• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Hiç sevgilim olmadan yaşlanıyorum sizce bu iyi mi kötü mü?

ByCıLız
ByCıLız Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
21
Yapay Zekaya Sor
32 yaşındayım hâlâ bekarım hiç sevgilim de olmadı hayatımda hiç sevilmedim yalnız yaşlanıyorum bu kötü mü iyi mi?
Hiç sevgilim olmadan yaşlanıyorum sizce bu iyi mi kötü mü?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • delininbiri354
    delininbiri354 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hiç te kötü değil en doğrusunu yapıyorsun hatta sevilme daha iyi ki gerçekten seviyorlar mı orası da bilinmez ya boşver zarar vermekten başka bişey yapmıyorlar akışına bırak senin olan sana gelecektir benim dayımdan örnek vereyim onun da hiç sevgilisi olmadı 33 yaşında evlendi şu an iki çocuğu var gayet te mutlu o yüzden bırak kimse sevmesin gerçekten kısmetinde varsa istemesen bile olur🙏

    2
    14 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bilmem 32 yaşına kadar sevgilim olmadığı için bu duyguları yaşayamadığım için eksiklik hissediyorum ve yaşlandıkça yalnızlık hissi daha da artıyor

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Yani dediğim gibi boş işler benim yaşım 18 iki ilişkim oldu ve ben artık hayattan soğudum ölmek istiyorum kaç defa intihara kalkıştım acıdan başka bişey vermiyorlar insana önce seviyorum diyorlar asla bırakmayacağım falan sonra çekip gidiyorlar bu yüzden yaşama daha iyi ya

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ama genç yaşında o güzel duyguları o heyecanı yaşamışsın tatmışsın herkesin senin gibi genç yaşta sevgilisi oluyor o duyguları heyecanı falan yaşıyor sonra da hiç sevgilisi olmayanlara boşver boş iş diyorsunuz ama öyle değil işte hiç sevgilisi olmamış bir insan anlar ancak bunun eksikliğini

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Ya Allah aşkına bu duygunun neresi güzel ben sana diyorum ki ben intihara kalkıştım sırf bu konu yüzünden yaşamamış bilmemiş olsaydım gelip sana burda boş demezdim gerçekten boş olduğunu bildiğim için boş diyorum acı çekmekten başka bişey yok valla yok

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bilmiyorum senin için üzgünüm ama ben yine de bu duygunun heyecanın yaşanmaya değer olduğunu düşünüyorum

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Yani düşüncene saygı duyuyorum ama yanlış düşünüyorsun sonradan pişman olursun emin ol

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben yine de böyle düşünüyorum eksiklik olarak görüyorum

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Hayır değil öyle düşünmeyi bırak lütfen ne eksiği

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Eğer herkes genç yaşta o duyguları o heyecanı yaşamış da ve ben yaşayamamışsam bu benim için büyük bir eksiklik ve kayıp

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      İlerde sevgilin falan olursa gelip burda şöyle aramız bozuk böyle kalbimi kırıyor şu sebepten ayrıldık dersen hiç şaşmam boş işler bunlar boş

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadıysa bu yaştan sonra da olmaz zaten

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Deme öyle ilerde ne olacağını kimse bilmez

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Herkesin genelde 15 18 19 20 25 yaşlarında oluyor 30 a kadar oluyor yani 32 yaşına kadar hiç sevgilim olmadıysa demekki bakılmayacak sevilmeyecek bir erkeğim

      Yorumla
    • delininbiri354
      delininbiri354
      +1 yıl

      Bi dk bu konuyu burda konuşmayalım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • YağızDemirören
    YağızDemirören Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 88%
    +1 yıl

    Mübarek seni dikkatle suzuyorum abi yıllardır aynı problem niye değişmek için çaba sarf etmiyorsun bak bana son 2 yıldır böyleyim eskiden kiloluydum 53 kilo verdim vücut calistim para biriktirdim psikiyatrik sorunlarım vardı anksiyete okb yendim kumar oynardim canlı bahis 150 bin ₺ kaybettim ve artık oynamıyorum zayiflayinca oynamadım sevgili yaptim son 1 yıldır her alanda güçlüyüm soyleceklerim bundan ibaret.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Pic erkek olmadığımız için kadınların gözünde birer hiçiz bize değer verecek canlılarla sevgimizi paylaşmamız gerekiyor. Bir sokak kedisi, bir saksı çiçeği, bir kuş... Bunlar bizi bir kadından daha kalpten ve boynuzlama riski olmadan severler. Yoksa çok üzülürüz. Sonuçta bütün kadınlar özünde Ümitcab Uygun'a aşık...

