AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
En sinirli olduğu zamanlardan biri takma kafana özür diler hatasını anlayınca
İşte en büyük sorun bu ama zamanla düzeleceğini düşünüyorum
Dua et, sana düşmanı gibi davransaydo yatakca, Tevbe estağfurullah
Bence durumu eltine anlat ama olayı gorumcene bulastirma
Galatasaray bir daha şampiyonluk kaymetmedigi sürece sorun olmaz Galatasaray aşkı farklıdır
Ya bir anlik öfkeyle demiş olabilir ama sanmam hep böyle olsun, anlayış göster.
Karektersizlik akiyor her yazdiğin harften.. Valla ne diyim büyütme baride uzamisin bu gereksizlik
Çıkartır dünya yi kurtaracağız zannediyorlar bi yenmeye tek derdimiz bu olsun bunca dert varken dünya da çocuklar ölürken şampiyonluk için silahlar patlıyor sokaklarda, Allah sonumuzu hayır etsin...
Adam haklı averajla 2. mi olunur mk şimdi bende gs liyim ama Fener taraftarının son hafta kaybettiği şampiyonluğu kaçırmış gibi hissettik yani olacak iş değil
Şımarık velet. Süründür onu. Evde ŞAMPİYON BJK diye bağır
Olamayacağı zaten belliydi.. elin futbol takımı için değermi bu fanatizm.. tavrını koy, bu salakça sebep yüzünden seni çok kırdığını söyle ona.
Tatlım bence bir iki gün surat as falan
Eğer anlamıyorsa özğr falan dilemiyorsa biraz bekle evlilik öyle kolay bitmez onunla düzgünce konuşmayı brkle dinlemiyorsa onun anlayacağı dilden konuşabilirsin
Ya da o anlık sinirden yapmış olabilri bi ilişkide hep mutlu oluncak diye bir şey yok azıcık bekle surat as üzüldüpümü anlamıyosa hiç konuşma o zaten konuşacaktır senle anlatırsın düzgünce
Ya ben bile şu halimde Galatasaray şampiyon olamadı diye sevgilimden sinirimi çıkartıyorum fanatik olduğum halde ama maçı önemsiyorsa olur öyle şeyler
Adam şampiyon olmaya çok alışmış ki ondan etkilenmiş :)
eşin hata yapmış ne olursa olsun insan bir futbol takımı için hayat arkadaşını üzmez tutki yenilmesi ya da şampiyon olmaması ile senin ne alakan var
Bende GS liyim ama Beşiktaş kardeş takım onlar adına sevindim hep biz mi kazanacaz. Yaptığı saçma
hahahah asıl senin söylediğin saçma kardeş takımmış hep biz kazanacakmışız iyi misin?
Galatasaraylılar bu ara çok üzgün yazık onlara dokunmayın mayısların onların olmadığını yeni fark ettiler 😅
7 senedir hic bi gun fenerin degil ya. Hayatimda bir kere bile fenerin Sampiyonlar ligi macini izlemedim
@tkstr babanız Beşiktaş ı izleyin
Hersene gs bjk zaten
Salakmi eşin, yıyorsa gitsin fatih terimden çıkarsın, senmisn gs nın hocası
Tuttuğu futbol takımını, sempati gösterdiği partiyi laf edilemez gösteren herkes de problem vardır.
Böyle insanlar niye evleniyor ya 😂 boşan istersen çok ayıp etmiş (!)😂🙄
bence bi kac gün protesto amacli siyah beyaz giyin.
Seninle ilgili değil ve bu tepkiyi sana gösteremez bence bu gibi davranışların önünü kesmek için tepkini göstermelisin. Tabi şu an değil şu an yanlız birak.
Bu fanatık zihniyeti anlamıyorum.. yazık diyorumo adamdan bir halt olmaz
Valla bnde gs liyim zerre üzülmedim hatta beşiktaş a sevindim çünkü hakettiler
Pislik adam, sana böyle bir şeyi nasıl yapabilir. Bence hemen boşan ileride büyük bir sıkıntı çıkarabilir sana.
İroni yorum arkadaşlar...
Beşiktaş nasıl olur ya, Galatasaray olacaktı mk delirecem
Çok ciddi bir durum. İyi düşünüp öyle karar vermelisin
Averaj ile kaybedildiği için çok sinirli olabilir... Biraz idare et... O senin hayat arkadaşın...
Çok acil ayrılın ya da psikolojik danışmana gidin eğer istemiyorsa boşver onunla mutlu olamazsın
Bahis oynayıp kaybetmiş de olabilir dümdüz kaybetmeyi hazmedemeyen kontrolsüz biri işte.
