Çok çaresiz kaldım unutamıyorum ama beraber de olamıyoruz napayım?

3 yıllık ciddi ilişkim vardı ama bana ettiği sürekli hakaretten dolayı artık yoruldum sonradan telafisini hep yapıyordu ama sinirliyken kendini hiç tutamıyordu o benim ilk aşkım her ilkim onunla oldu (yanlış yere çekilmesin) öyle bir sebgim var ki ona o kadar anımız var ki şehir şehir gezdik en istediğim ilişkiyi yaşadık ama ettiği hakareti ciddi yoldayken babamda duydu ve artık hiç kimse istemiyor o ise hep çabalıyor babamdan özür diledi ama söylediği laf telafisi olabilecek laf değildi napacağım ben ne onunla ne onsuz olmuyor sürekli bana yazıyor nolur bırakma diyip açıp ağlıyor çok çaresizim napacağım

Çok çaresiz kaldım unutamıyorum ama beraber de olamıyoruz napayım?
Cevapla