Birini çok seviyorum. Kavuşmamız imkansız, unutamıyorum napmam lazım?

1 sene önce ayrıldık. Onu çok sevdim, 1 senedir onun için günlük tutuyorum belki bir gün veririm diye. Son ana kadar bekledim belki geri döner diye dönmedi hayatında başka birisi var ve ailece o kızı baş tacı yapmışlar. Ablası bana istek attığında geri almıştı isteği şimdi o kıza ablası çiçek yollamış. Bugün eski sevgilimin bir fotoğrafını gördüm saatlerce izledim. Niye yazmadın niye dönmedin derseniz, gurur yaptım hep. Numaramı silmedi hala, durumlarımı izliyor.
Birini çok seviyorum. Kavuşmamız imkansız, unutamıyorum napmam lazım?
Cevapla