Biz kadınlar neden böyle oluyoruz?

Ya adet öncesi ruh halimiz berbat böyle çok sinirli oluyoruz, her şeye ağlamak istiyoruz sürekli yeme isteği çikolata falan gerçekten depresyon, stres , fiziksel ruhsal her şeyi iliklerimize kadar yaşıyoruz şu an bu yazıya bile duygulandım biz kadınlar neler cekiyoruz.
Biz kadınlar neden böyle oluyoruz?
Cevapla