AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Bu Galatasaray maçı olduğu zaman seni doğuma falan da götürmez
GS şampiyon olsaydı meyveyi fatih terim mi getirecekti,, zeki taraftar olmadıktan sonra, sinirle çok yaşamaz
Zafer doğru söyluyor
🤔🤔
Ben bilirimmm şaşırmaaa
Sen bilirsin.. canım elbette
Bekliyorum
Ben Galatasaray’ın en fanatik taraftarıyım neredeyse ama gidip de saçma salak hareketler yapmam dün zaten hak etmemiştik şampiyonluğu üzülmedim bile
Garip insan garip hayat ama demek ki futbola çok önem veriyor onunla konuş bu hareketinin kalbini kırdığını söyle zaten hiç saygısızlığını görmedim demişsin konuşmanızı daha iyi hale getirir bu ama bu olayın tekrar yaşanmama olasılığı aşağı bence baksana nasıl kızmış iyisi sen futbol izlerken onu tek bırak
Canım sende demeseydin meyve tabağını sen koynuna mı koydun? isterse masaya gider alır yerdi herkesin bir sinirli zamanı olur boşluğuna gelmiştir söylemiştir çünkü o an tuttuğu takım kaybetmiş
Ne olursa olsun öyle yapmamalıydı. Bende boks maçı izliyorum deontay wilderi göz göre göre harcadılar (navakt oldu) sinirlendim üzüldüm ama kimseden çıkarmadım acısını.
sinirini senden cikarmasi belki hoş degil ama azcık da kusur ararken aynaya bakarak bi düşün, o an o sorunun yeri zamani miydi? Etkiye tepki. Bence büyütme, unut gitsin.
Ya abi birak böyle yorum yapma kizlarin hepsi kadını gazliyolar ve biz gibi gayet tarafsız yorum yapanları lincliyolar niye çünkü kendileri kırılmış etmişler ezdiriyolarmis kendinilerini falan Bırak bacim boşver kadin atsin tribini ztn akıllı olsa ne bu hatayı yapardı ne de soruyu sorardı boş yere şimdi diğer kizlardan linç yeme sal gitsin
Kendini ezdirmemek herzaman hakli olmak değil ki, ee o zaman erkekler de hata yapsa bile ezdirmem kendimi mi desin mesela. Olabilir bazen Erkek yanlis yapar bazen Kadin, yani hep ezilemmek icin kusurlu olsak bile kavga mi edelim ikili İlişkilerde. Linç umrumda degil, şu sitedeki Erkek düşmanlığından zaten bıktım. Abaza Beyler kadar çakma Feministler de mide bulandırıcı.
Gel anından öpücem bende kizlara bunu anlatmaya çalışıyorum ama malum yapılan yorumlar belli En son yorumuma 7 - vermişler yxegekwnwks
Abartma ya iyi ki bir kapı çarpmış adam belli ki gerilmiş maç sonucuna sinir olmuş daha birde sende meyve soruyorsun insanlar sinirli iken susmak en iyisi olur
Çok özür dileyerek söylüyorum eşinde beyin var mı acaba. Çok yazık. Allah ysrdımcın olsun
Hepimizin manitalari bu gece sinirli ve gergindi. Bence fazla abartma ama kırıldığını belli edil trip at. Farkina varip gonlunu alir
Bugün artık birsey deme
Ego gitti çünkü
Yarın birnmac yUzunden beni hep kıracaksın anlaşılan biz maç günleri yanyana olmayalım de.
Şahsen bende üzülürdüm sırf kıytırık bi futbol için kalbimi kırmasına değmezdi ama insanlık hali olabilir böyle şeyler boşluğuna denk gelmiştir.
