Ben 38 karım 23 yaşında. Başkasından hoşlanıyor. Buna rıza göstermem yanlış mı?

Karıma çok aşık evlendim hem de çok ama o kötü bir yaşantısı olduğu için benle evlendi para için yani. Beni hiç üzmedi ama başkasından hoşlanıyor bu kişi ben evlenmeden önce de vardı karım beni hiç sevmedi aklı hala onda biliyorum ben görmeyeyim ama istediğini yaşasın bana muhtaç kalmasın sonuçta ben her gün yaşlanıyorum o mutlu olsun istiyorum. Bazen de ne biçim kocasın diyorum. Ona bunu söylemem saçma mı olur ben sana karışmam demeli miyim. Hayatı hep çok zor oldu artık rahat olsun istiyorum. Zaten benim gibi bir yaşlıyla evlenerek lütfetmiş.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar karım eski eşimden olan 8 yaşındaki oğluma bakıyor oğlum onu çok seviyor resmen annesi kabul etti çok iyi anlaşıyorlar. Bunu hiç bozamam
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim görüşleriniz için ama sandığınız gibi kötü biri değilim gönül bu 15 yaş fark da olsa sever.
Ben 38 karım 23 yaşında. Başkasından hoşlanıyor. Buna rıza göstermem yanlış mı?
Cevapla