• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Neden Kadınlar Erkeklere Göre Her Şeyi Daha Detaylı Düşünür... ?

NefarkederkiBamBamm
NefarkederkiBamBamm Takip Et
Xper 7 Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Neden Kadınlar Erkeklere Göre Her Şeyi Daha Detaylı Düşünür... ?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Neden Kadınlar Erkeklere Göre Her Şeyi Daha Detaylı Düşünür... ?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Mukemmelliyetci ve her şeyin kusursuz ilerlemesini isteyen bir yapımız oluşundan belki.
    Aklında açıklığa kavuşmamis bir konu varsa hele ki uykuların bile kaçar. Veya yaşanan olumsuz bir olay sonrasi o detaylar aklımızı kurcalar durur sonrasında çünkü.
    Detaylı düşünürüz ki hata payı olmasın, canımiz sıkılmasın sonra.

    1
    12 Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl


      Günaydın ; Gününüz güzel geçsin...
      Ancak kimi zaman yinede sizin uykularınızı alıp kaçıran şeylerden vazgeçemezsiniz değil mi yinede... Her şeyin üstünde tuttukları, en çok özledikleri evlilik olgusu ile ve onun aracılığıyla korkunç bir yıldırımın çarpması gibi hakikatin ve bilginin içine savrulacak, aşkın ve utancın çelişkisini göreceksinizdir... Hazzı, teslimiyeti, görev sorumluluğunu, merhameti...

      Hakikatte oluşan ise, kendi dengini arayan bir ruhun kördüğüm olması... Kadınların böyle bir bilmecenin çözümüne, ya da böyle bir çözümün bilmecesine nasıl ulaştıklarını ve bu sırada zıvanadan çıkmış zavallı ruhlarında ne kadar ürkütücü ve derinlere uzanan şüphelerin canlandığını en bilge insan sarrafının merhametli merakı bile tahmin etmeye yetmez... Ardından gelen, tıpkı daha önceki gibi aynı derin sessizlik: Çoğunlukla kendine karşı bir suskunluk ve kendi gözlerinin içine bakamamazlık...
      Değerli arkadaşım @bayankalem... Ancak oldukça neşemizi muhafaza ederek, bir Müzeyyen Senar armağan edelim, sabah sabah kulaklarımızın pasını alıp götüren, birlikte söyleyince ne de hoş eder insanı... Sadece hisleri öyle derin bir kadının sesi ile anlam kazanan...

      Nihansın dideden ey mest-i nazım
      Bana sensiz cihanda can ne lazım
      Benim sensin felekte çare sazım
      Bana sensiz cihanda can ne lazım...
      https://www.youtube.com/watch?v=YxRznYN6GCk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Günaydın, çok teşekkür ediyorum silindi kulaklarımin pası. İnsanların çok daha mutlu olduğu zamanlardaki veya duyguların daha gerçek yaşandığı, kıymetli olduğu yıllardaki bu nostaljik şarkıları zaman zaman dinlerim. Ve o dönemlerde yaşasam nasıl olurdu hep düşlerim dinlerken.

      "Her şeyin üstünde tuttukları, en çok özledikleri evlilik olgusu ile ve onun aracılığıyla korkunç bir yıldırımın çarpması gibi hakikatin ve bilginin içine savrulacak, aşkın ve utancın çelişkisini göreceksinizdir... "

      Evlilik denilen çıkmaza, hiç hayallerimi suslemedigi halde erken bir yaşta dustugum için o evreleri çoktan geçtim. O sebeple yaşımdan fazla zamansız pek cok detayla bogustum / bogusuyorum zaten.

      Kendime karşı suskun ve evet dediğiniz gibi kendi gözlerime bakamadıgim dönemler de oluyor. İnsan detaylarla boğuşurken kendini unutuyor.

