8 senelik evliyim ama eşim bazen hala benim kotulugumu istiyormuş gibi me geliyor?

çok yoruldum. bazen o kadar kırıcı cümleler kuruyor ki bana karşı, lafının nereye gittiğini bilmiyor bence. çok yoruldum, ben sadece ben nasıl onun iyi ve mutlu olmasını istiyorsam aynı şekilde oda bana karşı düşünsün. hani derler ya insan sinirli iken kurduğu cümleleri düşünmüştür diye. yoruldum artık sadece biraz huzur ve mutluluk istiyorum. bence eşim çocuklar için benimle beraber bende aynı şekilde. çünkü beni sevmiyor sevse para olsun benim huzurumu canımı sıkacak şeyler yapmaz yani söylemez en azından. ben yoruldum gerçekten kimse beni sevmiyormus gibi geliyor babam olsun annemin tarafında ki akrabalar olsun çocuklar için güne başlıyorum
8 senelik evliyim ama eşim bazen hala benim kotulugumu istiyormuş gibi me geliyor?
Cevapla