kesinlikle kendine yedirme, asıl şimdi böyle gereksiz bi şeye bile bu derece abartı parlıyosa ileride nasıl olur
Doğru bir hareket değil ama evlendiğin insanı daha iyi tanımalıydın en azından daha artık iyi tanı diğer konuları bilmemde bu fanatizm psikiyatrik bir hastalıktır bunun bilincinde hareket etmelisin
Maç izlemem hatta takım bile tutmam o yüzden pek iyi anlayamam eşinin durumunu ama senin kalbini kırması tabi hoş olmamış ama sen en doğru kararı vermişsin gerçekten daha iyi karar olamazdı
Anlayışla karşılaman lazım abla
Fanatik bir insan için kolay değildir
emin ol kısa bir süre içerisinde senin tanıdığın kişiye dönücek
18 yaşımdayım bende fanatiğim ailem bile maç günleri ( babam annem abim vs.) Yanıma yaklaşmıyor çok fazla o yüzden normal
Çok ciddi bir şekilde diyorum Lütfen fanatik insanlara Anlayış gösterin 🙏
Fazla üstüne gitme fanatikliğin zararları işte benim fadırda survivor ve trabzon maçlarında öyle davranıyor sessizce işini yap yeter :D Allah sabır versin ablacım
Bence senin öküzlüğün. Adam maç kaybetmiç. Hassas olduğu bir konu. Meyveden bahsediyorsun. Aman ne önemli ne önemli. Alttan al. Git özür dile hatta. Kusura bakma rahatsız ettiğim için de. Erkek ne derse onu yap. O senin kocan. Cennet kocaların ayakları altındadır.
Bazı insanlar baya fanatik oluyor eşinde onlardan biri demek ki. Çok sinirli bi haline denk gelmişsin her insanda böyle haller olabilir. Şimdiye bi kadar yanlışı olmamış diyorsun zaten. Arada böyle şeyler sadece çok takma eminim ki bugün ya da yarın gönlünü alır
Bak bitti bu sezon kafan rahat ayda bir maç izler sen de alttan al buraya giripte dolduruşa gelme şampiyonluk maçı her evde böyle geçer light erkeklerin sözlerine aldırış etme derim ben.
Valla benimki sevgili iken uyardı. Kaybedersek gözüme görünme teselli etme. Ben sinirim geçince yazarım dedi. Bunlar da bu model sanırım. Umursama geç odaya
Bir spora esini yuvasini rezil. edecek sadist biri olmamali
Futbol takımı için yaptığına deymez gereksiz salaklık yani en ufak şeyi yediremeyip böyle yaparsa işin zor kanka
Birde hayvanat bahçesindeki canlılara ayı derler çok ayıp ya..
Bir değişiklik yap Beşiktaş forması giy öyle gez evde
Takım tutmak kadar saçma bişey olamaz valla bi takıma bu kadar bağlanıp hayat arkadaşını kırmak nedir!
Yalniz o hayat arkadaşından önce yıllardır tuttuğu takım vardı gençliğinde belkide bir çok maçına gitti babası ile ya da arkadaşları ile ve bu ona çok güzel anılar ve güzel hisler verdi şimdi hayatına kadin girdi diye sevdiği şeyden neden mahrum kalsin?
Bence takım tutmak tamamıyla saçma bir insan hiç bir kârı olmadığı şey için neden başka insanların kalbini kırsın ve bu kadının kalbini kırmak için bir bahane olamaz!
Hayatta yaptığımız hoşumuza giden hobiler vardır hatta bi kanal var youtubede kadin videolarina maddi manevi onem veriyo ama para kazanmiyo ve bunu severek yapıyo hayatta her şeyden karşılık almak zorunda değilsin onu sevmen onunla mutlu olman yeterli kadınla kocasının yaşadığı olayda abartılacak bisi degil
Bana göre hala saçma ve birbirimizi asla ikna edemeyiz benim için saçma olma sebebi insanlar neden bir şeye bu kadar bağlanır ki salak saçma bişey gibi mesela ben şu an bir Beşiktaş forması giyip Galatasaraylıların arasına dalsam beni öldürürler neden adamlar tapar gibi takım tutuyo bu sevmek değil arkadaşım kusura bakma haberlerde görüyorum binlerce Beşiktaşlı sokağa atmış kendini işte böyle Bu sevgi olamaz ya bu bir takıntı
Olabilir fikirler farklı sana göre sacma bana göre değil
Aynen
Bende Beşiktaşlıyım ama fanatik değilim hiç
Aynen kardeşim senin gibilere bi dicem yok ama mal gibi o takımlara tapanlar aşırı salak geliyo bana
Ban ümidim awk sanki ne dedim
Yemişim*
Ewet bazi futbol sever arkadaslar uzulup sinirleniyor.. mazur gormek lazim.. bir sene boyunca bekle , son macda gitsin..