    1
    2 Yorumla
    • monarozam42
      monarozam42
      +1 yıl

      Hiç de bile. Ondan nefret ediyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @monarozam42 sosyal medyada kadınların attığı mesajları gördük. Herşey ifşa oldu. Hepiniz aynısınız.

      Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    gençlik aşkı başka olur be ne biliyim gezip tozmak anı biriktirmek birlikte eğlenmek gülmek hiç bunları yaşamadan yaşlanmak kötü eski görünüşün ve enerjin kalmıycak

    2
    2 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Aynen farkındayım 32 yaşına kadar 1 kızla bile tanışamadım çıkamadım buluşamadım hiçbir şey yaşayamadım başaramadım hiç anılarım yok hatıram yok o duyguları o heyecanı hiç yaşayamadım bunun eksikliğini senelerdir hep hissediyorum

      Yorumla
    • linkerboy1991
      linkerboy1991
      +1 yıl

      Cidden psikopatsın bana bile dokundu bu söylediğin şimdi eski enerjim kalmasa da spora yeniden başlamak güzel oldu benim için🤣🤣

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

22

Cevap

  • ElifDuyar
    ElifDuyar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.

    Hayatında nasıl mutluysan öyle yaşa ne fark eder hayatında birinin olup olmaması sadece hayatın tadını çıkar

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Eksiklik hissettiğim için yalnız hissettiğim için kafama takıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şimdi senin gibi umutsuz 32 yaşında bir kadın benzer bir soru sordu. Bence mesajlaşın, belki anlaşırsınız: 32 yaşında biri evde kalmış mı sayılır?

    1
    0 Yorumla
  • Sevgiiyileştirir
    Sevgiiyileştirir Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.

    32 yaş yaşlı değil henüz gençsiniz ama aşktan kaçmayın derim. Sevmek sevilmek dünyanın en güzel hissi 🥰

    1
    32 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bende istiyorum senelerdir ama olmadı gençliğim boyunca hep sevilmek istedim sevgilim olsun istedim o duyguları o heyecanı yaşayım istedim ama hiç olmadı

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Sevmedinmi
      Kimseyi?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hayır beni de hiç seven olmadı en son lisede kız görüyordum zaten lisede de sessiz çekingen biriydim sonra da zaten eve kapandım hiç kız görmedim gençliğim boyunca hayatımda 1 kızla bile tanışamadım

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Niye evdeydin? Sanki gizlediğin bişey var?

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Niye çalışmadın?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben çocukluktan belli utangaç çekingen içime kapanık asosyal sessiz özgüvensiz biriyim bu yaşıma kadar hiç açılamadım maalesef hep kapanık kaldım hayata atılamadım hep eve kapattım kendimi gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal geçti

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Ama neden?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Anlattımya açılamadım kendimi aşamadım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim hep kapanık kaldım nedeni bu

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Altında bi travma falan bişey yatio bence. İnsan durduk yere böyle olmaz. Hayata geç kalmadan o adımı at ve psikoloğa görün derim. İnan herşey çok güzel olucak

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben çocukluğumdan belli böyleyim bilmiyorum kişilik yapım böyle bu yaşıma kadar istesem de aşamadım bu sorunu

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      İstersen aşarsın ama destek almalısın sen kendine inandıktan sonra herşeyi başarırsın ☺️

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bu yaştan sonra değişeceğimi sanmıyorum çok geç kaldım hayata

