 yıl
İlerde sevgilin falan olursa gelip burda şöyle aramız bozuk böyle kalbimi kırıyor şu sebepten ayrıldık dersen hiç şaşmam boş işler bunlar boş
- +1 yıl
Deme öyle ilerde ne olacağını kimse bilmez
- +1 yıl
Bi dk bu konuyu burda konuşmayalım
En İyi Cevaplar
+1 yılMübarek seni dikkatle suzuyorum abi yıllardır aynı problem niye değişmek için çaba sarf etmiyorsun bak bana son 2 yıldır böyleyim eskiden kiloluydum 53 kilo verdim vücut calistim para biriktirdim psikiyatrik sorunlarım vardı anksiyete okb yendim kumar oynardim canlı bahis 150 bin ₺ kaybettim ve artık oynamıyorum zayiflayinca oynamadım sevgili yaptim son 1 yıldır her alanda güçlüyüm soyleceklerim bundan ibaret.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılPic erkek olmadığımız için kadınların gözünde birer hiçiz bize değer verecek canlılarla sevgimizi paylaşmamız gerekiyor. Bir sokak kedisi, bir saksı çiçeği, bir kuş... Bunlar bizi bir kadından daha kalpten ve boynuzlama riski olmadan severler. Yoksa çok üzülürüz. Sonuçta bütün kadınlar özünde Ümitcab Uygun'a aşık...
12 Yorumla- +1 yıl
Hiç de bile. Ondan nefret ediyoruz
Cevap sahibi+1 yıl@monarozam42 sosyal medyada kadınların attığı mesajları gördük. Herşey ifşa oldu. Hepiniz aynısınız.
+1 yılgençlik aşkı başka olur be ne biliyim gezip tozmak anı biriktirmek birlikte eğlenmek gülmek hiç bunları yaşamadan yaşlanmak kötü eski görünüşün ve enerjin kalmıycak
22 Yorumla- +1 yıl
Cidden psikopatsın bana bile dokundu bu söylediğin şimdi eski enerjim kalmasa da spora yeniden başlamak güzel oldu benim için🤣🤣
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
22Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı. Hayatında nasıl mutluysan öyle yaşa ne fark eder hayatında birinin olup olmaması sadece hayatın tadını çıkar
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdi senin gibi umutsuz 32 yaşında bir kadın benzer bir soru sordu. Bence mesajlaşın, belki anlaşırsınız: 32 yaşında biri evde kalmış mı sayılır?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yıl32 yaş yaşlı değil henüz gençsiniz ama aşktan kaçmayın derim. Sevmek sevilmek dünyanın en güzel hissi 🥰
132 Yorumla- +1 yıl
Sevmedinmi
Kimseyi? - +1 yıl
Niye evdeydin? Sanki gizlediğin bişey var?
- +1 yıl
Niye çalışmadın?
- +1 yıl
Ama neden?
