Size karşı soğuk davranan ilgisi olmadığını düşündüğünüz birine siz şans verir miydiniz?


Şansımın olmadığını düşünme gibi bir durum yok olmadı Her insan Bence eşit statülerde kimse kimseden üstün değil Bunu bilmek gerekiyor o yüzden yok şanssızım yok o kabul etmez yok Bu bana bakar mı gibi ithamlarda bulunmak kişinin kendisine Öz saygısını yitirdiğini gösterir.
Eğer ki gerçekten birinden hoşlanıyorsam ya da bir hissim varsa çekinmeden söylerim kaybedersem de dürüstlüğümden açık sözlülüğümden kaybedeyim Bu bana bir - getirmez daha çok Artı getirir
İşi şansa falan bırakmam aramızda bir kimya hissediyorsam ve ya bir bağ o zaman söylerim yok eğer benim bu kadar uğraşmama rağmen sevgimi ve ilgimi anlamayacak ve ya anladıysa da saygı duymayacak kadar soğuk ve hissiyatsız biri ise ben böylesi ile yola çıkamam zaten gönülsüz böyle insanlar (
Cevap
27Cevap
Kızlar çıkma teklif etmez zaten. Etmemeli
Bazı konularda eşitlik bozuluyor, bana göre bu da onlardan biri
işin ucunda bir ışık görmüyorsam böyle bir şey yapmam. şansım olmadığına inanıyorsam böyle bir şeye girişmem.
Şansımın olduğunu düşündüğüm birine de çıkma teklifi etmem😏
Racona ters yoksa ederdim😅
Bi ihtimal duygularini belli etmemek icin soguk davraniyo olabilir ya da sevmiyo da olabilir bu anca oturup konusularak anlasilabilir en azindan denemis olursun reddedilirsen de genelde ret yiyenler evrim geciriyo degisiyo daha bakimli vs oluyo dene bence
Ben verirdi. En azından aklımda acaba kalmazdı. Herkes seçimlerinde özgür reddedilmek o kadar da kötü değil.
Bana soğuk davranan sıcak davranamam kolay kolay o yüzden hoşlantı da olmaz 💁♂️ şansımın olmadığını düşündüğüm kişiye açılmadığım oldu evet
İçimde kalmasından iyidir.
Olmayacağını bile bile açıldığım oldu.
Olumsuz da olsa en azından sonucunu öğrenmiş oldum.
O şansı nude sağlıcakti bunu ondan duyunca geri çekildim yığınla bahane saydım ona...
Çünkü hiç beklemiyordum.
Denemekten zarar gelmez diye düşünüp ederdim muhtemelen.
Neden böyle bir şey yapayım, belamı mı arıyorum tam olarak?
İçinde kalmasından iyidir ama değmicek biriyse yapmazdım
Soğuk davranandan uzak dururum. Sonra kendilerini birşey sanıyorlar.
O tarz davranışları zaten bana itici geleceği için ilgim kesilirdi
Yoo boş yere neden kendimi rezil edeyim?
Bırak teklif etmeyi yanaşmam bile.
Tabiki hayır. Kabul etmez niye boşuna yapayım? Gerçi şansımın olduğu da kabul etmemişti 🤷
Teklif etmeden önce kabul edip etmeyeceğini kesin olarak bildiğim için işimi şansa bırakmıyorum.
etmezdim. şansımın olmayacağını düşünüyor muşum zaten djfnsnfj ne gerek var
Hayır o soğuk ben soğuk ortalık buz yeri olurdu.🥶😃
Soğuk davranıyorsa uzak dururum.
Etmem, reddedilirim falan. Ben aşkımı içimde yaşarım.
Ben şans dilenmem şans veririm. Teklifi eden kişi zaten o kişiye şans veriyor demektir.
Ben 2 yıldır sevdiğim birine açılamamışım ne evlilik teklifi (Bu Arada kızlarda evlilik teklifi yapabilir)
Şansımın olmadığını düşünmediğim biriyle o pozisyona gelmem ki çıkma teklifi mi kaldı artık nasıl kafalar bunlar
Benim şansımın olmadığı bir erkek yok ki elde ederdim bir şekilde
Doğru yoldasın ama abla demezsek sevinirim gencim daha
tabi ki ederdim. reddederse çıkar giderdim bu onun ayıbı olurdu 🤷♀️🤷♀️
Sen eder miydin😉
Bana ettin zaten 😄😄 az mi çektin kahrımı
@Kubilayc74 bana mı dedin😄
Ne olsun deli daha da cekiceksin elimden 😈😈😈
@karamelaaaa yok kank sana demedim :d
@Kubilayc74 tmmm o zman🥳
Beynim yandı 😂😂😂
Bence sen yat bitanem😂ben gece uykumu uyudum sen sabahladin
@Kubilayc74 Sevgilim benim zaten
@Kubilayc74 ? Derken
Düşüyor mu falan hayırdır nasıl bir konuşma şekli bu
Karıştırması mesele değil kullandığı kelime rahatsız edici
Bişey deme bosver
Bile bile niye kalbimi kırayım ki
Oluyor hayatta böyle şeyler
denedim yinede diyip teklif ederdim :)
o işleri bıraktım ben
Evet. En azından içimde kalıp, pişmanlık yaşamam.
Kimse beni sevmez, yani kimseye etmem.
gereksiz br manevra olurdu
Kimseye teklif etmem.
Beni red eden adam maldır falan haha
Hayır elbette hiç yapmadım yapmamda
Böyle bir şeyi düşünürsem etmem asla
hiç uğraşamam yeni şanslara yelken açarım
Keşke demektense şansımı denerim.
Ben genel anlamdada etmem
Evet ederim, içimde kalmasın..
Hayır etmem şansim varsada etmem
Seviyorsam şansımı sonuna kadar denerim
Kesinlikle vermezdim. Gitsin başkasını bulsun.
Hayır etmem şansımın olduğuna da etmem
Denemekten zarar gelmez. İçimde kalmasın.
Hayır etmem baştan soğuksa zaten ilgilenmem :)
Eğer hoşlanıyorsam evet açılırdım
ederim..
illaki bir şansım vardır :)
Şansımın olduğunu düşünduğüm birine bile etmedim
Bile bile lades demek akıl kârı değil.
Sansimin oldugunu dusundugume bile etmem
Denedim oldu. 😂
Her zaman şansım vardır aga bence :d
asla
Hayır
Şansımı denerdim
Hiç sanmıyorum.
Alex Morgan veya Julie Ertz -0 şans :)
Çok ettik
Ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?