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Asla geç kalmadın hayatının en güzel yaşındasın bi erkek için en genç yaş 33 yaşıdır ve en karizmatik olduğu dönemler. Ondan öncesinde hala ergen oluyorlar. benim eşimde 33 ünde 👌🏻 ve gençliğinin baharında. Sizde en güzel yaşınızı en güzel şekilde yaşayınn. 50 yaşındaymış gibi konuşuyosun 😄

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Psikolojik olarak çöktüm gençliğimin en güzel yaşları hep mutsuz yalnız geçti istediğim hiçbir şeyi yaşayamadım herşey içimde kaldı psikolojim bozuldu zamanla daha da içime kapandım yani yaşım geçtikçe benim için herşey daha da zorlaştı hayattan beklentim azaldı umudum azaldı

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Ama bunun farkındasın ve bu bile çok önemli bişey

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben senelerdir farkındayım

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Farkındasın ama bişey yapmiosun artık bişeyler yapma vakti gelmedimi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      15 18 20 25 30 yaşlarında da farkındaydım bir şey yapamıyordum hep dert yakınıyordum hâlâ aynıyım üstelik bu yaştan sonra daha da zorlaştı herşey

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Hiç psikoloğa gittinmi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Tamam işte düşünmek yerine artık kendin için bi adım atmalsıın

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Atamıyorum korkuyorum

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Ama bir atsan varya bumuymuş diyceksin

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ama ben zamanla öyle bir kapanmışım ki yani artık korkularım da arttı gençliğim hep kapanık geçtiği için hayatım hep ertelendi şimdi çok kapanık kaldım bilmiyorum ya bunalımdan da çıkamıyorum zaten hiç

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Tamam o zaman psikolog eve gelsin? Öyle olmazmı

      Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      ya psikologluk bir durum değil arkadaşı da burdan az cok biliyorum bir cok özelliğiyle bana benziyor bende asosyal çekingen bir insanim kisiligimize islemiş
      ama her ne olursa olsun bir iste çalışması gerekiyor bu tamamen kapatmış eve kendini isde aramiyor

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Psikologluk bi durum kardeşim. İnsanlar bazen sadece derdini anlatırlar psikoloğa içini dökmek iyi gelir sende öyle yap

      Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      icini dönmek herkese iyi gelir ama o an iyi gelir
      çözümü harekete geçmek gibi duruyor ama icine kapanik kisilerin karakterine işlemiş harekete gecsen de uc bes gun sonra kendini yine eve kapanmis buluyosun

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Kardeşim yapman gereken tek şey psikolog yardımıyla yavaş yavaş adımlar atıp ilerlemek. Yani sana bu tavsiyeyi verir kaçarım. Gerisi sana kalmış

      Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      hea psikologta sihirli değnek var dokundu mu cok özgüvenli pozitif mutlu bir insan oluyosun

      Yorumla
    • Sevgiiyileştirir
      Sevgiiyileştirir
      +1 yıl

      Hayır ama seni dinliyor sana yol gösteriyor. Senin kararın kardeşim istersen o adımı atar yol alırsın istersen o evde ömrünü çürütürsün. Şimdiye kadarda senin kararındı bundan sonrasıda senin kararın. Bide sana yardım etmeye çalışırken dalga geçiosun çok iyi

      Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      ben psikiyatriste gittim özel hastanedeki psikiyatristler uzunca dinledikleri icin psikologdan farklari yok ilaç takviyesiyle uzun yıllar kullandim bi faydasi olmadi böyle karakter sorunlari olanlara da tavsiye etmem

      Yorumla
  • xperfectx
    xperfectx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    yalnızlık bir seçim bence. senin sanki sadece özgüvenin düşmüş gibi

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Seçim değil ki ben hep olmasını istedim ama hiç olmadı

      Yorumla
  • Selamşişkolar
    Selamşişkolar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Senin sevgilin olmadan bu siteden gitmiycem bennn🤨🙄

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Benim sevgilim olmaz ki sen gerçekten düşünüyor musun benim de bir gün sevgilimin olacağını yani benim gibi bir erkeğin sevgilisi nasıl olabilir ki

      Yorumla
    • Selamşişkolar
      Selamşişkolar
      +1 yıl

      Neden olmasın yahuuu

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      32 yaşına kadar neden olmadı o zaman demekki her konuda yetersizim kızların bir erkekte aradığı istediği özelliklerin hiçbiri bende yok dış görünüş olarak da kişilik olarak da çekici değilim

      Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.