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Ne mutlu... Oldukça tebessüm ettim... İnsanın kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini gerçekten sevmesi gerekli... Birini çok içselleştirince onun için de dua ediyorum...
      '' İnsanların çok daha mutlu olduğu zamanlardaki veya duyguların daha gerçek yaşandığı, kıymetli olduğu yıllar... '' ben arıyorum halen vazgeçmeden, öylesi zamansız dakikaları... Umudumu da kaybetmeden...
      Ve belki de ararken yaşadığım heyecanı, belki de bulduğumda ne kadarını yaşarım, inanınız bilmiyorum... Yinede vazgeçmeyiniz... Haydi şimdi lütfen ayağa kalkın, ve gözlerinizin içine, öylesi derince bakınız...'' Bugün '' kendinizi unutmadığınızın farkında olun istiyorum sadece... Biliyorsunuz belki bugün '' son '' günümüz... Lütfen ön yargılı olmayınız ve, neşeli şeyler kurgulayalım... Ki sizde yaşamı akışına bırakırken ki tebessümü hatırlattınız bana..., Evgeny Grinko ' nun - Valse parçasındaki gibi merdivenleri adımlasın ruhunuz... Ruhunuz çok iyi hissedecektir... Oysa buna herşeyden çok ihtiyacımız var...

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Kimi zaman farkında dahi değiliz...
      Shakespeare, Romeo nun içinden Jüliet ' e çok hoş anımsatır bunu...
      '' Hiç kuşkum yok, bu çekilen acılar... İleride konuşacağımız tatlı anılar olacak... '' derken...
      Sizi üzmek istemediğimi lütfen farkediniz, sadece sizden hissettiklerim kimi vakit oldukça karanlık... Kimi vakit ise gözlerimi alamamacasına parlak...
      Yalnız takdir etmem gerekir ki, bu yerde bana iyi gelen, oysa hiç te artık düşlerimde dahi pek kanaat etmediğim nadir bir insansınız...
      Ne dersiniz, yormayalım kendimizi, bırakalım hayatımıza eşlik etmek isteyenler bizimle gelsin... Siz öyle dememiş miydiniz, artık kartları açık oynuyoruz... Peki ya, ne vakit açmalı, bu denli zamansızlığın içinde iken... Siz tarifleyiniz, ben yapabilirim belki de bu çok şekerli pastayı...
      Aslında ben size sadece '' sizi '' hatırlatıyorum... İçinizde bir yerlerde olan '' siz '' i...
      Umutlarınızın yeşermesi için... Dinleyiniz...
      Belki benden size düşününce rahatlamanıza, ruhunuzun nefes almasına sebep, bir hatıra kalır...
      https://www.youtube.com/watch?v=IyNOvi1e__w

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu benim en sevdiğim enstrümantal parçadır , Jane Maryam, Once Upon A Time da çok güzeldir. Ama Valse yi bilmem kaç kere dinledim.
      Mutluyken dinlersem huzur, üzgünken dinlersem sızı veren bir parça Valse. Benim icin gerçekten çok anlamlı. Çok teşekkür ederim. Hoş bir tesadüf oldu.

      Kendimi bazen evet unutuyorum, ihmal ediyorum içimdeki kaoslarla boğuşurken. Fakat hep böyle değilim aslında ben.. Nesemi çevresine bulaştıran, enerji veren bir insanim.. Ama dediğiniz gibi hislerim hep uçlarda, karanlığım zifiri karanlık, aydınlığım göz alıcı.

      Ama böyle kargaşali hissettiğim dönemlerde bu sitede vakit geçiriyor olmak iyi geliyor. Hep gidip gelirim yeni hesaplarla zaman zaman. Bu gelişimde iyi insanlara rastalamak , güzel şeyler paylaşmak bana da iyi geldi gerçekten. Çok naziksiniz. Siz de buradaki pek az kimseden oluşan o değerli küçük grubun içindesiniz benim için.

      İçimdeki benin ortaya çıkması icin güç verdiniz, tekrar teşekkür ediyorum, bir yandan arkada valse çalarken.

