Olamaz gevşek bırakırsan kaçamak olur ben boslamam sevgilim de. olsa. esimde. benden başka erkek. olamaz hayatında kankasi sevgilisi arkadaşı herşeyi olurum ihanet ederse. koparim. kafasini
Eşim sonuçta neden ayıp olsun, instagram'da ayıp olacak birşey yok, mesajlaşmaları zaten eşim olduğu için dikkat eder, bunun ayıbı yok, sevgilim olsaydı kapatırdım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kapatırım güvenmeyen evlenilmez evleniyorsanda guvenmissindir güvenmediği kişiyle evlenme ozaman bakmam kapatırım
Güzel
kontrol ederim ki bende kalır hep hesabı isterim bunu
Ne fenasın ya
Ederim zaten şifresi bende olur nistedigim zaman esiysem benden özeli olamaz
Olabilir 😬
Olamaz eş diyorsun sevgili değil eşin ozleli olamaz varsa aldatma vardır
Olur yahu bireysiniz eş olsanız da
Olamaz gevşek bırakırsan kaçamak olur ben boslamam sevgilim de. olsa. esimde. benden başka erkek. olamaz hayatında kankasi sevgilisi arkadaşı herşeyi olurum ihanet ederse. koparim. kafasini
Ya susarsin
Benim telefonda da bağlı olur o yüzden kapatırım
Saygılı
Hep elimin altında olur
Nasıl yani
Telefonundan girerim gizlemez
Buna müsaade ediyor mu
Evli insanın gizlisi saklısı mı olur
Olur elbet
Ne gibi
Kapatırım, güvenmediğim biriyle birlikte olmam
:)
Bakarım
Ayıp :)
Değil normal :)
Değil hemşo :)
İzmirli olduğun belli zaten 😂
Neden :))
İnatçısın ve özgürlüğüne düşkün :)
İzmir kadını candır hepsi boş
Diyosun :)
😀 Bi göz atarım şüpelendiğimden değil merkatan
Dün gece güzeldi diye mesaj görsen :p
🤣 Yaşasın bekarlık
Ayrılır mısın
Yok beni aldattığı için teşekkür ederim 🤣 napcaktım ya
Kontröl ederim.
Ayıp :l
Eşim sonuçta neden ayıp olsun, instagram'da ayıp olacak birşey yok, mesajlaşmaları zaten eşim olduğu için dikkat eder, bunun ayıbı yok, sevgilim olsaydı kapatırdım.
Yine de birey oluruz eş olsak da
Kapatırım. Yapan kendine yapar atıp aramam ben