1,5 aylık evliyim 1,5 senedir beraberiz daha hiç demet çiçek almadı?

Bir iki gül almıştır sadece o da yolda karşımıza çıkınca birde çiçek sepetinden cansız göndermişti. Ben hep gerek yok vs dedim diye almamış öyle dedm ama içten içede bekledim anormal değil mi almaması
1,5 aylık evliyim 1,5 senedir beraberiz daha hiç demet çiçek almadı?
Cevapla