Umut verip yarı yolda bırakan ne olursa olsun aynısını yasarmi? Çok onurum kırıldı onu affedemiyorum ve sanirim takıntı yaptim?

Nasil geri döndurebilirim. Yani sevgili olmasak bile geri dönmesini istiyorum. Gururum yerle bir. Hangi vicdana sığar sevgili olalım deyip uzağız deyip vazgeçmek canım ne diye o zaman başta geldin. Aylardir 1 cümle yazar dedim yazmadı ama hep dikizledi röntgenci durumlarımı. En son bikac gün önce silmiş olabilir çünkü profil resmi görünmüyor çevrimiçi olduğunu görüyorum. Silmemiş gizlenmiştir olabilir.. cok gıcık bir durum ya katlanamıyorum hazmedemiyorum. Lutfen ben ona mesaj atmadan yazmadan onun bana dönmesini sağlayalım. Yardimci olun. Simdiden çok teşekkür ederim
Umut verip yarı yolda bırakan ne olursa olsun aynısını yasarmi? Çok onurum kırıldı onu affedemiyorum ve sanirim takıntı yaptim?
Cevapla