Ama tip olarak da ne bir sevgi uyandırıyor ne de güven veriyor. Ama aslında güvenilir biri de?
Ne diyorsunuz😂😂
Ama tip olarak da ne bir sevgi uyandırıyor ne de güven veriyor. Ama aslında güvenilir biri de?
Ne diyorsunuz😂😂
Çok kararsız bir durum içinde kalıyor insan
Evet
Bikere denedim olmadı
Nasıl oluyor anlamadım
Ortalama bir tipi var ama sen begenip begenmedigini bilmiyorsun, bir sey hissetmiyorsun.
Karakteri duzgun diye sans verir misin diyorum
Cevap
8Cevap
Ben tipe bakmıyorum yani aşka bakıyorum sadece aşk olarak seviyorsam güveniyorsam kafa dengi ise tabi ki de şans verirdim.
Asik olmak icin bir sey hissetmek lazim
Hissederim zaten bana olan sevgisini karakterini kafa uyumunu.
Beni anlamadin neyse
Diyorum ki ben kadının karakterine bakıyorum aşık olmak için beni kendine çeken davranışları tipi değil diyorum..
Sacma. O kadini opeceksin, sarilacaksin. Tip olarak birseyini begenmen laizm.
Sana göre saçma. aşk bu değildir. öperim sarılırım zaten tipi önemli değil. sevdiğim kadına aşık olmak önemli. tipe bakıp seçenlerden değilim. bunlar gerçek aşkı bilmezler.
O zaman kara kuru, 50 yasinda biriyle de sevgili olabilirsin
Yaştan dolayı olmam. çünkü fark çok. ama 30-35 yaş olur evet
Kızlar bu konuda daha toleranslı bence güzel kızların yanında tipsiz erkek gördüm ama yakışıklı erkeklerin yanında hiç çirkin kız görmedim
Tipsiz demiyorum. Tip olarak cekmiyor. Hicbir sey hissetmiyorsun mesela. İnsan cirkin birine bile der ki sempatik cocuk veya saclari iyi vs bir seyini begenirsin ama bu insanin neyini begendigine dair bir fikrin yok, ortalama biri ama bir sey hissetmiyorsun.
Cok cok kotu olmadogi taktirde ilgisiyle durustluguyle insanligiyla baglar beni
Her sey o degil ki
Ne degil ki?
Sadece karakterle olmaz. Tipi de cekmesi lazim
O senin dusuncen ben kusurlara pek takilmam sekilci degilim cok sukur
Kusur aramiyorum ya. İlk gördüğünde bir begeni olmasi lazim, kalbin carpacak. Ama ben hicbir sey hissetmiyorum
sevince sahin k bile brad pitt gibi gelir
Sevgi yok daha henuz
İyi biriyse şans veririm tabiki.
Yok vermem korkarım ben😨
Sanırım böyle bir aday var
Evet baya da ciddi biri
Once ruhuna ve kalbine sonra beynine sor.
Hersey simdilik mantıklı ama elini tutunca sarılınca onu isteyerek sorabilecek misin
İste kalbime sordugumda bir sey hissetmiyorum. İnsan ilk gordugunde bir seyini begenir veya bir heyecan duyar. Bu bende olmadi
Aşk o, aşk hep istenen ama denge yoksa zor olan bir duygu. sevgi paylaştıkça olur
Ask falan degil ya. Hicbisey hissetmiyorum
Nayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar