Güzelim ama neden kimse benimle tanışmak istemiyor sizce?

Arkadaşlar egositlik yapmaya çalışmıyorum ama güzel biriyim yani ve öğretmenlikte yapıyorum kimseye muhtaç değilim gayet düzgün biriyim ama niye kimse benimle tanışmak için uğraşmıyor anlamıyorum neden sizce bu arada egoist biri değilim sadece olanı yazdım kendimi ifade edebilmek için

Güzelim ama neden kimse benimle tanışmak istemiyor sizce?
Cevapla