    Ben 30 yaşındayım iki sene sonra ben de senin gibi olacam o yüzden benden daha üzgün olduğunu biliyorum ve şunu unutma karşına çıkan kişi sana Allah'ın ya dersidir ya da meleği

    1
    0 Yorumla
  • 1külkedisiyim
    1külkedisiyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Kötü :( biraz sosyalleş evlen çoluk çocuğa karış yaşın ilerlemeden kendi duzenini kur aileni kur mutlu ol

    3
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      32 yaşına kadar sosyalleşemedim açılamadım hep kapanık yaşadım ben bu yaştan sonra nasıl açılacaksam bana imkansız geliyor

      Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı.

    Sevgili olmak zor bir şey değil knk. Önemli olan seni hak eden birini bulmak 😏

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Demekki zormuş

      Yorumla
  • cansel-ela3333
    cansel-ela3333 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Benim de sonum böyle olacak gibi ama ben gelene bile şans vermiyorum

    1
    7 Yorumla
    • Karizma051907
      Karizma051907
      +1 yıl

      Şans vermiyorum diyosunya gelen adama yazık değil mi 😂

      Yorumla
    • cansel-ela3333
      cansel-ela3333
      +1 yıl

      Valla yazık hepsi de sözümü dinleyen bana köpek olacak türden

      Yorumla
    • Karizma051907
      Karizma051907
      +1 yıl

      Adamlara acıyorum köpek olurlar felan 😂evde kalda kimse almasın seni 😂😂😂

      Yorumla
    • cansel-ela3333
      cansel-ela3333
      +1 yıl

      Ayyy deme öyle seni alırım köpeğim olursun

      Yorumla
    • Karizma051907
      Karizma051907
      +1 yıl

      Yok yok sen köpeğe takmissin ne yapıyorsun köpeklerle mi tatmin oluyorsun

      Yorumla
    • Karizma051907
      Karizma051907
      +1 yıl

      Allah senin gibileri düşmanımin başına vermesin ne deyim 😉

      Yorumla
    • cansel-ela3333
      cansel-ela3333
      +1 yıl

      Dostum😉

      Yorumla
  • bnbnbnbnbcx
    bnbnbnbnbcx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Abi kusura bakma da sürekli ayni soruya denk geliyorum hep sen mi soruyorsun? Eğer buradan kız arıyorsan işin daha zor çevrene bak

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Arayış da değilim sadece soruyorum sorduğum sorularda bir arayış içinde hiç olmadım iyi mi yoksa kötü mü diye sordum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şu dışarı çıkamayan adamsan hiç üzülme olay dışarı çıkmakla olmuyo iyi meslek araban olcak olcak tip iyi olcak flaan bu saatten sonra çıkarsan escorta gitmeni tavsiye ederim

    1
    0 Yorumla
  • İtalyanKürtt
    İtalyanKürtt Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    23 senedir reel sevgilim olmadı diye kendi kendimi yiyordum, sağol reis

    1
    6 Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      nasıl olmadı lan xd

      Yorumla
    • İtalyanKürtt
      İtalyanKürtt
      +1 yıl

      Bildiğin olmadı

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      sen mi istemedin

      Yorumla
    • İtalyanKürtt
      İtalyanKürtt
      +1 yıl

      Hem ben istemedim hem de karşıma doğru dürüst bir kadın çıkmadı

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      diyom çünkü imkansız 🤣 valla zor ya

      Yorumla
    • İtalyanKürtt
      İtalyanKürtt
      +1 yıl

      Gerçekten çok zor dayandım, anam ağlandı 😄

      Yorumla
  • jesus2272
    jesus2272 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kötü gibi ama tamamen senin hayat anlayışına bağlı.

