Hiç sevgilim olmamasının bur faydası olacak mı?

24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı öpüsmedim el ele tutusmadım hiçbir romantiklik yaşayamadım bunun bana bir faydası olacak mi

Hiç sevgilim olmamasının bur faydası olacak mı?
Cevapla