- +1 yıl
Altında bi travma falan bişey yatio bence. İnsan durduk yere böyle olmaz. Hayata geç kalmadan o adımı at ve psikoloğa görün derim. İnan herşey çok güzel olucak
- +1 yıl
İstersen aşarsın ama destek almalısın sen kendine inandıktan sonra herşeyi başarırsın ☺️
- +1 yıl
Asla geç kalmadın hayatının en güzel yaşındasın bi erkek için en genç yaş 33 yaşıdır ve en karizmatik olduğu dönemler. Ondan öncesinde hala ergen oluyorlar. benim eşimde 33 ünde 👌🏻 ve gençliğinin baharında. Sizde en güzel yaşınızı en güzel şekilde yaşayınn. 50 yaşındaymış gibi konuşuyosun 😄
- +1 yıl
Ama bunun farkındasın ve bu bile çok önemli bişey
- +1 yıl
Farkındasın ama bişey yapmiosun artık bişeyler yapma vakti gelmedimi
- +1 yıl
Hiç psikoloğa gittinmi
- +1 yıl
Tamam işte düşünmek yerine artık kendin için bi adım atmalsıın
- +1 yıl
Ama bir atsan varya bumuymuş diyceksin
- +1 yıl
Tamam o zaman psikolog eve gelsin? Öyle olmazmı
- +1 yıl
Psikologluk bi durum kardeşim. İnsanlar bazen sadece derdini anlatırlar psikoloğa içini dökmek iyi gelir sende öyle yap
- +1 yıl
Kardeşim yapman gereken tek şey psikolog yardımıyla yavaş yavaş adımlar atıp ilerlemek. Yani sana bu tavsiyeyi verir kaçarım. Gerisi sana kalmış
- +1 yıl
Hayır ama seni dinliyor sana yol gösteriyor. Senin kararın kardeşim istersen o adımı atar yol alırsın istersen o evde ömrünü çürütürsün. Şimdiye kadarda senin kararındı bundan sonrasıda senin kararın. Bide sana yardım etmeye çalışırken dalga geçiosun çok iyi
yalnızlık bir seçim bence. senin sanki sadece özgüvenin düşmüş gibi
11 Yorumla
+1 yılSenin sevgilin olmadan bu siteden gitmiycem bennn🤨🙄
13 Yorumla- +1 yıl
Neden olmasın yahuuu
- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılBen 30 yaşındayım iki sene sonra ben de senin gibi olacam o yüzden benden daha üzgün olduğunu biliyorum ve şunu unutma karşına çıkan kişi sana Allah'ın ya dersidir ya da meleği
10 Yorumla
+1 yılKötü :( biraz sosyalleş evlen çoluk çocuğa karış yaşın ilerlemeden kendi duzenini kur aileni kur mutlu ol
31 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. Sevgili olmak zor bir şey değil knk. Önemli olan seni hak eden birini bulmak 😏
11 Yorumla
+1 yılBenim de sonum böyle olacak gibi ama ben gelene bile şans vermiyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Şans vermiyorum diyosunya gelen adama yazık değil mi 😂
- +1 yıl
Valla yazık hepsi de sözümü dinleyen bana köpek olacak türden
- +1 yıl
Adamlara acıyorum köpek olurlar felan 😂evde kalda kimse almasın seni 😂😂😂
- +1 yıl
Ayyy deme öyle seni alırım köpeğim olursun
- +1 yıl
Yok yok sen köpeğe takmissin ne yapıyorsun köpeklerle mi tatmin oluyorsun
- +1 yıl
Allah senin gibileri düşmanımin başına vermesin ne deyim 😉
- +1 yıl
Dostum😉
+1 yılAbi kusura bakma da sürekli ayni soruya denk geliyorum hep sen mi soruyorsun? Eğer buradan kız arıyorsan işin daha zor çevrene bak
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu dışarı çıkamayan adamsan hiç üzülme olay dışarı çıkmakla olmuyo iyi meslek araban olcak olcak tip iyi olcak flaan bu saatten sonra çıkarsan escorta gitmeni tavsiye ederim
10 Yorumla
+1 yıl23 senedir reel sevgilim olmadı diye kendi kendimi yiyordum, sağol reis
16 Yorumla- +1 yıl
nasıl olmadı lan xd
- +1 yıl
Bildiğin olmadı
- +1 yıl
sen mi istemedin
- +1 yıl
Hem ben istemedim hem de karşıma doğru dürüst bir kadın çıkmadı
- +1 yıl
diyom çünkü imkansız 🤣 valla zor ya
- +1 yıl
Gerçekten çok zor dayandım, anam ağlandı 😄
Kötü gibi ama tamamen senin hayat anlayışına bağlı.
25 Yorumla- +1 yıl
Jesus sırf nick için geldim hayranım o kadına 😅
+1 yılMesleğin nedir kardeşim? birde erkeksin erkeklerin şansı kadınlara göre daha fazla bu durumlarda
12 Yorumla
+1 yılEn azında birilerini kırıp üzmüyorsun en güzeli bu bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende sevdiğim için 1189 km gitcem ama uçakla 11 saat sonra geri doncm
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılFikriniz zihniniz kötü niye olsun , sevdiğimin sadece yüzünü görmeye gidemez miyim aşkı sadece bel altı düşünüyorsunuz herkesi kendiniz gibi sapkın sapik görüyorsunuz!
