Biz kadinlar neden asik. Oldugumuz kisilerden baskasina bakmayiz?

Tum dunyadaki kadinlar boyleyiz sadece asik oldugumuz insan bizi sevsin baska kadina el surmesin sadece sevdigimiz adamla olmak isteriz biz kadinlar asla asik olmadigimiz birine gitmeyiz kadinlar daha cok takintiliyiz bence ben asik. Oldugum insandan baskasina bakmam ve butun kadinlar aklindaki kalbindeki adama ihanet etmez her kadinin kalbinde bir prens vardir o yuzden baskasina bakmam sevmem ben hicbir kadin sevmez sevdigi insandan baskasini birde en sevmedigim sey benim asik oldugum insana bir baska kadinlarinda baktigini bilmek dusunmek bu cok korkunc ya

Biz kadinlar neden asik. Oldugumuz kisilerden baskasina bakmayiz?
Cevapla