Eşim beni dövüyor, bende ona vurunca daha çok dayak yiyorum ne yapmalıyım?

1 yıllık evliyim eşim beni dövüyor, bende ona vurunca acaba vazgeçer mi ama sonra daha çok dayak yiyorum vurunca, gururum çok inciniyor, öyle böyle değil fena dayak yiyorum tekmeler yumruklar, bazen reddedince dayak yiyorum, istediği şeyi yapmayınca, bazen bakışlarım rahatsız ediyormuş, küçümsermiş gibi bakıyormuşum, öyle işte ama harbi çok üzülüyorum bu duruma, ailem bırakmamı istemiyor, ama dayak yendiğimi bilmiyorlar, özelikle yüzüme vurmaya çalışıyor, kendisi benden yaşça büyük ve tip olarak çirkin olabilir, bilmiyorum neden dayak yendiğimi, ama her yerim mosmor oluyor bi gün bi tarafımı kıracak galiba, bi ara çok dayak yedim durmadı öldür de görelim dedim o zaman durdu, artık ölmekten de korkmuyorum çözüm ne ola ki bilmiyorum
Eşim beni dövüyor, bende ona vurunca daha çok dayak yiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla