Niye kimse benimle tanışmak istemiyor? Ve neden ben istenmiyorum?

Sakın beni yanlış anlamayım ama sürekli olarak arkadaşlarmın anlatığı oluyor istendikleri. Bu durum beni üzmüyor ama çok düşündürüyor.

Yaşım oldu 27 ve şimdiye tanıştıklarım oldu ama beni isteyen nerdeyse kimseydi. Görğnüşüm ve karakterim ile olduğunu sanmıyorum ama nedense hep olmuyor.

Hep hayırlısnın olmasını ve Rabbimin gönlümğ nasibim olmayanla yormamasını istedim ve istiyorum ama sap gibi kaldım.

Düşüncelerinizi merak ettim

Niye kimse benimle tanışmak istemiyor? Ve neden ben istenmiyorum?
Cevapla