Biz kadınlar niye bu kadar boy takıntılıyız?

Ben ve arkadaş çevrem öyle. Yani hepimiz en az 1.80 diyoruz. Uzun kısa da fark etmiyor yani. 170 lik arkadaşım da aynısını diyor, 150 lik arkadaşımda haha :) benim şartım da en az 178 olsun. Yani ondan sonrasi kötü durmuyor. Ve kendimi sorguladım, neden böyle istiyorum diye. Bir cevap bulamadım. Yani gerçekten bir yanıt bulamıyorum. Neden bu kadar uzun erkek seviyorum ki?
Biz kadınlar niye bu kadar boy takıntılıyız?
Cevapla