Eyvah eyvah, işte fanatikliğin en kötü sonucu bu. Takım orada yeniliyor diye adam karısını üzüyor ya. Yazık çok yazık, o kadının ne suçu var?
Ne yaptın? Değişiklik var mı?
Evet her güzel şu an çok şükür. Diğer gün hediyeler aldı özür diledi
Sevindim senin adına
Ya normal Bi sakin olun aile bu Bi saat sonra özür diler aşkım der yataga girersiniz. Bunu bahane edip önüne gelene vermene gerek yokki
Eşin çok abartmış
İllaki tek şampiyon olacaktı
Yarın özürdiler
Böyle onu yermisin bunu getireyim mi dersen daha çok böyle tepki alırsın bırak kendi alsın ya da istesin şımartmayın bunları yeter ya kendilerini bi bk sanıyorlar
aynen sonra tepemize çıkıyorlar
Peki şimdi ne oldu? Yani üzüldüğünün farkına vardı mı? Bir açıklama yaptı mı? Pişman oldu mu?
Meyve yenilecek zaman mı takımı yenilmiş adam haklı sende gıcıklığına yapar gibi
Anlayışla asla karşılamaman lazım kendini asla alttan vurmaman gerekiyor bu durumdayken
anlık sinirdir geçer gider merak etmeyin 1 2 gün sonra düzelir :)
Bence pek normal değil ve senin toyluğunla bir alakası yok ☹💖 lütfen suçu kendinde arama
Ve eşinle bu konuyu konuş ufak bişey olarak bile görünen bişeyin anlatılması iyi olur çünkü iletişim çok önemlidir bir ilişkide
Sorunları halletmeden başımızı yastığa koymadık hiç. Sevgiliyken de çoğu tartışmada hep alttan alan o olurdu. Sevdiğini biliyorum çünkü hissettiriyor
@soran bugün nasıl oldu?
Fanatik olduğunu biliyordum hatta maç esnasında kendi haline bıraktım ben de mutfağa geçtim oturdum maç bitiminin ardından yanına gittim işte o şekilde soru sordum ama yani bu şekilde sinirlenecegini bilemedim fanatiktir fanatiktir ama büyük bir sorunmus gibi düşüneceğini tahmin bile etmedim benim tanıdığım kişi değildi yani o an
Sonra zaten odaya geçince Galatasarayli bir arkadaşı aradi ya da kendi aradı küfürlü küfürlü konuşmaya başladılar sinirliydi bayağı 😑
Ya bugüne kdr saygısızlığı olmamış malesef ama mükemmel insan yok
@soran erkek maç izlerken uzak durulmalı hemfikirim ama ben yanaşınca o tepkiyi alıyorsam bunu ona fark ettirmeliyim.
Dediğim gibi çok sevdiğimiz bir sizi ya da bizi sinirlendiren bir olay olsun ufak da olsa karşı tarafa yansıtınca benden niye çıkarıyorsun ya? Demezler mi?
Ayrıca kızları da anlamadım anormal davranışlara anlayış gösterilmez hatası fark ettirilir tekrar söylüyorum evet ben izlerken uzak dururum ama yanaştığımda da böyle bir tepki istemem.
7 aylık evlilik ve ondan öncesinde yıllar süren bi sevgililik döneminde ilk kez böyle bişey olmuş diye gitsin boşansınmı? Gerçekten mantık göremedim 😅 karı koca arasında olur böyle şeyler abartmaya gerek yok bence. Tartışmalar Evliliğin tadı tuzu derler bizde. Tribini atar, kocası gönlünü alır diye dşnüyorum. Hayırlı geceler
Ben boşansın mı dedim? Kırıldığını bildirsin ki dikkatli olsun dedim.