    2
    5 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben hep olmasını istedim ama hiç olmadı sevilmedim bile

      Yorumla
    • jesus2272
      jesus2272
      +1 yıl

      Sence sorun ne?

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Demekki kızların erkeklerde aradığı özelliklerin hiçbiri bende yok

      Yorumla
    • jesus2272
      jesus2272
      +1 yıl

      Kısmet

      Yorumla
    • Zoraki_Damat_Adayı
      Zoraki_Damat_Adayı
      +1 yıl

      Jesus sırf nick için geldim hayranım o kadına 😅

      Yorumla
  • BeyazMelekkkk111
    BeyazMelekkkk111 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Mesleğin nedir kardeşim? birde erkeksin erkeklerin şansı kadınlara göre daha fazla bu durumlarda

    1
    2 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İşsizim asosyalim özguvensizim hep evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum dış görünüş olarak da zaten kızların gözünde itici görünecek biriyim

      Yorumla
    • HBsrr
      HBsrr
      +1 yıl

      @beyazmelekkkk111 Erkeklerin şansı nasıl daha fazla manyak mısınız?

      Yorumla
  • gsmurat1905
    gsmurat1905 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    En azında birilerini kırıp üzmüyorsun en güzeli bu bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende sevdiğim için 1189 km gitcem ama uçakla 11 saat sonra geri doncm

    2
    4 Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      heh tamam kesin bir cinsel yakinlasma olacak
      yoksa o kadar yolu sadece görmek sohbet etmek icin gidilmez yani.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fikriniz zihniniz kötü niye olsun , sevdiğimin sadece yüzünü görmeye gidemez miyim aşkı sadece bel altı düşünüyorsunuz herkesi kendiniz gibi sapkın sapik görüyorsunuz!

      Yorumla
    • plap34
      plap34
      +1 yıl

      görüntülü konuşarak da yüzünü görebilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aaa hiç aklımıza gelmedi biliyor musun vay be görüntülü konuşabilirizzz oooo evettt !

      Yorumla
  • Burki55
    Burki55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    sen hep aynı yaştamı kalıyon 5 senedır 32 yaşındasın

    0
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sen yenisin demekki ben 8 senedir buradayım ve her sene hangi yaştaysam onu yazıyorum geçen sene 31 yaşındayım yazıyordum bu sene 32 oldum 32 yazıyorum 24 yaşından belli soruyorum soru ve hep yaşımı yazdım sen demekki yenisin ya da sana öyle geliyor çok soru sorduğum için

      Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    21 yaşındayım hâlâ bekarım hiç sevgilim de olmadı hayatımda hiç sevilmedim

    1
    0 Yorumla
  • aybükebrck
    aybükebrck Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Kötü yaşamalısınız aşkı ölmeden önce

    2
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ama 32 yaşına kadar yaşayamadım gençliğimde olmadıysa yaşlanınca imkansız zaten

      Yorumla
    • aybükebrck
      aybükebrck
      +1 yıl

      Daha gençsiniz tam yaşanılacak yaştasınız olgunsunuz kalbinizi herkese kapatmayın ki girebilsinler

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Herkesin 15 18 19 20 25 30 yaşlarında oluyor sevgilisi benim hiç olmadı gençliğim hep yalnız geçti gençliğimde beni sevmeyen bana bakmayan benden hoşlanmayan kız olmadıysa yaşlanmaya başladıktan sonra nasıl olacak demekki hiç çekici tarafım yok her yönden iticiyim kızların aradığı özelliklerin hiçbiri bende yok

      Yorumla
  • Live_man
    Live_man Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bak şimdi ailenden başka erkek varsa soy adını o ilerletcek sen izlicen eğer yoksa büyük boku yedin nesliniz soy adlardan silinir

    1
    0 Yorumla
  • Hüseyin5834
    Hüseyin5834 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Neden sevgilin olmadı