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Belkide böylesi hakiki bir müzik, özgün bir kuğunun şarkısı gibi...
      Ben Jane Maryam ile piyanoyu sevdim... Once Upon A Time da hergün kahroldum... Bana oldukça dokunan, ve de ötesinde kalbimi, düşüncelerimi saran eserler... Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor... Bunca yıl sönmeyen umudum, Nisan değilse mayıs, perşembe değilse pazar... Sonra alıştım... Farkettim ki sevmeyi öğrendim...
      Belkide benim hayalimdeki aşk; iki insanın birbirini sahiplenme duygusundan çok daha öte bir şeymiş... Tesadüf diye birşey yoktur... Ne dir biliyormusunuz tesadüf? Sadece bir başlangıçtır. Finali siz oynarken sahnede, perdeyi kaderin kapatmasıdır...
      Her insan kendi içinde, içini özlemle ve melankoliyle dolduran bir sınır ve kendi yeteneklerinin olduğu kadar ahlakı istemenin de sınırını keşfetme eğilimindedir; Ve insan tıpkı günahkarlık duygusunun içinden çıkıp kutsal olana erişmeyi özlediği gibi, aynı şekilde entelektüel bir varlık olarak içindeki dehayı görmek için şiddetli bir istek duyar...
      Oysa tüm gerçek kültürlerin kaynağı budur...

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Bilmiyoruz kendimizi, bizi bilenler dahi, ve de bildiğini sananlar... ; Bunun da iyi bir sebebi var. Hiç araştırmadık ki, nasıl olacak da bir gün buluvereceğiz kendimizi? Haklı olarak şöyle diyeceğim kulağınıza fısıldayarak... ; “ Hazineniz neredeyse, yüreğiniz de oradadır... ''
      '' Bak aylardan mayıs...
      Aşık olmalı, uçurtma yapmalıyız.
      Aylardan mayıs,
      Düşünmeden yaşamalıyız... ''
      Bu dörtlüğü sevdiğim bir dostum, mayıs ayımı kutlamak üzere göndermişti... Seni çok özledim notu ile... Bana bakarak, Üstad ; lütfen dizeleri, duyguları olan, hissetmeyi unutmamış olan '' insan '' ile paylaş demişti...
      Bu yerde reel yaşam gibi, kimi saklıyor, kimi gizliyor, kimi yalanlar söylüyor
      kimimiz de o kadar şeffaf ki... İnanamıyorlar bile... Yaşamımıza bir an girip, ani den çıkmak istiyorlar... Kimi vakit elveda demeden, Hoşça- kal derken, bir parçalarını bırakacaklarının farkında olarak, hazırladıkları soğuk bir '' net '' lik kılıfının ardında... Tahayyül etmeye imkan dahi tanımaksızın... Olsun..., Sadece ; '' Can '' ları sağ olsun... Ve '' Çok mutlu olsunlar... ''
      Rica ederim, olağan şey, sadece sizin samimiyet ve nezaketiniz... Benim ise buna olan saygım sadece... O güç ve kudret sizin zaten en derinlerinizde var... Sadece bir ucundan tutup su yüzüne çıkarmanız gerekliydi... Onu da yine '' siz '' başardınız... Ben sade bir yontucu gibi yaşam denen taşı yontmak ile meşguldüm oysa...
      Biz de böyle ce, bakınız mutluyuz ne de olsa... Bakınız beklentisizce... Kimi vakitsiz akşamlarda nedensizce sevmeyi düşlediğimiz, öğrenebildiğimiz gibi... Sadece '' insan '' olarak...
      Ben teşekkür ederim... İnsanın aslında ; İçten, samimi olabilen, bir değer olan, ve birbirlerine değer katan varlıklar olabilen bir canlı olduğunu bana tekrar hatırlattığınız için...
      Lütfen sağlıcakla kalınız...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Asıl ben teşekkür ederim, çok anlamlı dizeler, onure ettiniz. Dünyadaki en büyük hazinelerden biri gerçek dostlara sahip olmak diye düşünüyorum, ne de güzel yeni bir ayı sizinle kutlamış ve anlamlı dizeler armağan etmis.

