Boşanma aşamasında olduğum eşimden çiçek geldi. Ne yapmalıyım?

Merhaba kızlar eşimin 1 hafta önce beni aldattigini öğrendim kızla olan mesajlarını yakaladım buluşma yakın temas vs yok sadece telefonda yaşanmış tabi bu suçunu hafiflemez Bu sabah çiçek geldi bir notla "beni affet seni çok seviyorum" nasıl bir cevap vermeliyim ne yapmalıyım sessiz mi kalmalıyım sizce bana bir akıl verin erkeklerde görüş bildirebilir bir erkek gozunden size nasıl cevap verilirse bozulursunuz mesela
Boşanma aşamasında olduğum eşimden çiçek geldi. Ne yapmalıyım?
Cevapla