Cevap sahibi+1 yılAaa hiç aklımıza gelmedi biliyor musun vay be görüntülü konuşabilirizzz oooo evettt !
sen hep aynı yaştamı kalıyon 5 senedır 32 yaşındasın
01 Yorumla
+1 yıl21 yaşındayım hâlâ bekarım hiç sevgilim de olmadı hayatımda hiç sevilmedim
10 Yorumla
+1 yılKötü yaşamalısınız aşkı ölmeden önce
23 Yorumla- +1 yıl
Daha gençsiniz tam yaşanılacak yaştasınız olgunsunuz kalbinizi herkese kapatmayın ki girebilsinler
- +1 yıl
Herkesin 15 18 19 20 25 30 yaşlarında oluyor sevgilisi benim hiç olmadı gençliğim hep yalnız geçti gençliğimde beni sevmeyen bana bakmayan benden hoşlanmayan kız olmadıysa yaşlanmaya başladıktan sonra nasıl olacak demekki hiç çekici tarafım yok her yönden iticiyim kızların aradığı özelliklerin hiçbiri bende yok
Bak şimdi ailenden başka erkek varsa soy adını o ilerletcek sen izlicen eğer yoksa büyük boku yedin nesliniz soy adlardan silinir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden sevgilin olmadı
12 Yorumla- +1 yıl
Bak sorununu kendin biliyorsun
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbi kötü birşey değil ama bu duyguyu yaşaman lazım kendini sineye çekersen hiçbirşey kendiliğinden gelmez biraz ortamlara gir yokla atıl kızlar yüz vermiyorsa kendi dengine göre kızlara yaz takıl onlar hiçbirşey diyemez
10 Yorumla
+1 yılParayı bul rusyaya git. Eğlenmene bak
11 Yorumla
+1 yılher şey sevgilinin olup olmamasına mı bağlı?
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence daha iyi evlensen kötü kadın denk gelse alırdın başına belayı
10 YorumlaSevgilinin olmaması sevilmediğin anlamına gelmez. Kendine haksızlık etme :)
10 Yorumla
+1 yılÇaba sarfetmediğin sürece böyle yaşamaya mahkumsun. Milyon kere bu soruları sormak bir işe yaramaz.
13 Yorumla- +1 yıl
Kuzu adam çirkinse ne yapsın nasıl olsun sevgilisi tip olmayınca mantığın alıyor mu? Hayal satmayın insanlara
- +1 yıl
Kafalara bak.. Ben ne güzel kadınlar gördüm çekici olmayan erkeklerle evlenen.. Bu erkekler zengin de değil üstelik. @سميةsa hanım her kız güzel mi de sevgilisi oluyor? Ya da her erkek yakışıklı mı da sevgilisi oluyor? Biraz özgüven biraz, girişkenlik, biraz nezaket, biraz diksiyon, biraz kültür, biraz bakım çok şeyi değiştirir.. Asıl siz insanlara umutsuzluk aşılamayın.
Tolstoyun bisiklet kavramı diye bişey var onu google'dan arat derim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMuhtemelen benim gelecekteki halim sensin. Gel sana bir sarılayım abim. :/
10 Yorumla
+1 yılKotu bence umaraim birini seversin be o da seni sever
15 Yorumla
+1 yılBence iyi bu zamanda her şey sahte çünkü.
20 Yorumla
+1 yılEn azından trip çekmiyosun 😊
10 Yorumla
+1 yılolmasa nolucak pek bişey kaybetmedin
10 Yorumlawelcome to the clup
13 Yorumla
+1 yılÜzülme bence olur nasıp degılmış demkki daha ☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Nasippp rabbim en iysni blirr
+1 yılEn doğrusunu sen yapıyorsun
111 Yorumla- +1 yıl
Boş ver. Doğru insanı bulmak çok zor bu dünyada
- +1 yıl
20 yaşımdayım benim daha sevgilim olmadı hiç.