Bir yanlışı icin bütün doğruları yakmaya razıysn. Sorun sende de olabilir
Seksi bi gecelik giyin ve yatağa gir cilve yap tüm sitresini alırsın
Abla ben 18 yaşındayım inan 2 gündür yemek yiyemiyom üstüne gitme bırak o sakinleşince tekrardan eskisi gbi olur
Benim eşim direk uyarıyor maç izlerken bana karışma diyor. Gülüyorum diğer odaya gidiyorum. Gerçekten uzak durun. Bu arada şampiyon bkj
Bebişim sinirini senden çıkarması tabiki çok saçma tatlı bir trip at geç kırıldığı ı belli et ama çok uzatma
Enişteye bak hele fatih hocaya gıder yap nıye evdekıne yapıyosun
Yüz verme sakın umursamazsan böyle yaptığında bir daha yapamamaya dikkat eder
Böyle erkek müsfeddelerinde bi şey bulup evlemenlere müstehak
Kocanı boşa lütfen şimdi bunu yapan ileride daha kötüsünü yapar
Sakinleştiği zaman öfkesi hakkında konuşmalısın kesinlikle
Galatasaray senden daha değerli sanki ya genede sen bilirsin
Eşin tam bi beyinsiz bence. bi maç için insan eşine böyle mi davranır ya ne kadar fanatik olursa olsun sana böyle saygısızlık edemez. çocuk sanki. üzgünüm ama çok yanlış bi eş seçimi yapmışsın.
yav sizde abarta abarta coşmayın ya çocuk gibisiniz hepiniz yani
kes ya bu benim fikrim
ne kesmesi ya bütün kadınlar anlayışsızsınız. En ufak tartışmada bile git boşan diyenler var. Biraz büyüyün büyüyün
of gece gece senin gibi ezik biriyle tartışamam defol
hahah eziğin kim olduğunu görüyoruz sen kimsin anlayışsız malsınız çoğunuz :D
tamam defol erkekleri sik o zaman iyi geceler
FEMİNİST diycektim unutmuşum
Tam bi dangalak fanatik insanlardan nefret ediyorum
Seni napsın be adam? Cimbom tek aşkı 👊🏻🦁❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛
Ne saçma insanlar var
Ablacım bence kendini ezdirme kçtü davranmış, gece söyle, böyle olmaz de, ben senin eşinim, anlayışla karşılıyorum ama sen bir takım yüzünden saçma tavırlar sergiliyotsun de, gs ne de ya ben senin eşinim de ban değer vrriceksin takıma değil de
Ben de Galatasarayliyim ama yaptığı hoş olmamış. Yine de çok büyütülecek bir sey degil. Özür diler geçer
Olur böyle şeyler eminim pişman olup özür dileyecek
Bebeğim ne olursa olsun seni kimse ezemez hele de kıçı kırık futbol için
Instagram sayfalarına düşmüş bu soru oradan geliyorum 😂
Şampiyonluk gitti kardeşim ne veyvesi, zaten ayvayı yemişiz
Heran herşey olabilir mac yüzünden kızıyorsa herşey yapabilir
suyuna git alttan al olur böyle küçük şeyler görmezden gel
Fevri davranınca belki sana bağırdığı icin pişman olmuştur
Bu diss atan kimse eğer ne yani küçücük bi olayda boşansınmı kadın sonra neden evlilikler yürümüyor
Abla boş yapma nolur. Aynen galatasaray şampiyon olmadı diye yarın boşanırsınız
Ya abi birak böyle yorum yapma kizlarin hepsi kadını ve biz gibi gayet tarafsız yorum yapanları lincliyolar niye çünkü kendileri kırılmış etmişler ezdiriyolarmis kendinilerini falan Bırak bacim boşver kadin atsin tribini ztn akıllı olsa ne bu hatayı yapardı ne de soruyu sorardı boş yere şimdi diğer kizlardan linç yeme sal gitsin
Gel sarılalım
💋💗
Acımız zaten büyük sende yani ateşi sahada alevlendirmissin
@kararsizkiz_90 haksizmiyim. ☺️ Ama eside abartmış yani kalp kırmaya değmez.
Valla ben bide instadaki paylaşımları yolluyorum. Uğraşmak eğlenceli oluyor. Bu kadar takıntı yapmasın
@Kararsızkız_90 daha da çıldırtıyorsundur şimdi 😃😃
Kısa bir süre sonra geçer alttan al erkeklerde insan
En tiksinç erkek tipi. Allah karşılaştırmasın
Kabalık yapmış. Fanatiklik kdar saçma bişey yok
Çiçek?
Şampiyon Beşiktaş diye bağır fsfvsc
Şu maç mevzularını gereksizdir abartıyorlar ya
Slk mıdır nedir yaa sonra pişman olmuştur ama😊
😂 neymiş bu takımlar böyle vatan meselesi gibi