Sana değer veriyorum seviyorum ama aşık değilim diyen bir kıza karsı sansım yok mu sizce ufacık bir ihtimal?

6 aydir konusuyoz yani gece gunduz sabahladigimiz bile oluyo birine karsi bisey hissetmeden konusabilir bazi fotolar atip ilerde biz diyebilir misin yani bilemiyorm her sey iyi giderken hos da gidiyo cidden yani boyle demesine bilmiyorm Şu an kala kaldim bisey yapmak istiyorm kac gun oldu konusmuyoz bana tavsiye verin yaa bu kizi cok seviyorm yani ileriye donuk hayal kurdugum ilk kiz yani bana en azindan umit vari bisey diyebilir misiniz napiyim nidiyim
Güncellemeler
+1 yıl
Var mi bir caresi yaa sizce duzelmesi icin yani yapabilcegim bisey lutfen?
Sana değer veriyorum seviyorum ama aşık değilim diyen bir kıza karsı sansım yok mu sizce ufacık bir ihtimal?
Cevapla