Eski sevgilimle hala konuşuyorum herşeyi düzeltmeye çalıştıkça daha da kötü oluyo ne yapmalıyım?

Eski sevgilimle hala konuşuyorum ve onu geri kazanmaya çalışıyorum her kötü zamanımda yanımda oluyo hala ama beni istemediğini umudunun bittiğini söylüyo ilişki falan istemiyorum diyo şimdiye kadar güzel günler geçirdik ayrı neredeyse aramız iyiydi dün gece başım ağrıyodu söylemedim başımın ağrıdığını hafifti ağrısı sonra artmaya başladı yarım saat uyucam dedim sahura kadar uyu yine konuşuruz dedi bende hayır yarım saate geliyorum dedim yarım saat uyudum sonra geldim 5 dk falan konuştum geri uyusam olur mu ya dedim başım çok kötüydü kötü olduğunu söylemedim yine sonra öyle konuştuk tamam uyu dedi sahurda geldiğimde aşırı soğuktu bana karşı noldu dedim neden canın sıkkın dedim soedum söylemedi şimdi söyledi ben seni bekledim oyuna girmedim seni beklediğim için dedi bidaha wp den falan konuşmayalım gece de konuşmayalım mesafe istiyorum dedi durumu anlattım başımın çok kötü olduğunu falan bahane uydurma dedi inanmadı oyuna girmediğini bilseydim uyumazdım 😔 kızdı falan işte ne yapmalıyım bilmiyorum düzeltmeye çalışırken daha da boka sarıyorum zaten uyu uyu diyen oydu en başında öyle uyudum işte 🥺 keşke uyumasaydım🥺 bı saattir ağlıyorum ne yapacağım hakkında hiç bi fikrim yok yardım edin 😭
Eski sevgilimle hala konuşuyorum herşeyi düzeltmeye çalıştıkça daha da kötü oluyo ne yapmalıyım?
Cevapla