Çok yalnızım hiç arkadaşım yok uzun süreli ilişkimde bitti. Pandemiden dolayı yasaklar da var dışarı da çıkamıyorum Ne yapmalıyım?

O kadar yalnızım ki başıma bir şey gelse benim yokluğumu kimse merak etmez çünkü konuştuğum ne bi arkadaşım var ne de sevgilim berbat haldeyim kalbim ağrıyo artık
Çok yalnızım hiç arkadaşım yok uzun süreli ilişkimde bitti. Pandemiden dolayı yasaklar da var dışarı da çıkamıyorum Ne yapmalıyım?
Cevapla