Güzel ve iyi biriyim. Neden kimse benimle birlikte olmak istemiyor?

Güzelim aşırı olmasa da fiziğin iyi spor yaparım her gün karakterim de iyi yaşım 24 yaştan dolayı galiba ama sevgilim bile olmadı hep flört öyle şeyleri yapmama ailem izin vermiyor ondan mi acaba tek sebep bu mu ama değer veren biri olsa birşey demezmis bana kimse değer vermiyor yazan da başka amaçlar için bu yaşıma kadar böyle oldu hep karşılıksız en az 4 kişiye yoğun duygular hissetmiştim ve başka amaçla olup kabul etsemde sonuncusu mesela bir daha yazmadı o bile sürekli olmuyor bana para harcayan vs doğru dürüst hic olmadi
Güzel ve iyi biriyim. Neden kimse benimle birlikte olmak istemiyor?
Cevapla