- +1 yıl
Böyle çok mutluyum. Doğru kişiyi bulursam ama hayatıma alırdım onu. Yanlış kişiyle ömür boyu birlikte olmaktansa yalnızlık daha iyi
- +1 yıl
32 yaş da geç değil. Önemli olan doğru dürüst birini bulmak. Benim abim de 32 yaşında ama bekar.
- +1 yıl
Hiç bakmasın. Zorla kendini sevdiremezsin ki. Şu bir gerçek ki şimdi kızların geneli şerefsiz, ayı, ahlaksız erkeklerle birlikte oluyor. Sonra da televizyona çıkıp ağlıyorlar beni tehdit ediyor yardım edin filan diye.
- +1 yıl
Ben zaten bu yaştan sonra olacağını pek sanmıyorum kabullenmeye çalışıyorum yalnızlığı olsaydı zaten gençliğimin en güzel yıllarında olurdu bana artık imkansız geliyor ben kızlar hakkında kötü düşünemiyorum çünkü kadınlar en herşeyin en iyisine layıktır demekki ben hak etmedim hiçbir kızın sevgisini
+1 yılBende yaşlanıyorum sevgilim yok
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence kotu ya benimde hic olmadi
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Flörtleştiklerin yetmiştir
01 Yorumlasanal sevgilinde mi olmadın kanka
08 Yorumla- +1 yıl
onun önemi yok :) paran varsa dış görünüşü halledersin lüks giyim, bakım falan, spor cılızsan kilo kaslı bir vucuuda hemen spor hocalaırnla ve beslenme hocallarınla hemen gelirisn :) len kanka sen hiç etrafına bakmıyor muusn kız çok güzel yanındaki adam insan adamın tipinden korkuyor, dolu var böyle sanarsınki adamın parası var, parası da yok. Aşk bu her yere konar, sende özgüven eksikliği var, biri olmazsa öteki olur, öteki olmazsa başkası olur, sende gördüğüm problem sen olumsuz düşüncenin esiri olmuşşsun her şeyin kötü olacağına inanırsa kötü olur, olmayacağına inanırsa olmaz, devamlı olumsuz düşünürsen olumsuz olur zaten, olumlu düşünmeyi dene her zaman, sen her zaman olumsuz düşünüyorsun, bundan dolayı olumsuz olluyıor
- +1 yıl
Sizlanacagina bir iş bul
- +1 yıl
@monarozam42 İş bulmak kolay mı? Bir sürü işe başvurdum almadılar ne yapıyım
Tabiki kötü oldukça hemde
20 Yorumla
+1 yılKötü
20 Yorumla
+1 yılÇok önemli bir eksik değil. ☺️
10 Yorumla
+1 yılÇok iyi bir şey
10 Yorumla
+1 yılHem iyi hem kotu
10 Yorumla
+1 yıltakılma bu kadar
10 YorumlaHarika
10 Yorumla
+1 yılKötü tabii
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yıl10 Yorumla
+1 yılİyi bi şey değil tabi ki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYalnız değilsiniz
10 Yorumla
+1 yılGit evlen
15 Yorumla- +1 yıl
Evde kal evde hayat var
- +1 yıl
Hayat eve sigar
- +1 yıl
Evde Kal coronavirus in everywhere!
- +1 yıl
@Sansasyonelkızz aynen pampis
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden olmadı ki
06 Yorumla- +1 yıl
Senin oldumuki
Cevap sahibi+1 yılcanım bulaşma bana
- +1 yıl
Seymisin yoksa
Cevap sahibi+1 yılAnan sey
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı
+1 yılİyii
10 Yorumla
+1 yılÇoksel
10 Yorumlayo güzel bişey
10 Yorumla
+1 yılabaza senii
03 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer