Sevgilimle çok büyük bir kavga edip ayrıldık haksız mıyım?

Sevgilimle ileride oğacak olan bebeğimiz hakkında konuşuyorduk ben çocuğumuzun İngilizcenin yanında ek dil olarak Çince öğrenmesini istedim malum günümüzde için en çok aktivitede bulunduğumuz bir ülke sevgilim ise Almanca öğrenmesini istedi Allah aşkına Almanca mı kalmış bu devirde neymiş çok güzel bir dil miş şiir gibi bir dllmiş bu yüzden tartıştık ve ayrıldık haksız mıyım Almanca mı kalmış bu devirde ya
Sevgilimle çok büyük bir kavga edip ayrıldık haksız mıyım?
Cevapla