Kendi cümlelerinizle değiştirmeyin
saçmalamış hadi para yatırmış olsa getirisi olsa anlarım da geçer ya bunlar
Koskoca Galatasaray averajla şampiyonluğu kaybetti meyvenin sırası mı sende yani 😒
İşte o an ki psikolojiyi sen anlayabiliyorsun
Çünkü Galatasaraylıyım 😎
Sıkıntılı olabilir. Sakinleştiği zaman belirtin böyle kötü bir şey yapmaya hakkı yok.
O zaman maç günleri annemlere git bunr böyle kıro gibi
Korona olmasa giderdim kankilerini çağırasi vardı zaten
Ay hiç çekilmez maç zamanı köy önüne kolasini cipsini sen git yat uğraşma
Biraz yalnız bırak şu an galatasaraylı olan herkes sinirli. Fanatikse eğer çok sinirlidir. Siniri sana değil alınma
Keşke olduğu gibi kalkıp gitseydin ki hatasını anlayınca terk edilme korkusuyla bidaha yapmaya kalkmazdı. Hiçbir gerekçe onu haklı çıkarmaz bugün bağıran yarın el kaldırır o yüzden en başından tavrını koyacaktın.
İnsan olsun, maç için seni üzmeye değer mi? bence tavır yap yoksa her sinir olduğunda senden çıkaracaktır alışkanlık yapar.
Böyle saçma birsey için insan değerlisini kırmaz ben olsam bunu guzel bir şekilde odetirdim
Maçta hiç karışma hiç birsey sorma ve ilgilenme derim sana
Daha büyük sorunların habercisi değildir o akli sinir haliyle yapılmış bir davranış
Erkek milleti işte. Bunlar için önemli olan iki şey var 1. Cinsellik 2. Futbol
Geri kalan her şeyi sixktir ediyo bunlar
Bunlar böyle kanki napcan
Bizim aile de fbli artık o kadar tepki vermiyorlar yenilince alıştık...
Daha ne yapacaksın bir kartal hareketi de yapsaydın az olmuş
1 gole şampiyonluk gitti bende üzgün huzursuz ve sinirliyim böyle gitmesine aynı puanda olup gitmesine üzüldüm ve gerginim. Sizin konunuza gelince biz erkekler maalesef böyle olabiliyoruz bunun için ben yalnızlığı tercih ediyorum evlenmeyeceğim böyle mutluyum
Bu sezon bitti zaten geri kalanda da maç kaybedince yalnız bırakın o kadar kazanırsak zaten sorun yok kendimden biliyorum
gs nin sampiyonluk ihtimalı zaten azdı. evlilikle sampiyonluk farklı kulvarlar ya anlamıyorumcidden
Anlayışla karşıla eniştemde yemek yemedi karnı açtı ama yemedi şampiyonluk gidince anlayışla karşıla
Aşırı fanatiklik çok saçma beşiktaşlı arkadaşımla maçı yan yana izledik hiç tartışmadık bile tebrik ettim
Oha ciddi misin sen ya ayrıl bu adamdan sinirine de başlatmasın
Beğenmeyen 2 kıza soruyorum eşiniz size bu sebepten dolayı size bağırsa çağırsa siz haketmiş mi oluyorsunuz
canım sende onunla evli olduğundsn. Bok herif ayrıca Eka gerisinin...
Yaptığı hoş değil ama zaman zaman olur böyle. Eeee evlilik böyle bir şey. Karşılıklı hoşgörü şart🤷
Fark etmez sonuçta eşin bende hasta galatasaraylıyım ama ne olursa olsun anneme eşime sevgilime ya da herhangi birine bağırma hakkı doğurmuyor. Bu seferlik alttan aldın ama bir daha alma bence
Bende bu konuda nişanlımı gıcık etmek istiyordum oh oh beşiktaş şampiyon oldu yenildiniz oh canıma değsin diye ama soruyu görünce vazgeçtim şimdi. Bende öfkesinden nasibimi almıyım şimdi 😬
Bence yanına bırakmamak lazım. İleride tepene biner
fanatiklerden nefret ederim boş boş bağırmalar falan gereksiz