Ozan Kabak pozisyonu VAR'a rağmen saçma SKANDAL penaltı verildiği Emre Akbaba'ya Yapılan katliam faul NET Kırmızı verilmedi Galatasaray'ın NET Golünu ofsayt diye iptal eden TFF MHK PFDK MEDYA ve hakemler Galatasaray kini ile EYYAM maç yönetiyor. "Derin Beşiktaş ve TFF işbirliğine son verilmeli artık!"
Galatasaraya yapılan haksızlıklar yetmedi mi artık ?
Fb Bursa cf.kizlarsoruyor.com/.../...e94-6561626b110a-m.jpg Ceza sahası dışında olmasına rağmen fenere penaltı verildi. Bursasporun penaltısı iptal edildi. Son dakika ceza sahası içinde elle oynama oldu hakem VAR a bakmadı bile.
Ankaragucu gs cf.kizlarsoruyor.com/.../...156-faf6e662d81d-m.jpg Maiconun Koneye kornerde yaptığı müdahalesi vardı ve galatasaray yine ofsayttan gol atmaya devam ediyor ankaragücünün bir elden penaltısı, bir golü, birde ofsayt pozisyonu verilmedi
Bjk Akhisar Bilalin Babelin bilegine bastığı pozisyonda kırmızı kart verilmedi
Maçın 70. dakikasında Göztepe’nin hızlı hücuma kalktığı esnada Halil Akbunar’a yaptığı müdahale nedeniyle faule sebebiyet veren Ryan Donk, Hakem Ali Palabıyık tarafından sarı kartla cezalandırıldı.
Bjk Antalya Ilk golde hem ofsayt hem elle kontrol var Var a bakıldığı halde skandal sekilde gol verildi Larine yapılan müdahale net penalti Kural hatasi Gs Alanya Ilk gol öncesi bariz faul var Bir golden once de ofsayt ama maalesef her iki golde de var a başvurulmadı
Fb Kayseri Elif Samil topu almasın diye bilincli sekilde ayağını kaldirdi Samil de takılıp ayagina bastı kırmızı verdi
Tüm maçları pozisyonları pek izleyemiyorum malesef ama haksızlıklar oluyo tabi o penaltı ve ofsayt yanlış karar evet ama başka takımlara haksızlık yapılıyo mu yapılmıyo mu bilyorum o yüzden o kadar net konuşamicam
Derin Beşiktaş mı? Medel bugün 2 sarı karttan atıldı 2sinde de sarı kart yok. Fener maçında cezalı. Maçlarınızı sürekli cuma günü ve kendi sahanızda oynuyorsunuz, Fatih terim çıkıyor fikstürü beraber ayarladık diye ağzından kaçırıyor sonra toparlamaya çalışıyor diyorsun ki derin Beşiktaş. Bu dediğin maçı da 4-1 kazandınız. 5-6 olunca +3 puan daha mı alacaktınız? Komik oluyorsunuz
Ya Allahım farkında mısın yurt dışı yurt içi farketmez sürekli dillerde Beşiktaş hani anlıyorum Avrupa rakiplerimiz centilmence ve saygı içerisinde bizi takip ediyor ama yahu ligde Beşiktaş dışında hakem haksızlığına uğrayan takım yok el birliği ile düşmanlar Derin Beşiktaş derken ne diyor bu arkadaş 😂
Çalışilmadan getirilen VAR sisteminin faydası yok. Türkiye de desteklemiyorum bu sistemi. VAR a rağmen hatalar oluyorsa artık TFF nin el değiştirmesi lazım.
En İyi Cevaplar