İki aylık evliyim eşim bir kere elinde çiçekle eve gelmedi. Evlilik aşkı öldürüyor mu?

Ben, yeni evliyiz bir gün eve çiçekle gelir diye bekledim. ikinci haftadan sonra söylenmeye başladım üçüncü ayımıza giricez. bazen küsüyorum ona işten gelişini karşılarken. Diyorum çiçeğin nerde. Ben varım ya işte diyo.

İki aylık evliyim eşim bir kere elinde çiçekle eve gelmedi. Evlilik aşkı öldürüyor mu?
Cevapla