    1
    2 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Demekki iticiyim

      Yorumla
    • Hüseyin5834
      Hüseyin5834
      +1 yıl

      Bak sorununu kendin biliyorsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Abi kötü birşey değil ama bu duyguyu yaşaman lazım kendini sineye çekersen hiçbirşey kendiliğinden gelmez biraz ortamlara gir yokla atıl kızlar yüz vermiyorsa kendi dengine göre kızlara yaz takıl onlar hiçbirşey diyemez

    1
    0 Yorumla
  • ihtiyarolgun
    ihtiyarolgun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 95%
    +1 yıl

    Parayı bul rusyaya git. Eğlenmene bak

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      O imkansız

      Yorumla
  • Nicksiz_birisi_iste
    Nicksiz_birisi_iste Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    her şey sevgilinin olup olmamasına mı bağlı?

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Eksiklik gibi hissediyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence daha iyi evlensen kötü kadın denk gelse alırdın başına belayı

    1
    0 Yorumla
  • troying
    troying Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Sevgilinin olmaması sevilmediğin anlamına gelmez. Kendine haksızlık etme :)

    1
    0 Yorumla
  • Slsşsşşaşs
    Slsşsşşaşs Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çaba sarfetmediğin sürece böyle yaşamaya mahkumsun. Milyon kere bu soruları sormak bir işe yaramaz.

    1
    3 Yorumla
    • Sansasyonelkızz
      Sansasyonelkızz
      +1 yıl

      Kuzu adam çirkinse ne yapsın nasıl olsun sevgilisi tip olmayınca mantığın alıyor mu? Hayal satmayın insanlara

      Yorumla
    • HBsrr
      HBsrr
      +1 yıl

      Bide erkekler daha kolay sevgili bulur diyenler var. Ya olum anlamıyor musunuz? Tipsiziz bu kadar basit. Her erkek yakışıklı olmak zorunda mı? Yeter ya

      Yorumla
    • Slsşsşşaşs
      Slsşsşşaşs
      +1 yıl

      Kafalara bak.. Ben ne güzel kadınlar gördüm çekici olmayan erkeklerle evlenen.. Bu erkekler zengin de değil üstelik. @سميةsa hanım her kız güzel mi de sevgilisi oluyor? Ya da her erkek yakışıklı mı da sevgilisi oluyor? Biraz özgüven biraz, girişkenlik, biraz nezaket, biraz diksiyon, biraz kültür, biraz bakım çok şeyi değiştirir.. Asıl siz insanlara umutsuzluk aşılamayın.

      Yorumla
  • onayk
    onayk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tolstoyun bisiklet kavramı diye bişey var onu google'dan arat derim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Muhtemelen benim gelecekteki halim sensin. Gel sana bir sarılayım abim. :/

    1
    0 Yorumla
  • tiredandsadgirl
    tiredandsadgirl Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kotu bence umaraim birini seversin be o da seni sever

    1
    5 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İmkansız bu yaştan sonra hiç olmaz zaten

      Yorumla
    • vichka35
      vichka35
      +1 yıl

      niye kaç yaşındasın

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      32 yaşındayım

      Yorumla
    • vichka35
      vichka35
      +1 yıl

      olur bence niye olmasın ki kaç yaşında evlenenler duyuyoruz

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ama yaşlandıkça zorlaşıyor yani

      Yorumla
  • Kahve_-Kokusu
    Kahve_-Kokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence iyi bu zamanda her şey sahte çünkü.

    2
    0 Yorumla
  • Afillikız_
    Afillikız_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    En azından trip çekmiyosun 😊

    1
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    olmasa nolucak pek bişey kaybetmedin

    1
    0 Yorumla
  • Elida000
    Elida000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 83%
    +1 yıl

    welcome to the clup

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      What

      Yorumla
    • Elida000
      Elida000
      +1 yıl

      Diyorum ki bendensin paşa😂

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Esmercansu7
    Esmercansu7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Üzülme bence olur nasıp degılmış demkki daha ☺️

    1
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ne zaman olacak ki yaşlanınca mı

      Yorumla
    • Esmercansu7
      Esmercansu7
      +1 yıl

      Nasippp rabbim en iysni blirr

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Evet ama yaşlandıkça zorlaşıyor

      Yorumla
  • karapapak_türkü20
    karapapak_türkü20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    En doğrusunu sen yapıyorsun

    1
    11 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben hep olmasını istedim ama hiç olmadı ki

      Yorumla
    • karapapak_türkü20
      karapapak_türkü20
      +1 yıl

      Boş ver. Doğru insanı bulmak çok zor bu dünyada

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Herkes nasıl buluyor ki 15 18 19 20 25 yaşında buluyor herkes

      Yorumla
    • karapapak_türkü20
      karapapak_türkü20
      +1 yıl

      20 yaşımdayım benim daha sevgilim olmadı hiç.