      Dışarı çıkamadığımiz şu günlerde mayis'in
      da gerçek dostlarımın da aslındaa nasil da kıymetli oldugunu hatırlattı bir kere daha bana.

      Baharda uyanıyor ya hani bir bir tüm doğa ben de artık bir uyanma evresine geçmek istiyorum. İçe doğru bir uyanis.
      İçimizde bir yerlerde saklı benligimizin bazen bir melodiye ihtiyacı vardır.
      Bugün yarım kalan bazı işlerimi "valse" sayesinde hallettim. Teşekkür ederim, siz de sağlıcakla kalın 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Tünaydın... Gününüz güzel geçsin...
      Rica ederim...
      Oldukça verimli, ve karşılıklı katkıları olan bir sohbetti...
      Temennim o ki ; İçe doğru başlattığınız bu yolculuk, değer verdikleriniz ve de değer bulabilecekleriniz ile sonsuzluğa ulaşır...
      Başladığım yerde bitiriyorum, herzaman ki gibi ; '' Neden kadınlar Erkeklere göre Herşeyi daha detaylı düşünür... ? Sorusuna beni oldukça tebessüm ettiren, düşünmekten keyif veren ve de beni pek müteşekkir eden yanıtlarınızdı...
      Bu yerdeki yolculuğum bir nedensellik ilkesine dayanmadığı gibi ne kadar kalıcı olabilir onu da bilmiyorum, fakat ne yalan söyleyeyim, karşılıklı bir sohbet etmek gönülden isterdim...
      Lütfen çok mutlu olunuz...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum, günün her vakiti giremiyorum siteye, sizin gibi iki üç dostum var zaman zaman gelip sohbet ettiğim, pandemi dönemi için geri gelmiş bulundum, benim de ne zamana kadar burada olacağım meçhul 😃 gidene kadar fikir alışverişlerimiz sohbetlerimiz elbette devam edebilir tabi , bana göre her insan bir tecrübe bu yüzden her insandan öğreneceğimiz yeni bir şeyler vardır. Mesaj kutunuzu açarsanız yazayım uygun olunca değerli arkadaşım🙋🏻‍♀️

      Yorumla
    • NefarkederkiBamBamm
      NefarkederkiBamBamm
      +1 yıl

      Peki... Mesaj kutum bu yerde tuhaf șeyler ile karșilașmam nedeniyle kapaliydi... Tabi ki, şimdi, sizin İsteğiniz üzere açtım... Düşüncesizliğim için, lütfen kusura bakmayınız..., Ben çok açıkça yaparım herşeyi, çekinmeden samimiyetine inanabildiğim insan ile... Bu yerin reel yașamdan farkli olduğunu düșunmüyorum, farkedebilen bir zihin ve gerçek bir vicdan sahibi için...
      Dilerim ki ; insanlığımız kalıcı olsun, gerisi inanınız teferruat...
      Bu sabah gülümsüyoruz, gününüz güzel geçsin...
      Günay din...
      Lütfen sağlıcakla kalınız...

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

0

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu daha detaylı düşünmek değil daha çok yara almak.

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden Kadınlar Erkeklere Göre Her Şeyi Daha Detaylı Düşünür... ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlar neden erkeklere göre daha detaycıdır? 11 cevap verildi
Neden kadınlar bu şekilde erkeklerden farklı düşünüyor? 10 cevap verildi
Kadınlar neden erkeklerin yüzeysel ve basit olduğunu düşünür? 6 cevap verildi
Erkeklerle Bayanların düşünceleri farklı olmasının sebebi? 2 cevap verildi
Kadınların detaycılığı mı daha yorucu, erkeklerin umursamazlığı mı? 69 cevap verildi
Neden bir çok erkek kadınlara obje gözüyle bakıyor? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