Aşık olmadığımı kanıtlamak için fikir söyler misiniz?

Arkadaşlarım (Aslında arkadaşım değiller, bir ödev için mecburen konuşuyorum.) sürekli benim aşık olduğumu, o kişiyle flörtleştiğimizi (Anlamını bile bilmiyorum.) söylüyorlar. Ben de inkar ediyorum ama anlamıyorlar. İnsan hiç gıcık olduğu birisine aşık olur mu? Onlar bunu iddia ediyorlar. O kişiyle sürekli kavga ediyoruz. Ben aşık değilim, onlar sürekli darlıyorlar. Kanıtlayayım da darlamayı bıraksınlar. Lütfen fikir verin.
Aşık olmadığımı kanıtlamak için fikir söyler misiniz?
Cevapla