      Yorumla
    • karapapak_türkü20
      karapapak_türkü20
      +1 yıl

      Böyle çok mutluyum. Doğru kişiyi bulursam ama hayatıma alırdım onu. Yanlış kişiyle ömür boyu birlikte olmaktansa yalnızlık daha iyi

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Daha gençsin sen

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Bulursun ya daha çok gençsin benim gibi geç kalmadın

      Yorumla
    • karapapak_türkü20
      karapapak_türkü20
      +1 yıl

      32 yaş da geç değil. Önemli olan doğru dürüst birini bulmak. Benim abim de 32 yaşında ama bekar.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Tamam da benim bu yaşıma kadar hayatımda 1 kız bile olmadı yani gençliğimde bana hiçbir kız bakmadıysa bu yaştan sonra da bakmaz zaten

      Yorumla
    • karapapak_türkü20
      karapapak_türkü20
      +1 yıl

      Hiç bakmasın. Zorla kendini sevdiremezsin ki. Şu bir gerçek ki şimdi kızların geneli şerefsiz, ayı, ahlaksız erkeklerle birlikte oluyor. Sonra da televizyona çıkıp ağlıyorlar beni tehdit ediyor yardım edin filan diye.

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Ben zaten bu yaştan sonra olacağını pek sanmıyorum kabullenmeye çalışıyorum yalnızlığı olsaydı zaten gençliğimin en güzel yıllarında olurdu bana artık imkansız geliyor ben kızlar hakkında kötü düşünemiyorum çünkü kadınlar en herşeyin en iyisine layıktır demekki ben hak etmedim hiçbir kızın sevgisini

      Yorumla
  • YetişkinBiri
    YetişkinBiri Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende yaşlanıyorum sevgilim yok

    1
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Sen gençsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence kotu ya benimde hic olmadi

    2
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Flörtleştiklerin yetmiştir

    0
    1 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Flörtüm olmadı ki ne flörtü ben hayatımda 1 kız bile tanımadım sanalda da zaten kızlar dışlıyor ezik görüyor beni

      Yorumla
  • nalpak
    nalpak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    sanal sevgilinde mi olmadın kanka

    0
    8 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Maalesef olmadı

      Yorumla
    • nalpak
      nalpak
      +1 yıl

      senın bütün sorunun parasızlık kanka, para olsa seymaa subaşı:) :) seni bulurdu:) :)

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Dış görünüş ne olacak?

      Yorumla
    • nalpak
      nalpak
      +1 yıl

      onun önemi yok :) paran varsa dış görünüşü halledersin lüks giyim, bakım falan, spor cılızsan kilo kaslı bir vucuuda hemen spor hocalaırnla ve beslenme hocallarınla hemen gelirisn :) len kanka sen hiç etrafına bakmıyor muusn kız çok güzel yanındaki adam insan adamın tipinden korkuyor, dolu var böyle sanarsınki adamın parası var, parası da yok. Aşk bu her yere konar, sende özgüven eksikliği var, biri olmazsa öteki olur, öteki olmazsa başkası olur, sende gördüğüm problem sen olumsuz düşüncenin esiri olmuşşsun her şeyin kötü olacağına inanırsa kötü olur, olmayacağına inanırsa olmaz, devamlı olumsuz düşünürsen olumsuz olur zaten, olumlu düşünmeyi dene her zaman, sen her zaman olumsuz düşünüyorsun, bundan dolayı olumsuz olluyıor

