Çok kolay aslında. Güzel bir sözle, sımsıkı bir sarılmayla mutlu olunur. Erkekleri ve kadınları anlamak lazım sadece bunun içinde gözetlemek uyanık olmak lazım. Bu kadar kolayliklar ve güzellikler varken insanlar kavgayla triple küslükle ömürlerini geçiriyorlar.
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
işte bu kadar kolay ya gerçekten valla! kibar ol nazik ol anlayışlı ol bazen ufak sürprizler yap jest yap öp sarıl güzel sözler söyle iltifat et dinle güzel dinle güzel konuş bu kadar :) tabi çoğu kadın içinde geçerli :) karşılıklı
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
insanlar sevmeyi ve sevilmeyi bilmediginden hep boyle kavgalar gurultuler öldürmeye varan sinir şiddet bu erkeklerdeki... insan anlam veremiyor gerçekten. çoğu erkek cidden sevmeyi sevgiyi bilmiyor bizim ülkeye bakınca
Gercekten kolay. Miniminnacik jest ve sozlerle musmutlu olabiliriz. Instagramda bir post var. Mutlu bir ev once mutlu bir kadindan gecer diye... Kadin mutlu olunca herseye katlanir.
Bana dair benimle ilgili misal ben bi tatlıyı çok seviyorum beklemediğim bi zamanda sen seviyorsun diye bunu aldım dese bi ömür daha severim.. diğer bi misal ben birseyden rahatsız oluyorum diyelim o da ben ondan rahatsizim diye onu yapmasa veya ona fırsat vermese.. Ben birini sevince öyle oluyorum işte.. 🤷🏻♀️