Flört ettiğiniz kişinin görüşlerde başkalarıyla muhabbet etmesini kıskanır mısınız nasıl tepki verirsiniz?


Yakın takipteyim ki bence oda bunun farkında kıskanmıyorum ama oluyorum gözüm üstünde ay galiba gerçekten seviyorum korkuyorum ki galiba bu geçici bir şeyde değil🙈🤩🙈🤩🙈🤩😂
Senide kaybettik 😄😄
Niye kız 😂
Hoşlandığım kişi kızlarla samimi tavırlarda bulunursa kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkarırım ben akıllı olsun 😂😂
Kiminle ve ne konuştuğuna bağlı. Kıskanmak normal ve yerinde olması gereken bir duygu. Ama ota b. oka kıskanmak hoşlandığın kişiyi de uzaklaştırabilir.
Seviyosam kıskanırım 😂
Hoşlantı? 😀
bizde hoşlantı yok nikâh basıyoruz
😀😀
Cevap
28Cevap
aramızda bir şey varsa kıskanırım, kıskanırsam aramızda bir şey kalmaz. sdjfk
Evet kıskanırım ve onu aldatırım
Hoşuma giden kişiyi yeni birini takip etti diye 5 kere engelledim 😁
Ne kadar bensin😀😀
😀 Hoşlandığımı belli etme şeklim kavga ederek kendinden soğut 😀😀
😀🎈
Sevgilim değilse kıskanmam, sadece hoşlantıyla kıskanacak boyuta gelinmez her şeyin bir dozu var o sınırı aşmamalı.
Tabiki kıskanırım söylerim ama kıskançlığım onunla olan ilişkimi yıpratacak ise içim içimi yer susarım 😏
Senide üzüyorlarsa biz harcarlar hatçe❤
Oy🥺yakarim kiz buralari
Eğer birinden hoşlanıyorsam başkasıyla olan samimiyetini bile kıskanırım.
Kimse kusura bakmasın çağdaş olacağız derken gevşek olmam
Yürü be
😎😎
İşte bu yorumu ayakta alkışlıyorum 👏 doğru söze ne hacet.
@Çaresizbekleyen
Senin nickin tam bana göre 😬
Selamlar, normalde kıskancım, görüşlerde de sürekli değilse kıskanmam ama sürekli olursa rahatsız edici.
Aleykum selam ❤
herkes kıskanır elbette ama bu bir oyun gibiyse yani beni kışkırtmak için yapıyorsa keyifli olabilir
Onun dozu var onu iyi ayarlamak lazim yoksa soğutur insani
Seviyeli bir şekilde mesafesini koruyarak konuşuyorsa sorun olmaz, çok samimiyse sorun
Tepkini nasıl koyarsın
Bencede takmamak en iyisi, yıpranmaya ne gerek var
Sana katıldım yani ayrilmak en iyisi
Kıskanmak ne ki?
Bitirme sebebim nokta.
Evet kıskanırım diyenler iyi bilir. Onaylasınlar isterlerse.
Hoşuma giden kişiye hislerimi direk olarak belli ederim. ya da açık açık söylerim. Onu takip ederek. Görüşlerini stalklıyarak kendi kendimi yemem.
İleri gitmediği sürece kıskanmam, zaten ileri gittiğini görürsem hoşlantım kaybolur
Zilli benden başkalarıyla fingirdesmesin
Kirarim bacaklarini onun 😅
Nir görüşte birden çok mesaj beni üzer, kıskanırım ve küserim.
Siteden bahsediyor gibisin hoşuma gider diyen bir yerinden fişek uyduruyor
Robot değiliz kıskanırız elbet. Lakin muhabbetin seviyesi belirleyici unsurdur.
Kıskanmamak için flört etmem. Etsem kesin kıskanırım.
😂😂
@Kominikeysinn mod olmuşsunuz hayırlı olsun
Artık bi modunuz daha oldu. Teşekkür ederiz 🌺
@Kominikeysinn ne mutlu bizee 🎈
😂🙏.
hemen adını koymak isterim..
çünkü kıskanırım ve belli etmemek için büyük çaba sarfederim..
Görüşlerde de konuşuyor mesajlaşıyor da
Bazen kıskanıyorum ama güven duyuyoruz bir birimize.
Canım cicim falan varsa opps derim
Canim cicime varana kadar ohoooo
Türk milleti olarak sevdiğimiz kişiye bağlılık duygumjz çok yüksek olduğu için kıskanmama gibi bir durum söz konusu değil.
Şşşt 🤫🤫 hemde nasıl. Dhdjdj
Olması gereken bu aslında
Benle flörtleşirken bi başkasıyla daha flörtleşirse ayrılırım
Rakipliği sevseydim esnaf olurdum kdksmkdkdjd demiş biri çok güzel demiş
Kafam ağrımaya gelemiyor ya siyahimdir ya beyaz ortası yok
Necip Fazıl Kisakurek ne demiş
Sokak lambasi gibi olma kime yandığını belli olsun
Bu adamın boş lafı yok🎈
Kıskanmam ( ne güzel yalan 😊)
Kıskanmamak olmaz yaa
Flört aşamasında kıskana bilirim ama sevgililik aşamasında kıskanmam benimkide mantık işte
Kıskanırdım, ama zaten kendisi KS kullanmıyor hamilelik koçum <3
Seni kıskanırlar mi?
Hoşuma gitmezdi kıskanırdım.
kıskanırım, hemde deli gibi.
Sık tekrarlanması hoşuma gitmez kıskanırım.. 😒😼
Fazla samimiyse kıskanırım.
Evet muhabbetin seviyesine göre kıskanırım
Kıskanırdımmm🤣
Kıskanınca gözünden ateş çıkarabiloyor musun😄
Mutasyona ugradik kiz bunlarin yüzünden
Heyt be😄
Dozunu kaçırırsa tabiki
Elbette sahiplendirim hemen
Kıskanmam , sosyal olması hoşuma gider aksine
Moralimi bozar ve ilgim azalır
Evet kıskanırım.
Kıskanırım
Aynısını yaparım
Kıskanabilirim.
umursamam
Evet kıskanırımm
Hoşlandığım yok.
Eee. Yani
Kıskanırım
Kıskanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?