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Kızların aradığı özelliklerin hiçbiri bende yok evet maddiyat para bunlarda önemli kızlar için ama her konuda eksiğim yetersizim ben asosyalim işsizim çekingenim utangaçım özgüvensizim zayıfım güçsüzüm direk elendim ben

      Yorumla
    • monarozam42
      monarozam42
      +1 yıl

      Sizlanacagina bir iş bul

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      @monarozam42 İş bulmak kolay mı? Bir sürü işe başvurdum almadılar ne yapıyım

      Yorumla
    • nalpak
      nalpak
      +1 yıl

      sana mesaj cektım kanka özelden bak

      Yorumla
  • afelyax
    afelyax Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Tabiki kötü oldukça hemde

    2
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Kötü

    2
    0 Yorumla
  • delidoludelideli
    delidoludelideli Takip Et
    Xper 1 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok önemli bir eksik değil. ☺️

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok iyi bir şey

    1
    0 Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Hem iyi hem kotu

    1
    0 Yorumla
  • 1omeryildirim
    1omeryildirim Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    takılma bu kadar

    1
    0 Yorumla
  • Resis12
    Resis12 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Harika

    1
    0 Yorumla
  • Sschopenhauerr
    Sschopenhauerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Kötü tabii

    1
    0 Yorumla
  • denizsoruyoooor
    denizsoruyoooor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.

    En iyisi

    1
    0 Yorumla
  • yavrumenekse
    yavrumenekse Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İyi bi şey değil tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • Karizma051907
    Karizma051907 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yalnız değilsiniz

    1
    0 Yorumla
  • karameleğnz
    karameleğnz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Git evlen

    1
    5 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Evde kaldım benle hiçbir kız evlenmez

      Yorumla
    • karameleğnz
      karameleğnz
      +1 yıl

      Evde kal evde hayat var

      Yorumla
    • YağızDemirören
      YağızDemirören
      +1 yıl

      Hayat eve sigar

      Yorumla
    • Sansasyonelkızz
      Sansasyonelkızz
      +1 yıl

      Evde Kal coronavirus in everywhere!

      Yorumla
    • YağızDemirören
      YağızDemirören
      +1 yıl

      @Sansasyonelkızz aynen pampis

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden olmadı ki

    0
    6 Yorumla
    • adiask1335
      adiask1335
      +1 yıl

      Senin oldumuki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      canım bulaşma bana

      Yorumla
    • adiask1335
      adiask1335
      +1 yıl

      Seymisin yoksa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anan sey

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Olmadı demekki iticiyim kızların istediği hiçbir özellik bende yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayırlısı

      Yorumla
  • AkrepKadınıZehra
    AkrepKadınıZehra Takip Et
    Xper 1 Yaş: 43
    +1 yıl

    İyii

    1
    0 Yorumla
  • mertbeyciğiniz
    mertbeyciğiniz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Çoksel

    1
    0 Yorumla
  • semanurgh
    semanurgh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    yo güzel bişey

    1
    0 Yorumla
  • hiphopçukız3242
    hiphopçukız3242 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    abaza senii

    0
    3 Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Kim abaza?

      Yorumla
    • HBsrr
      HBsrr
      +1 yıl

      @hiphopcukiz3242 senin kaç sevgilin oldu söyle bakıyım

      Yorumla
    • HBsrr
      HBsrr
      +1 yıl

      @hiphopcukiz3242 sen de %90 asosyalin tekisin burda millete sallıyorsun

      Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hiç sevgilim olmadan yaşlanıyorum sizce bu iyi mi kötü mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç sevgilim olmamasının bur faydası olacak mı? 7 cevap verildi
24 yaşında sevgilimin olmaması kötü mü? 82 cevap verildi
28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ileriye dönük çok kötü bir şey mi bu durum? 5 cevap verildi
Uzun zamandır sevgili olmaması kötü bisey mi? 28 cevap verildi
25 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı artık olması gerekiyor mu? 65 cevap verildi
28 yaşındayım ve Bu yaşa kadar sevgilimin olmaması kötü bir şey mi erkekler açısından? 50 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